Supranumit The Everything Store,
Amazon oferă produse și servicii care includ bunuri de vânzare cu amănuntul, livrare, publicitate, servicii digitale, electronice și media.
Compania multinațională de comerț electronic a obținut câteva premii incredibile pentru creștere, vânzări și succesul vânzătorilor. Dacă ești vânzător Amazon sau dorești să devii unul, iată câteva statistici Amazon pe care ar trebui să le cunoști:
- Amazon deține cea mai mare bucată din plăcintă, pentru vânzările de comerț electronic.
Când vine vorba de vânzări online, Amazon este un mamut. Amazon va reprezenta aproape 40% din piața de comerț electronic din SUA în acest an. 31% din piață va fi compusă din următoarele 14 mari magazine online (gândește-te la Walmart, Apple, eBay), iar restul de 29,5% vor merge către alți retaileri.
Sursa: eMarketer.com.
- Venitul mediu zilnic al Amazon din vânzări: 1,29 miliarde USD.
Statistica raportează că afacerea cu amănuntul online a Amazon a obținut un venit net de 33,36 miliarde de dolari în 2021, în creștere cu 21,3 miliarde de dolari față de 2020.
- Amazon are 310 milioane de clienți în întreaga lume.
- 66% dintre consumatori încep căutările de produse pe Amazon.
Amazon este cea mai populară destinație de căutare pentru consumatori. Amazon înregistrează aproape 2,7 miliarde de vizite pe site în fiecare lună.
- Aproximativ 3.700 de noi vânzători se alătură Amazonului în fiecare zi.
La nivel global, există aproape 2 milioane de întreprinderi terțe mici și mijlocii care vând pe Amazon. În 2020, Amazon a investit 18 miliarde de dolari în vânzarea succesului partenerilor.
- Majoritatea vânzătorilor Amazon sunt „bootstrappers”.
Majoritatea întreprinderilor mici și mijlocii (69%) cheltuiesc mai puțin de 5.000 de dolari pentru a începe o afacere pe Amazon, iar 32% cheltuiesc mai puțin de 1.000 de dolari, majoritatea vânzătorilor folosind numerar propriu. Investițiile inițiale pot include costul produselor, stocarea Amazon și taxele vânzătorului și bugetele de publicitate.

- Vânzătorii terți generează bani serioși.
Conform cercetării noastre, 76% dintre vânzătorii Amazon sunt profitabili, iar 63% sunt profitabili într-un an de la lansarea afacerii. În 2021, 60.000 de vânzători terți au depășit 1 milion de dolari în vânzări, iar aproximativ 350.000 de vânzători au colectat mai mult de 100.000 de dolari în vânzări. Sursa: Marketplace Pulse.
- 22% din veniturile totale ale Amazon sunt atribuite vânzătorilor terți.
Acești antreprenori au un impact mare asupra afacerii Amazon – de fapt, 82% dintre vânzătorii IMM-urilor Amazon sunt vânzători terți.
- Vânzătorii terți din SUA au vândut peste 7.000 de produse pe minut pe Amazon.
Între septembrie 2020 și august 2021, vânzătorii terți au vândut peste 3,8 miliarde de produse (adică 7.400 de produse pe minut!). Și, între Black Friday și Crăciunul din 2021, vânzătorii terți din SUA au vândut în medie 11.500 de produse pe minut.
- 89% dintre vânzători folosesc Amazon FBA (Fulfillment by Amazon) ca metodă de vânzare.
Amazon FBA este cea mai populară metodă de onorare pentru vânzătorii terți; 59% dintre vânzători își creează propriul produs și brand cu modelul de marcă privată.
- Home & Kitchen este cea mai populară categorie de produse Amazon printre vânzătorii IMM-uri.
32% dintre vânzătorii IMM-urilor Amazon vând în categoria Home & Kitchen, datorită ușurinței de fabricație, durabilității în timpul livrării și restricțiilor minime de categorie. A doua cea mai populară categorie pentru vânzători este Beauty and Personal personală cu 23%, urmată de Toys and Games cu 20%.
- Începând cu 2021, Amazon are peste 1,6 milioane de angajați în întreaga lume.
Angajarea Amazon are o acoperire globală impresionantă – și asta nici măcar nu ține cont de lucrătorii sezonieri sau temporari ai Amazon.
- Amazon Advertising a câștigat 31 de miliarde de dolari anul trecut.
Publicitatea pe Amazon a atins 31,2 miliarde de dolari în 2021, cu o rată de creștere de 32%. Publicitatea realizează de două ori veniturile magazinelor fizice și mai mult decât serviciile de abonament Amazon, cum ar fi Prime. 79% dintre vânzătorii IMM-urilor Amazon își fac publicitate produselor pe sau în afara Amazon.
Amazon continuă să impresioneze cu statisticile uluitoare de comerț electronic. Dacă ești nehotărât în a începe o afacere pe Amazon, citește statisticile și îți garantez că nu vei mai fi.
Succes!


