Să începem cu o definitie ca la carte, scurtă si la obiect despre ce înseamnă influencerii.

 

INFLUENCER TRAFFIC este traficul de la o sursă de încredere, o autoritate care este condusă către orice subiect sau produs în scopul realizării unei vânzări.

 

 

Cum te ajută?

 

Imaginează-ți că ai pe cineva notoriu alături de tine. …

Dacă vinzi produse pentru bebeluși și ai un blogger de succes pe această nișă care spre exemplu are o deschidere mare către mămici pentru că scrie sau face video-uri relevante despre acest subiect, vei avea mare succes să îți promovezi produsele acolo.

Dacă vinzi produse sportive și ai un sportiv celebru sau foarte in vogă pe rețelele de socializare, de asemenea la rândul său foarte urmărit de persoane interesate de această nișă, produsul tău poate fi promovat bine.

 

Odată ce te asociezi cu astfel de persoane care se numesc influenceri, expunerea produsului tău poate fi imensă.

 

 

Conceptul Influencer marketing nu este nou.

 

Mărcile mari si oamenii influenți îl ​​folosesc de mult timp. Ceea ce este nou, totuși, este că, din cauza exploziei social media în ultimul deceniu și a numărului de „micro-influențatori” (oameni care au mici, dar foarte engaging followings), oportunitatea de a utiliza influencer traffic pentru a conduce către vânzările de produse ale micilor întreprinzători sunt din ce în ce mai profitabile.

 

La fel cum noi și tu avem posibilitatea de a ne începe un business online oricând si destul de simplu, la fel și acești influenceri au avut și au posibilitatea să iși mărească nivelul de notorietate prin intermediul rețelor de socializare. Ce e cel mai important este că pe unii dintre ei îi urmaresc persoane interesate de nișa ta, iar colaborarea cu un astfel de influencer poate fi foarte profitabilă pentru afacerea ta de pe Amazon.

 

 

Ce il face pe un influencer influent?  Sunt multe lucruri care concură la acest lucru. Dacă ar fi fost simplu, toată lumea ar fi influentă. Dar ne putem axa pe cele mai importante aspecte.      Se adresează unui numar mare de persoane. Are o expunere vastă Cu cât publicul este mai larg, cu atât au mai mult potențial pentru o influență mai largă.  Credibilitatea într-un anumit domeniu / experiență de nișă:

Oamenii au încredere în ei în legătură cu un anumit subiect.

De exemplu, un bucătar-șef are credibilitate mare atunci când discută despre produsele de bucătărie.  Carisma:  Influencerii au personalități plăcute și știu să motiveze oamenii să ia măsuri, să acționeze, adică să cumpere. Asta ne interesează pe noi de fapt, ca și proprietari de Amazon Business.  Au un punct de vedere puternic.  Stilurile lor de comunicare tind să-și îndrepte oamenii spre adoptarea punctului lor de vedere (cel puțin pe tema interesului). Poți alege să devii un expert în nișă și să construiești o audiență care să influențeze oamenii să cumpere produsele tale de pe Amazon. Pentru asta trebuie să colaborezi cu persoane care au deja un public – bloggeri, podcasteri, vedete social media etc.

 

 

Ce face dintr-un influencer un partener bun pentru vânzătorii pe Amazon?

În ordinea importanței: Publicul lor este piața ta țintă – Publicul lor este activ și participă la postări (comentează, dau like) – Publicul lor este mare

 

 

Cum poți găsi Influenceri care să te ajute să vinzi pe Amazon?

Cu siguranță sunt șanse mari  să existe deja niște influenceri în nișa ta. Bloguri populare, canale Youtube și conturi Instagram care publică materiale relevante pentru produsele tale. Le poți recruta pentru a te ajuta să promovezi afacerea ta Amazon. Construiește o relație cu persoanele care au relații existente cu piața țintă. În primul rând, va trebui să faci o listă a blogurilor relevante, a canalelor Youtube, a conturilor Instagram, a podcasturilor și / sau a oricăror alte canale cu care vrei să te asociezi.

 

Probabil deja știi câteva bloguri bune pentru nișa ta. Site-urile de afiliere sunt site-uri care câștigă venit prin intermediul afiliaților Amazon.

Când oamenii dau click pe un link de produs de pe site-ul afiliat și apoi cumpără, afiliatul câștigă un anume comision.

 

 

Youtube, Instagram și alte canale pentru Amazon Influencer Marketing Youtube și Instagram te pot ajuta să găsești personalități de social media cu care să te asociezi. Instagram chiar îți permite să cauți #hashtags specifice legate de nișă, astfel încât să poți găsi influenți care folosesc acele hashtag-uri. Pentru Pinterest, gândește-te la un subiect legat de nișă și căută-l pe Pinterest. Pinterest este minunat pentru conținut vizual (infografice, rețete afișate găsite, desene de antrenament etc.). Și Pinterest este cunoscut pentru a fi foarte bine monetizat.

Ce este programul Amazon Influencer?

Amazon are propriul său program, în care personalitățile social media promovează produsele Amazon publicului.   Colectarea informațiilor de contact ale influențatorului Obiectivul tău este de a găsi informațiile de contact ale influencerilor, indiferent dacă este vorba de proprietarul blogului sau de partenerii / directorul de publicitate. Acest lucru poate fi la fel de ușor ca accesarea paginii de contact de pe site-ul blogului și găsirea listei de e-mail a bloggerului.  Crearea unei oferte pentru marketingul influențatorului Amazon Cheia aici este un parteneriat de tip win-win-win. Atunci când ajungi la potențialii tăi parteneri, asigură-te să îi fi comunicat că ai în vedere interesele lor. Vrei să faci bloggerul fericit, precum și cititorii lui. Opțiuni pentru oferte: Vei scrie un post de blog pentru vizitatori și vei oferi un discount exclusiv cititorilor.  Punct de anunțuri pe site-ul lorProdus gratuit în schimbul unui post de revizuire social media  Trimiterea prin e-mail a influencerilor Încercă să te gândești la ceea ce vrea blogul și cititorii săi. Când creezi e-mailul, mesajul trebuie să se concentreze asupra valorii pe care o vei oferi blogului și cititorilor săi. Păstrează mesajul sub 70 de caractere și clarifică valoarea pe care intenționezi să o oferi blogului.

 

În final, răspunsul la întrebarea din titlul este că poți da o valoare mare afacerii tale pe Amazon apelând la ajutorul influencerilor.

 

 

Add comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *