AM G─éSIT O GR─éMAD─é DE KEYWORDS. CE FAC ACUM CU ELE?

 

Cea mai obi╚Önuit─â ├«ntrebare pe care o primim de la v├ónz─âtori, dup─â ce au f─âcut cercetarea cuvintelor cheie, este locul ├«n care ar trebui s─â pun─â cuvintele cheie de top. Exist─â o mul╚Ťime de oportunit─â╚Ťi atat la vedere cat si in spatele cortinei (backend) dar nu sunt ├«ntotdeauna siguri de unde s─â ├«nceap─â.

 

Vei dori s─â plasezi cuvinte cheie pe baza nivelului de importan╚Ť─â: titlu, bullets, descriere produs ╚Öi cuvinte cheie backend.

 

Dac─â te ajut─â, g├ónde╚Öte-te la Listare ca la o pr─âjitur─â. ├Äncepe cu blatul, cea mai important─â parte. Acesta este titlul produsului. Titlul este esen╚Ťa produsului t─âu ╚Öi este ceea ce ├«i va determina pe utilizatori s─â fac─â click pe listarea ta.

 

Ia ├«n considerare conversiile atunci c├ónd creezi titlul produsului. Folose╚Öte cuvintele cheie de top. La urma urmei, nu po╚Ťi avea o pr─âjitur─â bun─â f─âr─â un blat. Apoi vei ad─âuga crema, care ar fi bullet points. Aici vei vinde produsul. Folose╚Öte cuvintele cheie care eviden╚Ťiaz─â avantajele pe care produsul t─âu le furnizeaz─â consumatorului, cresc├ónd dorin╚Ťa de a cump─âra. Pe m─âsur─â ce le creezi, utilizeaz─â urm─âtorul strat de cuvinte cheie performante.

 

Dup─â bullet points, ad─âug─â un strat de fri╚Öc─â cu detaliile produsului. Alege cuvintele cheie aici ├«n leg─âtur─â cu povestirea m─ârcii tale. ├Än cele din urm─â vine cirea╚Öa de pe tort – cuvinte cheie din backend – 250 de caractere de informa╚Ťii suplimentare pe care le po╚Ťi ad─âuga pentru a ajuta┬á cump─âr─âtorii s─â g─âseasc─â produsul.

 

 

CÂTE  KW TREBUIE SĂ FOLOSESC IN LISTING?

 

Dup─â cum am men╚Ťionat mai devreme, cuvintele cheie din backend sunt acum limitate la 250 de caractere. Dac─â dep─â╚Öe╚Öti aceast─â limit─â, ├«ntreaga intrare va fi respins─â. Spa╚Ťiile ╚Öi semnele de punctua╚Ťie nu se calculeaz─â ├«n raport cu aceast─â limit─â. Cuvintele ar trebui separate cu un spa╚Ťiu, deci nu trebuie s─â ├«╚Ťi faci griji cu privire la ad─âugarea punctua╚Ťiilor ├«ntre cuvinte.┬áTermenii de c─âutare din backend ar trebui s─â fie diferi╚Ťi de termenii pe care i-ai utilizat deja ├«n listare (descriere sau titlu). Nu este nevoie s─â repe╚Ťi cuvintele cheie. De asemenea, nu trebuie s─â incluzi neap─ârat numele de marc─â sau detalii despre tine ca ╚Öi v├ónz─âtor. ├Än schimb, folose╚Öte acest spa╚Ťiu pentru cuvinte cheie ╚Öi fraze relevante care nu sunt at├ót de atr─âg─âtoare din punct de vedere vizual sau cu performan╚Ťe ridicate. Nu exist─â nicio limit─â pentru num─ârul de cuvinte cheie pe care le po╚Ťi pune ├«n descriere, dar niciodat─â nu vei dori s─â adaugi prea multe ├«nc├ót Listarea s─â sune ciudat.┬á┬á┬á┬á┬áCE ESTE PROGRAMUL DE ├ÄNREGISTRARE A M─éRCILOR?┬á┬áProgramul actualizat de ├«nregistrare a m─ârcilor de la Amazon este un pas spre ├«mbun─ât─â╚Ťirea securit─â╚Ťii ╚Öi a experien╚Ťei generale de cump─âr─âturi; aceasta func╚Ťioneaz─â pentru a ├«mpiedica produsele contraf─âcute s─â INTRE pe pia╚Ťa Amazonului.

Brand Registry┬á cere ca numele t─âu de brand s─â aib─â o marc─â comercial─â activ─â, ├«mpreun─â cu imaginile emblemei ╚Öi produselor tale de marc─â. Brand Registry are propria interfa╚Ť─â de utilizator ╚Öi informa╚Ťii separate de conectare de la Seller Central.

