Astăzi lăsăm pe planul doi câștigul și ne orientăm către o altă latură a Amazon-ului.

Dacă observi, marile brand-uri pun accentul pe latura caritabilă. De ce? Pentru că o companie e un organism și datorită acestui fapt, multă lume rezonează când vine vorba de partea de dincolo de bani.

Desigur, vei avea prin anumite campanii și o recunoaștere financiară, nu te gândi la asta, tu ai propria strategie de a face bani, asta trebuie să fie pe primul loc, totuși, e bine să-ți lărgești orizontul și să găsești înăuntrul tău puterea de a dărui și de a produce o schimbare importantă în lume.

Amazon Smile îți oferă posibilitatea să donezi 0,5 % din achiziție pentru actul de caritate ales și astfel să le aduci un zâmbet celor mai puțin fericiți.

 

 

Amazon Smile: Small action = BIG impact!

Conectează-ți contul de Amazon la platformă și alege caritatea, nu trebuie să faci alte lucruri complicate pentru a finaliza întregul proces.

O să vezi că atunci când accesezi site-ul Amazon, îți va apărea un pop-up care te va întreba dacă dorești  să cumperi Smile în schimb.

Deși suma pare nesemnificativă iată că în anul 2019, peste 134 de milioane de dolari au fost repartizați începând cu luna mai. E un sentiment aparte să știi că poți avea un asemenea impact, doar contribuind cu o sumă care oricum nu îți va reduce profiturile.

Sunt convins că ai visat la ziua în care îi vei putea ajuta și pe alții, dacă nu o faci deja, din puținul tău. Rămân la ideea că suntem empatici și darnici, deși sunt câțiva care m-ar contrazice.

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2019

Apropo, dacă nu vezi  ““Eligible for Amazon Smile donation”  în listă, contactează Seller Support pentru ajutor.

Pentru că toate merg în lanț, făcând aceste demersuri și având o oarecare transparență, îți vei încuraja clienții prin intermediul Amazon Smile. Binele învinge și se propagă!

 

 

Îmi place că Amazon este în definitiv o comunitate, una care are reguli bine puse la punct, o mini-societate virtuală care s-a gândit la foarte multe aspecte și care se dezvoltă zilnic. Fiecare membru este o celulă a acestui organism și asta vine la pachet cu un sentiment de încredere și o anumită responsabilitate.

E, de asemenea, de folos să privești către marile brand-uri și să observi modul în care acestea acționează pe plan caritabil. Ai nevoie de mentori și datorită valului de informații de care dispui, te poți inspira de la cei mari.

 

Da, mulți îți vor spune că alipirea brand-ului tău de astfel de campanii e un win-win, dar, după părerea mea, nu trebuie să te gândești la asta… să faci o faptă bună pentru alții și implicit pentru sufletul tău, e minunat.

Ce frumos spunea Mahatma Gandhi : “Fii tu schimbarea pe care vrei să o vezi în lume!”.

 

Acest articol e o gură de oxigen, un buton de pauză de la viața noastră tumultoasă, o posibilitate de a medita asupra unor lucruri pe care le poți influența într-un mod pozitiv, fără prea mare efort.

 

Succes!

 

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2019