În engleză, ceea ce vreau să spun s-ar numi, „Selling Private Label on Amazon”.

Înseamnă că un produs cu marcă privată este fabricat, de exemplu, de un producător terț și vândut sub numele de marcă al vânzătorului. În calitate de vânzător, e necesar să specifici totul despre produs, ceea ce intră în el, cum arată eticheta, ambalajul.

Un avantaj, printre altele, ar fi controlul producției, controlul prețurilor, control asupra brand-ului etc. Ca dezavantaje, da, ar fi partea financiară și durata până la a ajunge să ai cu adevărat o marcă puternica, pentru că e un proiect ambițios ce necesită eforturi pe mai multe planuri.

 

 

Ce ai de făcut? Ar fi câteva lucruri, printre care să găsești cele mai bune produse pe care să le vinzi sub numele brand-ului tău. Încearcă să faci diferența între un produs care îți place foarte mult și un produs care vinde. A, într-adevăr, poți avea norocul să țintești doi iepuri deodată, dar, în general, sunt două lucruri distincte.

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2019

Ca de obicei, Amazon te ajută și are câteva extensii care să îți ușureze munca.

Nu uita și de cuvintele cheie!

Mai departe, contactează-ți furnizorii, pentru că, după ce ai început proiectul și ai un plan solid, ai nevoie de un furnizor. Aici lista e luuungă și, ca de obicei, nu te influențez, dar îți spun doar celebra zicală: “nu ține toate ouăle într-un coș”.

Negociază, obține un preț bun și neapărat cere mostre, așa îți dai seama de calitatea produsului și de calitatea partenerului de afaceri. Da, gândeșe-te să găsești un furnizor bun cu care să lucrezi pe termen lung.

 

 

Logo-ul

Un subiect pe care l-am mai discutat, dar care merită menționat de fiecare dată când subiectul îmi permite. Raportează-te la produsele pe care le vinzi, gândește simplu și îndrăznește să te descoperi, în culoare, în model, visează până când te vei identifica cu ceea ce ai creat.

Un alt calcul de luat în seamă în toată ecuația asta e, fără doar și poate, cum vor primi cumpărătorii produsul tău. Poți face un test, să probezi toată chestia, trimițându-i o mostră unui prieten sincer și, în funcție de reacția lui, să faci schimbări acolo unde lucrurile sunt evidente.

Apoi, după ce te-ai pus cât de cât la punct, nu uita să te ocupii de descrierea produsului/ produselor, știi, simplu și la obiect, punând accentul pe calitatea informațiilor. Ia în considerare și imaginile cu produsul, știm că se pune accentul pe fotografiile de înaltă calitate.

Ca ultim sfat, fii atent la recenziile pe care le primești. E necesar să ai recenzii pozitive, să fii într-un permanent dialog cu cumpărătorii, pentru a le câștiga încrederea.

Mi-ar plăcea să știu că acest articol (și nu numai acesta), te-a ajutat și ți-a dat încrederea necesară să te gândești să-ți creezi propriul brand.

Și, pentru că îmi place ca finalul să îi aparțină cuiva care m-a inspirat în decursul vieții, îl citez pe Elon Musk :

“Îmi place să fiu implicat în acţiuni care schimbă lumea.”

Succes!

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2019