Un exemplu ├«n care se poate vedea c─â noul program de ├«nregistrare a m─ârcilor intr─â ├«n vigoare este cu termenul „Velcro”. ├Än timp ce majoritatea oamenilor asociaz─â orice dispozitiv de ├«nchidere cu Velcro, aceasta este o generalizare care se refer─â la cel mai comun nume de marc─â. Cu ajutorul m─ârcii Registry 2.0, numai v├ónz─âtorii de elemente de fixare ale firmelor Velcro vor fi ├«nregistra╚Ťi pentru a utiliza „Velcro” ca un cuv├ónt cheie ├«n listele lor.┬á

O alt─â instan╚Ť─â a Registrului de m─ârci care afecteaz─â alegerea cuvintelor cheie ar fi dac─â ai ├«ncerca s─â aplici un nume de marc─â similar ├«nregistr─ârii tale. Dac─â v├ónd suc, nu pot s─â adaug „Coca Cola” la listarea mea doar pentru a ob╚Ťine clicuri. Pentru a spune mai clar – dac─â aceasta nu este marca mea real─â, nu am niciun drept de a folosi acest keyword in listarea mea.

 

 

CUM SA EVI╚ÜI GRE╚śELILE ├ÄN CEEA CE PRIVE╚śTE CUVINTELE CHEIE?

 

Cel mai adesea v─âd v├ónz─âtori care ├«ncearc─â s─â-╚Öi v├ónd─â produsul c─âtre toat─â lumea. Prin asta, vreau s─â spun c─â acele cuvintele cheie ale acestora sunt at├ót de comune ├«nc├ót nu ├«╚Ťi po╚Ťi da seama cui i se adreseaz─â. Acest lucru a ├«nceput, probabil, nevinovat prin ad─âugarea unor cuvinte cheie suplimentare, care au fost un fel legate de produs, iar problema a escaladat de acolo. Dintr-o dat─â, ei se ├«ncadreaz─â ├«n capcana de umplutur─â de cuvinte cheie.┬áUn exemplu ├«n acest sens ar fi dac─â v├ónd un toc─âtor de legume ╚Öi am ad─âugat „gadgetul de buc─ât─ârie”. ├Än mintea mea, un toc─âtor este un obiect gadget pentru buc─ât─ârie, deci cuv├óntul cheie trebuie s─â fie aplicabil… Dar nu! Trebuie s─â schimbi aceast─â mentalitate comun─â („gadget de buc─ât─ârie”) cu ceva mai specific („toc─âtor de legume”), ├«n scopul de a atrage exact pe cine este interesat de cump─ârarea produsului t─âu.

Cine va cump─âra un toc─âtor de legume? Nu cineva care caut─â s─â fac─â un tort, cu siguran╚Ť─â.┬áIndexarea pentru cuvintele cheie func╚Ťioneaz─â numai atunci c├ónd duce la conversii. Dac─â produsul meu apare pe pagina cu rezultatele c─âut─ârii, dar nu are nicio leg─âtur─â cu ceea ce caut─â cump─âr─âtorii, ei vor trece peste produsul meu, derul├ónd pagina pentru a g─âsi produsul pe care ├«l c─âutau de fapt. ┬áAcest lucru m─â aduce la urm─âtoarea gre╚Öeal─â destul de des ├«nt─âlnit─â: folosirea cuvintelor cheie care nu atrag traficul. V├ónz─âtorii sunt at├ót de prin╚Öi ├«n modul ├«n care se g├óndesc la produsul lor, put├ónd fi miopi cu privire la ce cuvinte cheie genereaz─â de fapt v├ónz─âri.

Trebuie s─â vezi cum descriu alte persoane produsul t─âu. Review-urile produselor sunt pline de cuvinte cheie poten╚Ťiale, dac─â depui efortul de a le examina. Cur─â╚Ť─â cuvintele cheie din lista ta care nu func╚Ťioneaz─â ╚Öi ├«nlocuie╚Öte-le cu cuvinte cheie mai puternice.┬áC├ónd faci cercetare de cuvinte cheie, nu este suficient s─â te ui╚Ťi doar la produsul t─âu. Folose╚Öte ╚Öi cercetarea competitorilor pentru a afla ce aduce v├ónz─âri. Cu ajutorul instrumentelor de c─âutare de cuvinte cheie, po╚Ťi stabili informa╚Ťiile despre v├ónz─âri ╚Öi cuvintele cheie cu performan╚Ťe superioare pentru a ├«╚Ťi ├«mbun─ât─â╚Ťi propria strategie.

 

Add comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *