Indiferent dacă esti sau nu un vanzator nou pe Amazon, poti utiliza cele mai bune sfaturi de vânzare pe Amazon pentru a-ti creste vanzarile.

OPTIMIZEAZA DETALIILE DE CAUTARE A PRODUSULUI

 Amazon este o piață competitivă. Dacă vrei ca vizitatorii Amazon (clientii) să cumpere produsele tale, trebuie mai întâi să te asiguri că ei le pot găsi rapid si usor.

Amazon face acest lucru posibil, permițând cumpărătorilor să-și desfășoare continuu căutarea inițială prin diferite atribute.

Gandeste-te ca un client poate ajunge spre exemplu de la cautarea de incaltaminte pentru femei la produse de bronzat.

Sau alt client poate introduce informatii de produse foarte specifice cum ar fi „cablu de alimentare cu curent alternativ” pentru o anume marca de LCD TV, adaugand chiar si lungimea cablului.

Oricum ar fi, clientul se poate restrânge la elementul exact pe care îl caută. În ambele cazuri, Amazon utilizează informațiile despre produse și detaliile acestora pentru a se potrivi cu căutarea unui client cu elementele produsului tau. Prin urmare, este esențial să furnizezi informații corecte despre produsul tau de pe Amazon și cât mai multe posibil.

Aceasta presupune sa incluzi titlul produsului, descrierea, identificatorii de produs, termenii de căutare, dimensiunea, culoarea etc. Nu te abate de la acest tip de informații. Acesta este modul în care clienții își găsesc produsele și știu că vor cumpăra ceea ce trebuie.

 FOLOSESTE POZE DE CALITATE SI EXPLICITE

Atunci când cumpără online, este esențial ca ai tai clienți să poată vedea clar ceea ce vor cumpăra. Pentru aceasta ai nevoie de imagini profesionale ale articolelor pe care le vinzi.

Vei dori să păstrezi în permanență imaginile proaspete și actualizate. Astfel vei figura ca un seller profesionist și de încredere.

IMBUNATATESTE-TI CONSTANT PERFORMANTA ( traseul/experienta pe Amazon)

Afacerea ta pe Amazon nu va funcționa singura. Dacă esti serios în ceea ce privește vânzarea, va trebui să monitorizezi periodic performanța. În acest fel, iti poti îmbunătăți continuu eforturile. Acorda atenție vânzărilor tale (atât în ​​creștere, cât și în scădere), ratei de returnare și ratingului vânzătorului.

Toate acestea sunt importante pentru a determina unde este loc pentru îmbunătățire.

Nisi ut aliquipt ea comm odo consequat ex est
Nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure.

Obtine REVIEW-uri

Review-urile excelente pot atrage mai mulți cumpărători. Review-urile slabe pot duce rapid la scăderea încrederii și a vânzărilor.

Un client nu este obligat sa lase un review si, in acelasi timp, nu poti controla ce spune un client in review-ul sau.

Dar acesta este și motivul exact pentru care clienții se uita adesea la recenzii înainte de a de a face o achiziție. Este în interesul tau să monitorizezi și să contactezi clienții pentru a lasa un review pozitiv produsului tau.

Una dintre cele mai bune modalități de a crește recenziile este de a cere pur și simplu clienților să facă acest lucru.

Am cumpărat multe articole de pe Amazon, dupa care am primit apoi un e-mail de la vânzător, cerându-mi să las un review. Aceste tipuri de e-mailuri reprezintă o modalitate excelentă de a începe o conversație cu clientul tau pentru a monitoriza cum a fost experiența de cumpărare a produsului tau. De asemenea, iti oferă șansa de a repara problemele, înainte ca acesta sa adauge un eventual review negativ.