Vânzătorii Amazon tind să înceapă călătoria lor de comerț electronic din motive similare.
Mulți își doresc să devină proprii șefi, alții caută flexibilitatea pe care o oferă munca de la distanță, iar unii sunt pur și simplu suficient de curioși să o încerce. Succesul ca vânzător Amazon este accesibil aproape tuturor – 76% dintre vânzătorii Amazon care operează întreprinderi mici și mijlocii (IMM-uri) au un profit considerabil.
În fiecare an, Jungle Scout chestionează mii de vânzători, mărci și agenții Amazon pentru a înțelege ce anume îi face pe acești antreprenori să aibă rezultate de consemnat. Numai în sondajul de anul trecut s-a constatat că 19% dintre cei 5.000 de respondenți au realizat vânzări de peste 1.000.000 USD de când și-au început afacerile Amazon și 58% dintre acești vânzători au făcut acest lucru în mai puțin de cinci ani.
Am vorbit direct cu vânzători Amazon de mare succes pentru a obține sfaturi despre cum să îți transformi afacerea și am identificat trăsăturile și comportamentele comune ale vânzătorilor milionari
- Vânzătorii milionari își intensifică marketingul, pe și în afara Amazon
Sondajul din acest an a oferit poate cea mai importantă perspectivă pentru aspiranții milionari Amazon: cei cu venituri mari au mult mai multe șanse decât cei cu venituri mai mici să își facă publicitate produselor, fie prin Amazon PPC, Google Ads sau pe rețelele de socializare.
Am comparat vânzătorii și mărcile Amazon care câștigă peste 2 milioane de dolari în venituri anuale cu cei care câștigă mai puțin și am constatat că vânzătorii milionari au șanse cu 27% mai mari de a-și face publicitate produselor pe Amazon – de fapt, 80% folosesc o formă de publicitate sau marketing Amazon. inclusiv anunțuri de produse sponsorizate și conținut A+, comparativ cu 63% dintre cei cu venituri mai mici. În total, doar câțiva vânzători milionari nu fac niciun fel de marketing pentru produsele lor, față de unul din cinci din cei cu venituri mai mici.
Iată o detaliere a modului în care cei cu venituri mari și mici își comercializează produsele Amazon.
Investiții de marketing- Persoanele cu venituri mari vs. Persoanele cu venituri mai mici:
În platformele de comerț electronic (de exemplu, reclame Amazon PPC, reclame pentru produse sponsorizate Walmart): 80% – cei cu venituri mari/ 63%- cei cu venituri mici.
În motoare de căutare/căutare plătită (de exemplu, Google Ads): 59%- cei cu venituri mari/ 23%- cei cu venituri mici.
În rețelele de socializare (de exemplu, reclame pe Facebook plătite, conținut organic Instagram) 53%- cei cu venituri mari/ 36%- cei cu venituri mici.
În platformele media tradiționale (de exemplu, reclame radio, TV și tipărite) 14%- cei cu venituri mari/ 4%- cei cu venituri mici
Reclamele pe Amazon sunt cele mai populare metode de marketing, urmate de Google Ads. Vânzătorii milionari folosesc, de asemenea, reclamele pe Facebook și Instagram, mai mult decât cei cu venituri mai mici.
- Indiferent de vârstă, sex și locație, oricine poate fi milionar Amazon
Pentru a obține o imagine completă a modului în care vânzătorii de milioane de dolari au evoluat, i-am comparat cu cei care nu au încă un milion de dolari în vânzări de când s-au apucat de afaceri pe Amazon – acesta din urmă fiind un grup mai mare care cuprinde 72% dintre vânzători (9% spun că nu nu știu totalul vânzărilor lor cumulate în decursul timpului). În ceea ce privește datele demografice — vârstă, sex, locație etc. — nu par să existe diferențe majore.
Vârstă: cea mai populată categorie de vârstă, atât printre vânzătorii de milioane de dolari, cât și printre vânzătorii care nu au strâns milioane de dolari este între 25 și 35 de ani.
