Amazon a anunțat update-uri care vor fi extrem de utile pentru fiecare dintre noi.
Cel mai interesant lucru e că Amazon chiar ascultă vocea vânzătorilor și le respectă opiniile, ba chiar pune în practică anumite lucruri care se dovedesc foarte folositoare.
După ce a primit feedback de la vânzători și dezvoltatori cu privire la aspectele confuze ale Ghidului de comunicare Amazon, Amazon a încercat să simplifice și să clarifice politica actualizată.
Aceste noi update-uri intră în vigoare la începutul lunii noiembrie anul acesta, astfel încât vânzătorii au la dispoziție câteva săptămâni până să își dea seama cum stă treaba și ar fi bine ca vânzătorii să se familiarizeze cu aceste schimbări cât mai curând posibil.
Toate aceste reglementări cu privire la comunicare trebuie respectate, altfel riști să ai anumite privilegii de vânzare suspendate. Este important să ne amintim că aceste schimbări există pentru a menține relația reciproc avantajoasă între vânzători și cumpărători pe Amazon.
*Important! Vânzătorii păstrează opțiunea de a cere direct clienților o recenzie sau un feedback.
În ceea ce privește termenul, vânzătorii pot trimite mesaje către un client numai în termen de 30 de zile de la plasarea comenzii. De asemenea, ți se permite 1 mesaj pentru fiecare comandă plasată. După 30 de zile sau primul tău mesaj, contactarea acestora este interzisă, cu excepția cazului în care urmează să îți plaseze o altă comandă.
Vânzătorii pot răsufla ușurați, deoarece încă pot utiliza în continuare aplicații de la terți pentru a simplifica generarea de recenzii, cu condiția ca acele aplicații de la terți să utilizeze butonul Amazon „Request A Review”.

Un lucru bun e că Amazon încă gestionează o mare parte din comunicarea cu vânzătorii pentru a stabili un standard pe piață și pentru a simplifica experiența cumpărătorului și a vânzătorului. Amazon solicită vânzătorilor să confirme prompt expedierea tuturor comenzilor, care este finalizată în principal în funcția “Manage Orders”. După ce ai confirmat expedierea, Amazon trimite un e-mail de confirmare către cumpărător.
E imperios necesar să vezi care sunt exact noile reglementări Amazon și să ții cont de ele.
E excelent că Amazon ține cont de părerile amazonienilor și că își face update-urile în funcție de necesități, tocmai pentru a reduce numărul problemelor. Acest organism, cum l-am numit, își ascultă fiecare celulă și se conformează când vine vorba de o bună funcționare.
Dacă ai început afacerea și ai ajuns la un nivel superior, știi că nu ai petrecut mult în fața laptop-ului până să obții profit, dar mai știi și un alt aspect, pentru a înțelege despre ce e vorba, e nevoie ca mereu să rămâi informat, pus la punct cu orice modificări. Desigur, pe unele le poți anticipa, pentru că, dacă apare o problemă cu care se confruntă mai mulți amazonieni, atunci să fii convins că în curând se va rezolva.
În încheiere, las aici următorul citat: „Probabil că motivul pentru care atâta lume este mulțumită de automobilele noastre, constă în faptul că noi nu suntem niciodată multumiți.” – Soichiro Honda-creatorul uzinelor Honda.
Succes!


