Soluții de optimizare a listingului pe Amazon

 

Fiecare vânzător Amazon trebuie să știe cum să-și optimizeze listarea produselor sale. Crearea și găsirea unui copywriter competent pentru listarea completă a produsului este extrem de importantă, dar și cunoștințele tale pot fi de ajutor. Pentru a atinge țintele de vânzări, trebuie să obții optimizarea listingului. Conținutul îi ajută pe cumpărători să înțeleagă detaliile produsului, dar – mai important – determină cât de vizibil este produsul tău pentru cei care caută pe Amazon.

 

Când vine vorba de vizibilitatea căutării, iată ce trebuie să știi. Să spunem de exemplu că vinzi o perie de păr, dar tu poți folosi mai mulți termeni pentru peria de păr, cum ar fi perie din plastic pentru păr. Dacă nu incluzi și termenul „perie din plastic pentru păr” în cuvintele cheie specifice și în listarea produsului, atunci când un cumpărător caută acest termen sub mai multe forme nu va găsi și produsul tău, pentru că nu ai inclus mai mulți termeni din sfera de interes. Fără o varietate largă de cuvinte cheie, poți pierde potențialii cumpărători și vânzările probabile.

Includerea unei varietăți de cuvinte cheie relevante este vitală pentru vizibilitatea produsului tău. Practic, acesta nu va apărea pe prima pagină pentru un cuvânt cheie care nu este inclus în listare.

 

Deci, care este cheia optimizării listei Amazon?

 

Găsirea cuvintelor cheie potrivite

Este vorba despre găsirea cuvintelor cheie potrivite și despre o buna strategie privind plasarea unei game largi de cuvinte cheie, care va îmbunătăți șansele de indexare și clasare pentru mai multe cuvinte cheie, nu doar pentru cele evidente. Acest lucru face ca produsul tău să fie mult mai ușor de găsit într-o piață aglomerată și poate îmbunătăți, de asemenea, rata de conversie.

Folosind tool-urile dedicate căutării de cuvinte cheie, poți găsi cel mai cuprinzător set de astfel de cuvinte care sunt relevante pentru produsul tău. Vei vedea o mulțime de valori diferite pentru fiecare cuvânt cheie, inclusiv volum exact de căutare, valori de tendință și scoruri diferite.

 

Dacă dorești să faci personal un research de cuvinte cheie, recomandăm mai întâi sortarea după scorul prioritar, pentru a obține o listă bună pentru produsul tău. Scorul prioritar va afișa mai întâi cele mai relevante cuvinte cheie cu cel mai mare volum. După selectarea acestor cuvinte, sortează cuvintele cheie cu Scorul de oportunitate. Caută cuvinte cu volum mare care au un scor mai mare de 700. Copiază termenii pe care îi găsești în clipboard și inserează-i în documentul cu Keywords.

 

 

Extinde-ți vizibilitatea

 

Înainte de a începe listarea, ar trebui să știi că algoritmul de căutare Amazon evaluează cuvintele cheie unice. Acest lucru este diferit de Google SEO, care preferă paginile care se repetă pe una sau două cuvinte cheie principale. Dar pe Amazon, o varietate largă și o repetare mai mică este abordarea cea mai bună.

 

Când se va construi listarea pe Amazon, se vor repeta în mod natural câteva cuvinte cheie. Dar dacă te concentrezi pe folosirea unei varietăți largi, îți vei extinde vizibilitatea. Nu toți cumpărătorii vor folosi același termen de căutare, astfel încât includerea unei varietăți mai mari te ajută ca produsul tău să apară în fața mai multor cumpărători.

 

 

Concentrează-te pe optimizarea listingului pe Amazon

 

Toate aceste alegeri dificile de cuvinte cheie etc. sunt motivul pentru care crearea unei listări optimizate, care să fie ușor de parcurs pentru cititorii tăi, poate părea uneori dificilă. De aceea vei dori să externalizezi scrierea listingului către un copywriter profesionist, dar încă te poți implica activ și cu ajutorul lui să obții rezultatul dorit.

Există o mulțime de piese în mișcare atunci când vine vorba de scrierea listing-urilor pentru Amazon și optimizarea lor. Folosirea ajutorului cuiva care a scris zeci sau sute de listări deja asigură că aceste piese în mișcare se reunesc într-un mod strategic care maximizează potențialul de urcare în rank în platformă.

 

Titlul este cea mai importantă parte din orice listare. Amazon acordă o importanță deosebită cuvintelor cheie din titlu mai mult decât oriunde altundeva, iar cu fiecare vânzare, cuvintele din titlul tău sunt o mișcare de care poate depinde o creștere semnificativă și rapidă în ranking.

 

Îți dorești să ai o combinație bună de cuvinte cheie din toate categoriile, cu volum mare, mediu dar și redus, păstrându-le în același timp extrem de relevante pentru produsul tău. Vrei să fii clar cu privire la ce înseamnă produsul tău și care sunt principalele sale caracteristici, dar fără să-ți faci titlul o alambicare de cuvinte cheie poate și din categorii irelevante. Asigură-te că tot textul este lizibil și precis pentru toți clienții care intră în contact cu listarea, toate aceste aspecte joacă un rol foarte important în succesul pe Amazon și trebuie să ai grijă la orice detaliu.