Cheltuielile fluctuante ale consumatorilor din acest an pentru rechizite școlare

reflectă starea actuală a economiei și tendințele de retail pe care le-am văzut în ultimele luni – și nu este o poveste simplă.

Inflația a crescut prețurile produselor și a afectat cheltuielile consumatorilor, în timp ce familiile se adaptează la o revenire largă la învățarea în clase, după orele ținute la distanță determinată de pandemie.

În general, se pare că părinții intenționează să cheltuiască puțin mai mult în acest sezon de întoarcere la școală.

Și totuși, mai mulți părinți ca oricând spun că intenționează să refolosească rechizitele pe care le au deja, să reducă cheltuielile frivole și să caute cele mai bune oferte. Aici trebuie subliniat: să caute cele mai bune oferte.

Ce înseamnă acest lucru de fapt pentru cheltuielile de întoarcere la școală și ce produse cumpără părinții online în 2022? M-am uitat la datele de cuvinte cheie și de vânzări Amazon pentru a găsi câteva răspunsuri reale.

 

Cheltuielile online pentru rechizitele școlare au o tendință de scădere pentru 2022, dar cu câteva produse câștigătoare.

În primul rând, am examinat modul în care consumatorii reacționează în funcție de situația economică și modul în care acest lucru le afectează căutarea de produse și comportamentul de cumpărături.

 

Trebuie să vin cu informații utile, punctuale. Costul articolelor esențiale, cum ar fi rucsacuri, a crescut cu 10% la sută, iar cutiile de prânz au crescut cu 8%. Același lucru este valabil și pentru trusele de întoarcere la școală, care au crescut cu 16%.

 

De fapt, trusele complete pentru întoarcerea la școală au devenit din ce în ce mai atractive pentru părinți în acest an, veniturile din acest kit de provizii crescând cu 680% în ultima lună.

 

Consumatorii vor să economisească bani

Aproximativ 38% dintre consumatori spun că venitul gospodăriei lor este instabil, iar mai mult de jumătate (52%) spun că vor cumpăra doar produse care sunt la reducere. Este probabil ca mulți consumatori să găsească modalități de a economisi în acest sezon de întoarcere la școală, chiar dacă asta înseamnă reducerea bugetelor altor cheltuieli casnice.

 

Cumpărarea în vrac este, de asemenea, una dintre modalitățile prin care consumatorii încearcă să învingă inflația în acest sezon de back to school.

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2022

O tendință de cumpărături mai puțin așteptată în acest an este trecerea de la cumpărăturile online la cumpărăturile în magazin. Un sondaj realizat de Deloitte a constatat că 49% dintre părinți intenționează să facă cea mai mare parte a cumpărăturilor în magazine fizic de la comercianții cu amănuntul, în comparație cu 16% care spun că intenționează să facă cumpărături de la comercianții cu amănuntul doar online.

 

Între 1 și 31 iulie, volumul căutărilor pentru cuvintele cheie „înapoi la școală” și „înapoi la rechizite școlare” a crescut cu 270%, respectiv 316%. Cu toate acestea, comparativ cu 2021, volumul de căutări pentru aceste cuvinte cheie a scăzut de fapt cu aproximativ 66% pentru „înapoi la școală” și cu 68% pentru „înapoi la rechizite”.

 

 

Categorii care prezintă o creștere pozitivă

Odată cu revenirea în clasă, cărucioarele de cumpărături online sunt umplute cu „elementele de bază”. Aceasta este o schimbare față de ultimii doi ani, când consumatorii au investit în tehnologie pentru învățarea la domiciliu.

 

Ce se întâmplă cu cumpărăturile back to school în 2022?

Oricare ar fi cauza, este clar că anumite cheltuieli ale consumatorilor pentru rechizitele școlare în timpul goanei de vară nu sunt la fel de frenetice în acest an ca în 2021, sau chiar în zilele dinaintea pandemiei. Cu toate acestea, chiar dacă inflația ne dă ceva bătăi de cap, este de la sine înțeles ca mulți părinți să facă tot ce le stă în putință pentru a se asigura că ail or copii au tot ce le trebuie pentru anul școlar.

 

Succes!

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2022