Amazon vrea să te protejeze atât pe tine, cât și cumpărătorii.

Amazon poate și va interzice produsul sau afacerea ta dacă încalci regulile.

Amazon îți poate reține plățile dacă încalci regulile.

Partea privind activitățile și acțiunile interzise din termenii și condițiile Amazon se adaugă tuturor celorlalte părți ale termenilor și condițiilor Amazon.

Orientări generale

 

Vânzătorul a interzis activitățile și acțiunile pentru majoritatea produselor și serviciilor. Unele produse și servicii pot avea reguli suplimentare.

Nu încerca să trimiți cumpărătorii în afara Amazon.

Nu folosi nume de afaceri care încearcă să păcălească cumpărătorii, care sunt mărci comerciale sau sunt adrese URL.

Nu trimite e-mailuri de marketing clienților tăi

Nu abuza de numerele de telefon ale clienților.

Poți trimite e-mailuri numai prin sistemul de mesagerie Amazon.

Nu încerca să spargi sistemul Amazon(logic!).

Nu înșela pentru recenzii bune.

Nu înșela pentru clasarea vânzărilor și nu te lăuda cu asta în lista ta

Nu abuza de garanția de la A la Z.

Nu abuza de motorul de căutare.

 

Orientări suplimentare

 

Confirmări de livrare în două zile pentru toate produsele media.

Nu crește prețurile după finalizarea tranzacției.

Nu crea înregistrări duplicat cu intenția de a păcăli cumpărătorii.

Nu enumera și nu potrivi cu produse media precomandabile.

 

 

Acum, să ne aplecăm asupra celor mai importante lucruri și să le detaliem puțin.

 

Amazon poate și îți va interzice produsul pentru încălcarea regulilor.

„Nerespectarea termenilor acestei politici poate duce la anularea înregistrărilor, suspendarea utilizării instrumentelor și rapoartelor Amazon și eliminarea privilegiilor de vânzare.”

 

Amazon îți poate reține plățile dacă ți se suspendă contul.

„În plus, nu plătim vânzătorilor până când suntem încrezători că ai tăi clienți au primit produsele pe care le-au comandat și, dacă stabilim că un cont de vânzător a fost folosit pentru a se angaja în fraudă sau în alte activități ilegale, remitențele și plățile pot fi reținute sau confiscate.”

 

Această parte a termenilor și condițiilor Amazon se adaugă tuturor celorlalte acorduri privind condițiile Amazon

„Notă: Această politică este suplimentară și nu limitează în niciun fel celelalte obligații ale dumneavoastră conform contractului de vânzător sau altfel.”

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2022

Ai nevoie de ajutor pentru a găsi produse profitabile pe Amazon? Ia lista gratuită de 10.000 de produse profitabile de nișă!

 

Acțiunile și activitățile interzise ale vânzătorului sunt pentru majoritatea produselor și serviciilor. Unele produse pot avea reguli specifice.

„Următoarele reguli se aplică atât vânzătorilor de produse, cât și serviciilor. Pentru instrucțiuni specifice produselor, consultați informațiile de după această secțiune. Pentru liniile directoare specifice serviciilor, consultați politicile de vânzare a serviciilor pe Amazon.”

 

 

 

Nu încerca să trimiți cumpărătorii departe de Amazon.

„Orice încercare de a ocoli procesul de vânzare Amazon stabilit sau de a redirecționa utilizatorii Amazon către un alt site web sau proces de vânzare este interzisă. Mai exact, sunt interzise orice reclame, mesaje de marketing (oferte speciale) sau „îndemnuri” care îi conduc, îi încurajează sau îi încurajează pe utilizatorii Amazon să părăsească site-ul web. Aceasta poate include utilizarea de e-mail sau includerea de hyperlink-uri, URL-uri sau adrese web în orice mesaj de e-mail de confirmare generat de vânzător sau în orice câmpuri de descriere a produsului/listării.”

 

Nu folosi nume de afaceri care încearcă să păcălească cumpărătorii, care sunt mărci comerciale sau au o adresă URL.

„Numele companiei dvs. (care vă identifică entitatea comercială pe Amazon) trebuie să fie un nume care: vă identifică cu exactitate; nu induce în eroare; și că aveți dreptul de a utiliza (adică numele nu poate include marca comercială sau nu poate încălca în alt mod orice marcă comercială sau alt drept de proprietate intelectuală al oricărei persoane). În plus, nu puteți utiliza un nume de companie care conține un sufix de e-mail, cum ar fi .com, .net, .biz și așa mai departe.”

 

Pentru a contacta un client în legătură cu comanda sa, utilizează numai mesajele Cumpărător-Vânzător. Te rog să consulți întrebările frecvente despre mesajele cumpărător-vânzător pentru mai multe informații.

Nu partaja niciodată informațiile despre telefonul clientului cu o parte externă.

Nu transmite niciodată informații despre clienți de orice fel, inclusiv numere de telefon, în afara mesajelor cumpărător-vânzător.

Poți trimite e-mailuri numai prin sistemul de mesaje Amazon.

„Cumpărătorii și vânzătorii pot comunica între ei prin intermediul Serviciului de mesagerie Cumpărător-Vânzător.”

 

Nu crește prețurile după finalizarea tranzacției.

„Manipularea prețului după tranzacție și taxele de transport excesive: orice încercare de a crește prețul de vânzare al unui produs după finalizarea tranzacției este interzisă. În plus, vânzătorii nu pot stabili costuri excesive de onorare a comenzilor și de expediere.”

 

Nu trimite tehnicieni neaprobați în locul tău.

„Tehnicieni neaprobați: pentru serviciile la domiciliu, dacă trimiteți un tehnician neaprobat pentru a îndeplini o comandă de service, privilegiile dvs. de vânzare pot fi eliminate.”

 

Ideea de bază a acestui articol este să te facă să citești cu atenție toate regulile Amazon. Pe fiecare în parte, cu multă atenție!

 

Succes!

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2022