Sunt convins că știi ce înseamnă SEO și că nu ești chiar un novice din punctul ăsta de vedere.

Totuși eu îmi fac treaba și îți spun că SEO este abrevierea de la Search Engine Optimization, “ Optimizare pentru Motoarele de Căutare”, în românește. Cu cât site-ul tău este mai bine poziționat în paginile motoarelor de căutare, cu atât vei avea mai mulți posibili cumpărători. Poți fi în prim-plan, plătind o anumită sumă sau poți crește organic.

De asemenea SEO implică și o promovare a site-ului în bloguri, ziare online etc.
Am vorbit deja despre cum îți poți face diverse planuri, totuși e bine să anticipezi anumite lucruri care vin odată cu noul an.
Sunt mii de produse noi adăugate pe piață și concurența e mare, dar asta nu trebuie să te sperie, dacă nu erai amazonian, nu citeai ce am scris până acum.
Ca în fiecare an, ar trebui să pui în balanță ce ai reușit și ce nu, și să îmbunătățești calitatea acțiunilor tale. Nu e nevoie să fii nici prea dur, da nici nu e nevoie să privești lucrurile într-un mod nerealist. Ești, până la urmă, prpriul tău aliat și dușman.

 

 

Să nu uiți că Amazon a devenit și un uriaș motor de căutare, pe lângă un gigant din punct de vedere al comerțului electronic. Amazon are, de asemenea, prorpriul algoritm pentru calcularea SEO, pe site-ul lor, A9, locul unde listele de produse se clasifică în funcție de cuvinte cheie și conținut oprimizat.

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2019

Marile companii angajează experți SEO tocmai pentru că asta e direcția corectă și cu siguranță nu e doar un trend, e o certitudine că partea asta care abia acum ia amploare la noi, va fi un stâlp de rezistență.
O bună clasare din punct de vedere al vizibilității e scopul tuturor, e un “must”. Orice domeniu de activitate ai alege, să spunem că cineva are nevoie urgentă de produsul tău. Ce face? Caută. Ce crezi că alege? În general produsul aflat în cap de listă, pentru că asta oferă încredere, înseamnă că părerea generală e foarte bună și că poate fi ales fără ezitare.

 

 

E imperios necesar să cunoști cuvintele cheie.
Începi cu un cuvânt-cheie principal , care e prezent frecvent în cadrul motoarelor de căutare, dar care trebuie să aibă și o competitivitate scăzută, pentru ca tot acest angrenaj să funcționeze perfect.
După acest prim pas, nu uita să ai la îndemână fotografii de bună calitate pentru produsele tale. E o altă rotiță importantă din mecanismul SEO. Ce înseamnă de bună calitate? Înseamnă o rezoluție bună, cel puțin 1000 pixeli lățime, înseamnă încadrarea corectă a produsului, totul pentru a demonstra că ești atent la anumite detalii care vor face diferența.
Ca next level, you know, dacă poți, adăuga videoclipuri pentru a afișa utilizările produsului și cam tot ce nu poate reieși dintr-o fotografie.

 

Deși nu are un efect asupra îmbunătățirii SEO, descrierea produsului mi se pare foarte importantă. Detalii despre avantajele produsului , cuvintele cheie relevante adăugate atent și corect sunt învelișurile perfecte ale produsului pe care dorești să îl vinzi.
În încheiere, neapărat documentează-te mai mult cu privire la SEO și fii în pas cu schimbările ce vor veni peste noi toți, cu viteza luminii.

 

Succes!
Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2019