Vrem să împărtășim cu tine câteva strategii pentru a te pregăti înainte de Prime day.

Prime day este cel mai mare eveniment de trafic al verii ÔÇô comparabil cu Cr─âciunul, doar c─â este ├«n iulie. ├Än aceast─â zi, oamenii fac cump─âr─âturi foarte multe, pentru tot felul de produse

Iată câteva sfaturi care te vor ajuta să beneficiezi la maxim de traficul de pe Amazon :

  1. Profit─â de tranzac╚Ťiile neoficiale

Amazon va ├«ncepe s─â-╚Öi intensifice anun╚Ťurile pentru Prime day, cu s─âpt─âm├óni – dac─â nu chiar luni – ├«nainte de eveniment. Presupun├ónd c─â e╚Öti pe deplin optimizat ╚Öi c─â nu vrei s─â derulezi o tranzac╚Ťie Prime Day, exist─â mai multe modalit─â╚Ťi prin care po╚Ťi profita de cre╚Öterea traficului.

Pre╚Ť vs cupoane: cump─âr─âtorii vor cump─âra uit├óndu-se la pre╚Ť. Ofer─â-le o reducere de 10%, ├«n loc s─â faci o ofert─â de produse. Un discount este ├«ntotdeauna mai bun.

Vinde la pre╚Ť competitiv dac─â dore╚Öti s─â ob╚Ťii mai mult ├«n Buy Box. Aceasta nu este o strategie pe termen lung, dar s-ar putea amortiza ├«n perioada freneziei de cump─âr─âturi din Prime day.

Pre╚Ťul va c├ó╚Ötiga, de regul─â, ├«n fa╚Ťa cupoanelor ╚Öi promo╚Ťiilor de pe pagin─â. Excep╚Ťie – oamenii care cump─âr─â de la brandurile Amazon pe care le cunosc ╚Öi le iubesc.

 

  1. Optimizează pagina Amazon cu mai multe detalii înainte de Prime day

În primul rând trebuie să optimizezi pagina cu detaliile produsului, pentru a reflecta produsul și nu oferta. Pe Amazon, oferta fiecăruia este combinată cu o pagină detaliată a unui singur produs, ceea ce face ca aceasta să devină orientată doar către produs.

Paginile detaliate trebuie s─â fie direct legate de produsul respectiv. Dar ÔÇô aten╚Ťie ÔÇô nu po╚Ťi ad─âuga nimic pe pagin─â, care s─â men╚Ťioneze promo╚Ťie Prime Day, deoarece aceasta este o ├«nc─âlcare a regulamentului Amazon.

Asigură-te că optimizezi imaginile produsului pentru o conversie foarte bună. Studiază pozele oricărui produs de top și vei observa că ele sunt mai degrabă reclame. Evident, prima imagine trebuie să fie pe un fundal alb, conform regulamentului Amazon. Dar toate celelalte imagini ar trebui să explice caracteristicile-cheie ale produsului.

Cu certitudine cumpărătorii vor examina pozele de produs înainte de a citi bullet points. Actualizează-le și nu le copia de undeva !

  1. Nu ridica pre╚Ťul de v├ónzare, pentru a afi╚Öa apoi o reducere mai mare

Cump─âr─âtorii sunt mai economi ca niciodat─â. Ei studiaz─â istoricul pre╚Ťului t─âu pe diferite site-uri. Manipul├ónd pre╚Ťul din listare pentru a nu oferi de fapt reducerea real─â, intri ├«ntr-o zon─â dubioas─â ╚Öi chiar discutabil─â din punct de vedere juridic. Mai bine nu o faci.

De obicei clien╚Ťii ╚Ötiu c├ót cost─â un produs. Umflarea pre╚Ťului de v├ónzare va ├«mpiedica v├ónz─ârile poten╚Ťiale. ├Än plus, c├ó╚Ötig─âtor ├«n majoritatea categoriilor de pe Amazon nu este neap─ârat cel mai mic pre╚Ť, de aceea asigur─â-te c─â produsul ├«ndepline╚Öte toate criteriile corecte ├«n ceea ce prive╚Öte motivul pentru care cineva ar pl─âti mai mult pentru el.

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2019
  1. Folosește campaniile Amazon sponsorizate și campaniile de brand sponsorizate

Execută integral sfatul # 2 (optimizând pagina de detaliu) înainte de a investi bani în publicitatea sponsorizată. Trebuie să te asiguri că pagina este cât mai concentrată pe conversie. Același lucru se poate spune despre căutarea organică. Optimizează pagina de detaliu pentru cuvintele cheie care vor aduce cumpărătorii în pagina ta.

Vor exista o mul╚Ťime de cheltuieli pentru Prime Day. Amazon ╚Ötie asta. Pentru a ob╚Ťine o rentabilitate complet─â a cheltuielilor publicitare ├«n Prime Day, trebuie s─â te ui╚Ťi la maximul ofertei tale pe parcursul zilei care duce la Prime Day. G├ónde╚Öte-te la tot traficul pe care Amazon ├«l va primi. C├ót de repede vei termina bugetul publicitar ├«nainte de a afla performan╚Ťa real─â? De aceea este important s─â difuzezi anun╚Ťuri care s─â conduc─â la Prime Day. Caut─â referin╚Ťe despre ce s-a petrecut ultima dat─â ├«n Prime Day sau chiar de Black Friday ╚Öi Cyber ÔÇőÔÇőMonday, pentru a ob╚Ťine o idee despre ceea ce se va petrece anul acesta.

 

  1. Ruleaz─â promo╚Ťiile din afara Amazonului

Ar trebui s─â conduci trafic off-Amazon la tranzac╚Ťiile tale. Unul dintre cei mai buni indicatori pentru rangul de v├ónz─âri ╚Öi rangul de c─âutare sunt ad─âug─ârile articolelor la listele de dorin╚Ťe, traficul c─âtre Amazon ╚Öi afilia╚Ťii.

Po╚Ťi g─âsi o modalitate de a ad─âuga linkuri afiliate la site-uri care aduc trafic c─âtre produsele tale de pe Amazon. Blogurile de mame ╚Öi grupurile de fani de pe Facebook sunt mari resurse afiliate. Singurul lucru pe care v├ónz─âtorii ├«l doresc este s─â-╚Öi ajute c─âutarea lor organic─â.

Dac─â ai o audien╚Ť─â ├«n afara Amazonului, invit-o s─â participe la tranzac╚Ťiile tale. Aceast─â strategie este util─â numai dac─â ai un grup de afilia╚Ťi ├«nfiin╚Ťat. Anun╚Ťurile ┬áFacebook vor ajuta v├ónz─âtorii care nu au un grup sau public. Dar re╚Ťine c─â anun╚Ťurile Facebook vor fi greu de atribuit ├«n raportul de profit ╚Öi pierderi al produselor ├«ntr-o scurt─â perioad─â de timp. Acest lucru va fi r─âspl─âtit ├«n timpul Prime Day ╚Öi mai t├órziu, ├«n Q4.

 

  1. Profit─â de efectul Halo

V├ónz─ârile pe care le vei genera ├«n Prime Day vor aduce alte v├ónz─âri suplimentare ├«n restul anului. Acesta ar putea fi un punct de lansare ├«n Q4. Prime Day are capacitatea de a cre╚Öte cota de pia╚Ť─â a unei companii.

Po╚Ťi s─â m─âre╚Öti ofertele din afara Prime Day prin difuzarea de anun╚Ťuri direc╚Ťionate pe cuvinte cheie cu trafic ridicat – ├«n esen╚Ť─â, un efect de cre╚Ötere per click. Unul dintre cele mai u╚Öoare lucruri pe care le po╚Ťi face este s─â identifici dac─â produsul este conectat la un alt produs din sec╚Ťiunea “Frecvent achizi╚Ťionate ├«mpreun─â”. Acest lucru func╚Ťioneaz─â ├«n dou─â moduri, deoarece dac─â vrei s─â generezi v├ónz─âri pentru un produs-cheie, po╚Ťi licita pe acesta, ╚Ötiind c─â produsul mai mic prime╚Öte trafic de difuzare de pe pagina detaliat─â a produsului cheie.

Dup─â cum se spune, “valul care ridic─â toate navele.” Succesul unui produs poate cre╚Öte v├ónz─ârile dac─â ╚Ötii unde s─â cau╚Ťi ╚Öi ce cuvinte cheie s─â vizezi.

 

CONCLUZIE

S─â m─âre╚Öti traficul ├«n Prime Day nu este obiectivul t─âu num─ârul unu. Scopul este de a genera c├ót mai multe v├ónz─âri posibile ╚Öi de a-╚Ťi construi reputa╚Ťia brandului ├«n Amazon.