Vrem să împărtășim cu tine câteva strategii pentru a te pregăti înainte de Prime day.

Prime day este cel mai mare eveniment de trafic al verii – comparabil cu Crăciunul, doar că este în iulie. În această zi, oamenii fac cumpărături foarte multe, pentru tot felul de produse.

Iată câteva sfaturi care te vor ajuta să beneficiezi la maxim de traficul de pe Amazon :

  1. Profită de tranzacțiile neoficiale

Amazon va începe să-și intensifice anunțurile pentru Prime day, cu săptămâni – dacă nu chiar luni – înainte de eveniment. Presupunând că ești pe deplin optimizat și că nu vrei să derulezi o tranzacție Prime Day, există mai multe modalități prin care poți profita de creșterea traficului.

Preț vs cupoane: cumpărătorii vor cumpăra uitându-se la preț. Oferă-le o reducere de 10%, în loc să faci o ofertă de produse. Un discount este întotdeauna mai bun.

Vinde la preț competitiv dacă dorești să obții mai mult în Buy Box. Aceasta nu este o strategie pe termen lung, dar s-ar putea amortiza în perioada freneziei de cumpărături din Prime day.

Prețul va câștiga, de regulă, în fața cupoanelor și promoțiilor de pe pagină. Excepție – oamenii care cumpără de la brandurile Amazon pe care le cunosc și le iubesc.

 

  1. Optimizează pagina Amazon cu mai multe detalii înainte de Prime day

În primul rând trebuie să optimizezi pagina cu detaliile produsului, pentru a reflecta produsul și nu oferta. Pe Amazon, oferta fiecăruia este combinată cu o pagină detaliată a unui singur produs, ceea ce face ca aceasta să devină orientată doar către produs.

Paginile detaliate trebuie să fie direct legate de produsul respectiv. Dar – atenție – nu poți adăuga nimic pe pagină, care să menționeze promoție Prime Day, deoarece aceasta este o încălcare a regulamentului Amazon.

Asigură-te că optimizezi imaginile produsului pentru o conversie foarte bună. Studiază pozele oricărui produs de top și vei observa că ele sunt mai degrabă reclame. Evident, prima imagine trebuie să fie pe un fundal alb, conform regulamentului Amazon. Dar toate celelalte imagini ar trebui să explice caracteristicile-cheie ale produsului.

Cu certitudine cumpărătorii vor examina pozele de produs înainte de a citi bullet points. Actualizează-le și nu le copia de undeva !

  1. Nu ridica prețul de vânzare, pentru a afișa apoi o reducere mai mare

Cumpărătorii sunt mai economi ca niciodată. Ei studiază istoricul prețului tău pe diferite site-uri. Manipulând prețul din listare pentru a nu oferi de fapt reducerea reală, intri într-o zonă dubioasă și chiar discutabilă din punct de vedere juridic. Mai bine nu o faci.

De obicei clienții știu cât costă un produs. Umflarea prețului de vânzare va împiedica vânzările potențiale. În plus, câștigător în majoritatea categoriilor de pe Amazon nu este neapărat cel mai mic preț, de aceea asigură-te că produsul îndeplinește toate criteriile corecte în ceea ce privește motivul pentru care cineva ar plăti mai mult pentru el.

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2019
  1. Folosește campaniile Amazon sponsorizate și campaniile de brand sponsorizate

Execută integral sfatul # 2 (optimizând pagina de detaliu) înainte de a investi bani în publicitatea sponsorizată. Trebuie să te asiguri că pagina este cât mai concentrată pe conversie. Același lucru se poate spune despre căutarea organică. Optimizează pagina de detaliu pentru cuvintele cheie care vor aduce cumpărătorii în pagina ta.

Vor exista o mulțime de cheltuieli pentru Prime Day. Amazon știe asta. Pentru a obține o rentabilitate completă a cheltuielilor publicitare în Prime Day, trebuie să te uiți la maximul ofertei tale pe parcursul zilei care duce la Prime Day. Gândește-te la tot traficul pe care Amazon îl va primi. Cât de repede vei termina bugetul publicitar înainte de a afla performanța reală? De aceea este important să difuzezi anunțuri care să conducă la Prime Day. Caută referințe despre ce s-a petrecut ultima dată în Prime Day sau chiar de Black Friday și Cyber ​​Monday, pentru a obține o idee despre ceea ce se va petrece anul acesta.

 

  1. Rulează promoțiile din afara Amazonului

Ar trebui să conduci trafic off-Amazon la tranzacțiile tale. Unul dintre cei mai buni indicatori pentru rangul de vânzări și rangul de căutare sunt adăugările articolelor la listele de dorințe, traficul către Amazon și afiliații.

Poți găsi o modalitate de a adăuga linkuri afiliate la site-uri care aduc trafic către produsele tale de pe Amazon. Blogurile de mame și grupurile de fani de pe Facebook sunt mari resurse afiliate. Singurul lucru pe care vânzătorii îl doresc este să-și ajute căutarea lor organică.

Dacă ai o audiență în afara Amazonului, invit-o să participe la tranzacțiile tale. Această strategie este utilă numai dacă ai un grup de afiliați înființat. Anunțurile  Facebook vor ajuta vânzătorii care nu au un grup sau public. Dar reține că anunțurile Facebook vor fi greu de atribuit în raportul de profit și pierderi al produselor într-o scurtă perioadă de timp. Acest lucru va fi răsplătit în timpul Prime Day și mai târziu, în Q4.

 

  1. Profită de efectul Halo

Vânzările pe care le vei genera în Prime Day vor aduce alte vânzări suplimentare în restul anului. Acesta ar putea fi un punct de lansare în Q4. Prime Day are capacitatea de a crește cota de piață a unei companii.

Poți să mărești ofertele din afara Prime Day prin difuzarea de anunțuri direcționate pe cuvinte cheie cu trafic ridicat – în esență, un efect de creștere per click. Unul dintre cele mai ușoare lucruri pe care le poți face este să identifici dacă produsul este conectat la un alt produs din secțiunea “Frecvent achiziționate împreună”. Acest lucru funcționează în două moduri, deoarece dacă vrei să generezi vânzări pentru un produs-cheie, poți licita pe acesta, știind că produsul mai mic primește trafic de difuzare de pe pagina detaliată a produsului cheie.

După cum se spune, “valul care ridică toate navele.” Succesul unui produs poate crește vânzările dacă știi unde să cauți și ce cuvinte cheie să vizezi.

 

CONCLUZIE

Să mărești traficul în Prime Day nu este obiectivul tău numărul unu. Scopul este de a genera cât mai multe vânzări posibile și de a-ți construi reputația brandului în Amazon.