Pe fondul deficitului de produse, al întârzierilor de livrare și al protocoalelor de distanțare socială continuă, 31% dintre consumatori declară că vor începe să cumpere pentru sărbători înainte de sfârșitul lunii octombrie – cu mult înainte de lansarea ofertelor de Black Friday și Cyber ​​Monday.

În plus, unul din patru consumatori (24%) intenționează să cheltuiască mai mult pentru Crăciun în acest an decât în ​​2020 și cel puțin 40% intenționează să călătorească înainte de sfârșitul anului, ceea ce ar putea stimula și mai mult cheltuielile din al patrulea trimestru. Achizițiile lor vor fi probabil afectate de persoanele pe care le urmăresc pe rețelele de socializare, precum și de cum mărcile abordează problemele sociale.

Anul acesta, cumpărăturile de sărbători vor începe devreme pentru mulți consumatori

Dacă nu te deranjează ideea de a cumpăra cadouri de sărbători înainte de apariția iernii, nu ești singurul.

Cumpărătorii vor face cumpărături online și pe rețelele de socializare

Consumatorii care intenționează să-și înceapă cumpărăturile mai devreme (înainte de sfârșitul lunii octombrie) cumpără în principal online și din magazin, de la marii comercianți cu amănuntul, precum Amazon, Walmart și Target. Când sunt întrebați de unde intenționează să cumpere produse din categorii legate de cadouri, majoritatea spun că vor căuta online totul, cu excepția echipamentelor de fitness și a alcoolului.

 

Cumpărătorii vor căuta idei și se vor folosi de influencerii rețelelor de socializare

În ceea ce privește locul în care cumpărătorii timpurii vor naviga online pentru produse, majoritatea se vor îndrepta către motoarele de căutare tradiționale precum Google sau Bing sau direct către Amazon și Walmart.com.

Mulți caută, de asemenea, produse pe canalele de socializare, unde o gamă aparent nesfârșită de mărci și influenceri își pot comercializa produsele prin postări, recenzii detaliate despre produse și videoclipuri scurte și captivante. Facebook și YouTube preiau conducerea, deși Instagram și TikTok sunt, de asemenea, populare.

 

35% dintre cumpărători urmăresc influencerii de modă pe social media

Printre influencerii de top se numără personalități și mărci precum Kylie Jenner, Nike, Emma Chamberlain, Kim Kardashian și Ralph Lauren

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2021

Activismul mărcii poate influența achizițiile de vacanță

Achizițiile cumpărătorilor ar putea fi influențate de activismul la care apelează unele mărci – în care un brand abordează probleme sociale precum rasismul și identitatea de gen; aproape jumătate (48%) văd astfel de mesaje într-o lumină pozitivă.

 

 

Aproape jumătate (49%) dintre cumpărători utilizează extensii de browser pentru găsirea de oferte sau plug-in-uri atunci când fac cumpărături online.

52% preferă cumpărăturile de la comercianții cu amănuntul care oferă opțiuni de plată flexibile, inclusiv prin utilizarea criptovalutelor.

45% preferă cumpărăturile de la comercianții cu amănuntul care oferă servicii de abonament, precum Blue Apron, Stitch Fix, ClassPass și Netflix.

Aceste soluții digitale oferă, de asemenea, siguranță cumpărătorilor într-o perioadă de pandemie în curs de desfășurare: 62% preferă cumpărăturile de la comercianții cu amănuntul care oferă opțiuni de livrare flexibile.

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2021

Cumpărătorii vor cheltui mai mulți bani anul acesta

Indiferent de metoda de plată utilizată, mulți intenționează să își mărească cheltuielile pentru sărbătorile de toamnă și de iarnă în 2021.

Acestea sunt cele mai importante evenimente de la sfârșitul anului:

Crăciun (36% dintre cumpărători intenționează să cheltuiască mai mult anul acesta)

Ziua Recunoștinței (29%)

Halloween (27%)

Revelion (24%)

 

Cumpărăturile pentru cadouri cu mult înainte de sosirea sărbătorilor ar putea ajuta consumatorii să evite întârzierile de expediere și stocurile, care au afectat industria cu amănuntul de la debutul pandemiei.

 

 

După cum au remarcat unii experți, mărcile au mai puține stimulente pentru a pune produsele în vânzare anul acesta, dat fiind faptul că deficitul indus de pandemie ar putea provoca stocuri la începutul sezonului de vacanță. Astfel, în timp ce comercianții cu amănuntul ar putea organiza evenimente promoționale de economii pentru o perioadă mai lungă de timp, este posibil să existe mai puține oferte pentru produsele la cerere.

Orice amazonian știe că urmează un sfârșit de an în care se vor face cumpărături, iar asta înseamnă că, dacă strategia e bună, profitul poate fi substanțial.

 

Succes!