Mă gândeam la importanța startului.

Dacă pe parcurs te mai poți redresa, la început e necesar să fii destul pregătit, ca nu cumva “ce începe prost, să se termine și mai prost”.

Știi, am spus mereu că afacerea e ca un copil, deci e bine să îi porți de grijă, să îl educi, ca apoi să îi vezi evoluția. Vreau să vorbim de cum trebuie să începi să vinzi în 2020. Cine citește pagina mea știe poate că am mai abordat subiectul, nu spun că e o recapitulare, dar dacă repet anumite lucruri, nu te supăra, e un text și pentru cei mai noi prieteni.

Trebuie să ai o listă cu priorități, să deții puterea avînd informația și să respecți un plan. Închipuie-ți că ești în armată și ai toate gradele, drept urmare, știi să faci de toate.

 

*În primul rând Serviciul de Clienți ar trebui să fie proritar. Modul în care gestionezi relația cu clienții îți va aduce profitul pe care ți-l dorești și pentru că imaginea ți se îmbunătățește odată cu capacitatea de a rezolva problemele în timp util.

Nu uita că trebuie să răspunzi și la recenziile negative. Fii diplomat, poartă „costumul” pe tine când scrii și ia “în servietă” două cuvinte esențiale, empatie și înțelegere.

 

 

*Ambalează-te! Vorbesc la figurat, mă refer la faptul că trebuie să ții cont de modul de ambalare, pentru că fiecare țară are cerințe diferite și e foarte important ca produsul să ajungă în siguranță. În plus, brand-ul tău așezat strategic, va atrage privirile și popularitatea va crește.

 

*Pune preț pe munca ta. Atenție! Încearcă un echilibru, fii realist și evaluează corect produsele.

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2019

* Calitatea bunurilor. Grijă mare când furnizezi produsele, să fie de calitate. O să mă întrebi: ce e calitatea? Nu o să-ți răspund direct, știi tu mai bine ce vreau să spun. Vreau să cumperi ceva de calitate, apoi ceva mai prost calitativ și să faci același lucru cu ele. Vei vedea diferența și vei înțelege mai bine.

 

* Determină-ți strategia de îndeplinire

Când vinzi online, este esențial să aduci produsele cât mai repede posibil. Cu Amazon, acest lucru este vital și dacă nu respecți standardele preconizate, pot exista penalități asociate cu valori operaționale deficitare.

 

 

Da, standardele Amazon sunt ridicate, dar ai și o grămadă de tool-uri, plus că volumul de informație cu privire la detalii este uriaș.

Dacă prinzi elementele cheie care duc către performanțele vânzării pe platformă, nu mai ai niciun stres. Soluția e la tine și modul în care începi, te duce către ceea ce speri sau din contră, către ce nu ai preconizat, dacă te-ai aruncat fără să vii cu un bagaj de informații suficient. Trăim într-o lumea în care informația e cea mai puternică monedă de schimb, ia în calcul acest lucru și încearcă să tranformi în plăcere fiecare pas pe care îl faci. Nimeni nu a știut totul de la început, dar tu ai un avantaj, alții au greșit înainte și poți să nu le repeți “entorsele”, să faci câteva salturi peste anumite obstacole pe care nici măcar nu le vei vedea în relitate.

 

Vă las să vă gândiți la următoarele cuvinte rostite de Robert Kiyosaki: “Dimensiunea succesului tău este măsurată de puterea dorinței tale, de mărimea visului tău și de cum gestionezi dezamăgirile pe drumul către succes.”

 

Succes!

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2019