Așteptăm vremuri mai bune și ne continuăm activitatea de zi cu zi, de acasă (#staiacasa).

Vreau ca după această perioadă să avem o poftă și mai mare de a fi “amazonieni”, de a găsi noi idei și metode dea a ne dezvolta afacerea.

Ca să fiu sincer, dacă ai cont pe Amazon nu înseamnă că automat vei avea succes.

Articolul ăsta e despre ce ți se potrivește cel mai bine ca model de afacere pe Amazon.

 

 

Cele mai cunoscute afaceri Amazon sunt cele pe care le voi enumera:

 

  1. Amazon Private Label

Ce înseamnă? Iei articolele vrac de la furnizor sau producător și îți pui propria marcă pe ele. Ți-am explicat deja despre ce înseamnă brand-ul pentru tine și cum să pui suflet în construirea lui. Nu copia, da, te poți insipra din filosofia altora, dar rămâi autentic.

Probail necesită o investiție, dar și rezultatele vor fi pe măsură. Gândește-te la orice mare afacere, ce îți vine în minte? Exact, marca! Ia-ți și un furnizor/ producător de încredere și ai deja elementele necesare pentru a construi ceva frumos și durabil.

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2019

2. Amazon Wholesale

Deși sunt iubitor de limba română, am să folosesc unele denumiri în limba engleză pentru că e necesar să cunoaștem denumirea originală.

Ce înseamă Amazon Wholeslae, înseamnă că tu cumperi de la un producător în vrac la prețuri en-gros și apoi le vinzi la un cost mai mare pe Amazon, de aci rezultând și profitul.

Partea bună e că poți vinde și brand-uri de calibru, iar partea mai puțin plăcută e că trebuie să te confrunți cu o concurență mult mai dură. Ar fi indicat să folosești această metodă când ai un istoric de vânzare îndelungat.

 

  1. Dropshipping

Dropshipping este atunci când acționezi ca mijlocitor între clienți și vânzători sau furnizori. Clienții plasează o comandă către tine, tu îi spui furnizorului sau vânzătorului și ei înfăptuiesc comanda către client.

Deoarece nu ai nevoie de un inventar de produse, nu va trebui să-ți faci griji cu privire la taxele de vânzare.

De asemenea, nu te va interesa ceea ce se numește “startup costs”, deoarece vânzătorul a făcut deja acest lucru.

Ca minusuri ar fi lucruri precum transporturile întârziate, produsele deteriorate ce pot pune în pericol contul și reputația ta pe Amazon. Oricum, platforma îți oferă sfaturile necesare cu privire la dropshipping.

 

4. Retail Arbitrage on Amazon

În cele din urmă, modelul de afaceri al Amazonului cu privire la “retail arbitrage” te ajută să găsești articole    incredibil de ieftine și să le vinzi la un preț mai mare pe Amazon.

Partea plină a paharului e că nu trebuie să lucrezi la recunoașterea mărcii, deoarece mărcile produselor sunt deja stabilite.

Marea majoritate a costurilor de pornire sunt legate de inventar, astfel încât să le poți menține destul de mici.

Partea goală a paharului e că uneori te bazezi pe găsirea de chilipiruri și vei avea greutăți când dorești să îmbunătățești lucrurile.

Te-ai putea confrunta cu o concurență dură, în special când vorbim de electronicele în care cumpărătorii sunt dispuși să plătească ceva mai mult pentru cel mai recent produs cu toate caracteristicile.

 

 

Una peste alta, ți-am prezentat succint câteva metode de a începe să contezi în lumea afacerilor pe Amazon. Ține de tine cum filtrezi informațiile pentru a lua decizia potrivită.

 

Dintre toate, Amazon Private Label este de departe cel mai profitabil tip de business. Dovadă stau statisticile: 50.7% dintre vânzătorii private label încasează între $1,000 și $25,000 pe luna, iar 20% dintre vânzătorii private label încasează între $25,000 și $250,000 pe luna.

 

 

Închei așa: “Cel mai curajos lucru este, încă, să gândești singur. Și cu voce tare!” – Coco Chanel.

Succes!

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2019