Voi vorbi în special de Marketing-ul afiliat.

Marketing-ul afiliat este procesul prin care un afiliat câștigă un comision pentru comercializarea produselor unei companii.

Afiliatul este, de fapt, un retailer care câștigă un comision pentru fiecare produs pe care îl vinde, ca și comercianții offline, cum sunt agenți de vânzări ce merg din ușă în ușă sau persoanele care lucreaza într-un call center.

Printre cele mai bune tehnici de marketing amintim:

Recenzii video și demonstrații

E-mailuri pe listele noastre

Postări în rețelele sociale

Blogging

Podcasting

Există altele, dar acestea sunt metode fundamentale de marketing afiliat care ne oferă o modalitate de a ajunge rapid la cumpărători. Asta pentru că acestea sunt ușoare. Este nevoie doar de un smartphone pentru a crea un videoclip și a-l posta pe YouTube, Facebook, Instagram sau alte site-uri.

Trimiterea unui e-mail în lista ta necesită doar o tastatură și o listă de adrese.

Iată câteva dintre modalitățile mele preferate de a câștiga mai mult folosind aceste tehnici de marketing:

Unii manageri afiliați vor avea deja gratuit cadouri disponibile (numite și upgrade-uri de conținut sau bonusuri opt-in). În calitate de afiliat al companiei / mărcii, ai permisiunea de a oferi aceste cadouri pentru lista ta,  pentru a încuraja interesul. Deși unele sunt bine realizate, din păcate, multe sunt slab puse la punct și nu au o cale clară spre conversie prin vânzări în plus către produse sau servicii plătite.

 

Dacă managerii afiliați cu care lucrați nu oferă cadouri profesionale și utile, o poți face tu!

Funcționează similar ca atunci când îți creezi un ghid scurt, o serie de e-mailuri, un videoclip sau alt cadou gratuit pentru unul dintre propriile produse. Diferența majoră constă în faptul că furnizezi informații legate de produsul afiliat, apoi vinzi produsul afiliat.

Este important să-ți amintești că nu ar trebui să folosești niciodată informații textual din cursul / produsul unui manager afiliat fără permisiune. Poți include, totuși:

Experiențele tale cu produsul afiliat.

Probleme / nevoi care te-au determinat să-ți dorești produsul afiliat.

Rezultatele proprii după utilizarea produsului afiliat.

Alte informații legate de, dar nu direct de la produsul afiliat.

Am câștigat zeci de mii de dolari creând cadouri gratuite pentru a vinde produse afiliate. Și, dacă le configurezi pe un sistem veșnic verde, acestea vor fi promovate din nou și din nou pentru a produce în mod pasiv comisioane pentru tine.

 

 

O greșeală tipică pe care o fac mulți afiliați începători și intermediari este trimiterea prin e-mail a listelor despre un anumit produs afiliat o singură dată. Iată de ce este o practică care va lăsa bani ușori pe masă.

Oamenii sunt ocupați. Au sute de e-mailuri care le intră în INBOX, în fiecare zi.

Oamenii au nevoie de timp pentru a gândi. Întrucât iau în considerare ceea ce vor să facă, uită adesea de e-mailul trimis de tine. E-mailurile suplimentare le vor împrospăta memoria.

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2021

Prin trimiterea a două sau trei sau cinci e-mailuri, le oferi abonaților tăi imboldul de care au nevoie și îi readuci în punctul în care îți dorești. De asemenea, ai ocazia să oferi informații suplimentare despre orice promovezi, care le adaugă cunoștințele despre produsul respectiv și sporesc șansele de a cumpăra.

E-mail-uri “last call”. Când creezi campanii de e-mail (mai multe e-mail-uri despre același produs), utilizarea e-mail-urilor cu ultimul apel intră în joc. E-mail-urile “last call” (care anunță că expiră timpul și introducerea unui cronometru invers) sunt vitale pentru obținerea vânzărilor.

Deși nu există statistici oficiale despre utilizarea campaniilor sau a e-mail-urilor “last call”, vă pot oferi câteva date anecdotice.

 

Teste

Ai ales vreodată să susții un test pe Facebook? Chestionarele au fost întotdeauna (și vor fi întotdeauna) un mod minunat de a te implica și de a atrage atenția. Pentru că sunt distractive! Mai mult, testele atrag clienți potențiali foarte direcționați, deoarece persoana care susține testul găsește în mod natural o potrivire principală pentru subiectul despre care se referă la test.

Și testele au o valoare opt-in mai mare, deoarece sunt interactive și oferă un rezultat personalizat. În plus, acestea îți oferă o modalitate de a-ți segmenta intuitiv adepții, astfel încât fiecare persoană să primească în mod specific ceea ce are nevoie.

Iată de ce ai nevoie pentru a începe să utilizezi teste pentru a vinde produse afiliate.

 

 

Tipul de test

Există numeroase tipuri de teste, tu trebuie doar să alegi testul care va funcționa cel mai bine pentru publicul tău. Este un pas vital. A pune întrebări într-un test se poate dovedi a fi inutil, cu excepția cazului în care există o legătură directă între testul distractiv pe care îl creezi și produsul afiliat pe care îl vinzi.

Trebuie să te folosești de un anumit tip de limbaj provocator, care stârnește curiozitatea.

 

Sper că aceste idei te vor ajuta și îți vor deschide apetitul pentru a căuta, la rândul tău, noi metode de a-ți îmbunătiți afacerea.

 

Succes!

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2021