Educație: vânzătorii tind să aibă medii educaționale similare, cu 73% dintre milionarii Amazon și 70% dintre vânzătorii care nu au milioane de dolari deținând cel puțin o diplomă de licență.
Locație: în timp ce vânzătorii din ambele grupuri sunt localizați în toată lumea, un procent ușor mai mare dintre vânzătorii de milioane de dolari provin din SUA
Identitatea de gen: Aproximativ 65% dintre vânzătorii din fiecare grup se identifică ca bărbați și 32% ca femei

- Milionarii Amazon au mai mult timp, informații, efort și ambiție
No comment…
- Milionarii Amazon nu au ezitat să-și înceapă afacerile, au fost mai tot timpul persoane ferme
Vânzătorii milionari tind să-și lanseze afacerile mai rapid și cu mai multe investiții de pornire decât vânzătorii ce nu sunt milionari.
În 2021, s-a constatat că:
44% dintre vânzătorii de milioane de dolari și-au pus pe roate afacerile Amazon în șase săptămâni sau mai puțin. În schimb, 27% dintre vânzătorii care nu au un milion de dolari spun același lucru.
47% dintre vânzătorii de milioane de dolari ne-au spus că au reușit să obțină profit în mai puțin de șase luni, față de 39% dintre vânzătorii cu afaceri sub un milion de dolari care spun același lucru.
42% dintre vânzătorii de milioane de dolari ne-au spus că au cheltuit cel puțin 5.000 de dolari pentru a-și lansa afacerile. Între timp, doar 35% dintre cei care nu încă o afacere de milioane au cheltuit peste 5.000 USD.
- Vânzătorii de milioane de dolari folosesc în mod covârșitor modelul de afaceri cu etichetă privată
Dintre toate modelele de afaceri Amazon, eticheta privată este de departe cea mai populară printre vânzătorii milionari – este folosită de 81% dintre aceștia, urmată de modelul en-gros cu 64%. Același lucru este valabil și pentru vânzătorii ce nu sunt milionari: 64% vând marcă privată și 23% vând en-gros.
- Vânzătorii de milioane de dolari au mai multe șanse să vândă un volum mai mare de produse
În medie, am constatat că milionarii Amazon listează mai multe produse.
72% dintre vânzătorii de milioane de dolari au 20 sau mai multe liste de produse active pe Amazon. În schimb, 70% dintre cei care nu sunt milionari au 10 sau mai puțin.
34% dintre vânzătorii de milioane de dolari au 250 sau mai multe produse listate pe Amazon. Doar 5% dintre vânzătorii care nu au un milion de dolari ne-au spus același lucru
- Milionarii Amazon petrec mai mult timp în fiecare săptămână cu afacerile lor Amazon
Milionarii Amazon investesc mai mult timp în derularea și construirea afacerilor lor. Peste jumătate (53%) dintre milionari spun că petrec peste 30 de ore în fiecare săptămână lucrând la afacerile lor, în timp ce doar 16% dintre cei ce nu sunt milionari spun același lucru.
- Vânzătorii de milioane de dolari se deblochează
A te simți „blocat” în călătoria vânzătorului este un fenomen comun – 66% dintre toți vânzătorii Amazon se simt blocați de paralizia analizei la un moment dat.
La sfârșitul zilei, nu strică niciodată să cauți sprijin în gestionarea afacerii tale, la urma urmei, milionarii au șanse de două ori mai mari să angajeze freelanceri. Industria resurselor pentru vânzători Amazon a explodat în ultimii ani, ceea ce înseamnă că, pe lângă instrumentele și serviciile plătite, există mai multe oportunități de educație, mentorat și colaborare gratuite decât oricând.
Adoptă o strategie de vânzător de un milion de dolari
Nu orice vânzător vrea (sau are nevoie) să fie un vânzător de un milion de dolari. Dar toată lumea poate învăța ceva de la acești oameni cu venituri mari. Fie că își sporesc cunoștințele despre vânzători, se concentrează pe evoluție sau își diversifică marca, vânzătorii de milioane de dolari urmează strategii câștigătoare.
Succes!


