AM GĂSIT O GRĂMADĂ DE KEYWORDS. CE FAC ACUM CU ELE?

 

Cea mai obișnuită întrebare pe care o primim de la vânzători, după ce au făcut cercetarea cuvintelor cheie, este locul în care ar trebui să pună cuvintele cheie de top. Există o mulțime de oportunități atat la vedere cat si in spatele cortinei (backend) dar nu sunt întotdeauna siguri de unde să înceapă.

 

Vei dori să plasezi cuvinte cheie pe baza nivelului de importanță: titlu, bullets, descriere produs și cuvinte cheie backend.

 

Dacă te ajută, gândește-te la Listare ca la o prăjitură. Începe cu blatul, cea mai importantă parte. Acesta este titlul produsului. Titlul este esența produsului tău și este ceea ce îi va determina pe utilizatori să facă click pe listarea ta.

 

Ia în considerare conversiile atunci când creezi titlul produsului. Folosește cuvintele cheie de top. La urma urmei, nu poți avea o prăjitură bună fără un blat. Apoi vei adăuga crema, care ar fi bullet points. Aici vei vinde produsul. Folosește cuvintele cheie care evidențiază avantajele pe care produsul tău le furnizează consumatorului, crescând dorința de a cumpăra. Pe măsură ce le creezi, utilizează următorul strat de cuvinte cheie performante.

 

După bullet points, adăugă un strat de frișcă cu detaliile produsului. Alege cuvintele cheie aici în legătură cu povestirea mărcii tale. În cele din urmă vine cireașa de pe tort – cuvinte cheie din backend – 250 de caractere de informații suplimentare pe care le poți adăuga pentru a ajuta  cumpărătorii să găsească produsul.

 

 

CÂTE  KW TREBUIE SĂ FOLOSESC IN LISTING?

 

După cum am menționat mai devreme, cuvintele cheie din backend sunt acum limitate la 250 de caractere. Dacă depășești această limită, întreaga intrare va fi respinsă. Spațiile și semnele de punctuație nu se calculează în raport cu această limită. Cuvintele ar trebui separate cu un spațiu, deci nu trebuie să îți faci griji cu privire la adăugarea punctuațiilor între cuvinte. Termenii de căutare din backend ar trebui să fie diferiți de termenii pe care i-ai utilizat deja în listare (descriere sau titlu). Nu este nevoie să repeți cuvintele cheie. De asemenea, nu trebuie să incluzi neapărat numele de marcă sau detalii despre tine ca și vânzător. În schimb, folosește acest spațiu pentru cuvinte cheie și fraze relevante care nu sunt atât de atrăgătoare din punct de vedere vizual sau cu performanțe ridicate. Nu există nicio limită pentru numărul de cuvinte cheie pe care le poți pune în descriere, dar niciodată nu vei dori să adaugi prea multe încât Listarea să sune ciudat.     CE ESTE PROGRAMUL DE ÎNREGISTRARE A MĂRCILOR?  Programul actualizat de înregistrare a mărcilor de la Amazon este un pas spre îmbunătățirea securității și a experienței generale de cumpărături; aceasta funcționează pentru a împiedica produsele contrafăcute să INTRE pe piața Amazonului.

Brand Registry  cere ca numele tău de brand să aibă o marcă comercială activă, împreună cu imaginile emblemei și produselor tale de marcă. Brand Registry are propria interfață de utilizator și informații separate de conectare de la Seller Central.

Un exemplu în care se poate vedea că noul program de înregistrare a mărcilor intră în vigoare este cu termenul „Velcro”. În timp ce majoritatea oamenilor asociază orice dispozitiv de închidere cu Velcro, aceasta este o generalizare care se referă la cel mai comun nume de marcă. Cu ajutorul mărcii Registry 2.0, numai vânzătorii de elemente de fixare ale firmelor Velcro vor fi înregistrați pentru a utiliza „Velcro” ca un cuvânt cheie în listele lor. 

O altă instanță a Registrului de mărci care afectează alegerea cuvintelor cheie ar fi dacă ai încerca să aplici un nume de marcă similar înregistrării tale. Dacă vând suc, nu pot să adaug „Coca Cola” la listarea mea doar pentru a obține clicuri. Pentru a spune mai clar – dacă aceasta nu este marca mea reală, nu am niciun drept de a folosi acest keyword in listarea mea.

 

 

CUM SA EVIȚI GREȘELILE ÎN CEEA CE PRIVEȘTE CUVINTELE CHEIE?

 

Cel mai adesea văd vânzători care încearcă să-și vândă produsul către toată lumea. Prin asta, vreau să spun că acele cuvintele cheie ale acestora sunt atât de comune încât nu îți poți da seama cui i se adresează. Acest lucru a început, probabil, nevinovat prin adăugarea unor cuvinte cheie suplimentare, care au fost un fel legate de produs, iar problema a escaladat de acolo. Dintr-o dată, ei se încadrează în capcana de umplutură de cuvinte cheie. Un exemplu în acest sens ar fi dacă vând un tocător de legume și am adăugat „gadgetul de bucătărie”. În mintea mea, un tocător este un obiect gadget pentru bucătărie, deci cuvântul cheie trebuie să fie aplicabil… Dar nu! Trebuie să schimbi această mentalitate comună („gadget de bucătărie”) cu ceva mai specific („tocător de legume”), în scopul de a atrage exact pe cine este interesat de cumpărarea produsului tău.

Cine va cumpăra un tocător de legume? Nu cineva care caută să facă un tort, cu siguranță. Indexarea pentru cuvintele cheie funcționează numai atunci când duce la conversii. Dacă produsul meu apare pe pagina cu rezultatele căutării, dar nu are nicio legătură cu ceea ce caută cumpărătorii, ei vor trece peste produsul meu, derulând pagina pentru a găsi produsul pe care îl căutau de fapt.  Acest lucru mă aduce la următoarea greșeală destul de des întălnită: folosirea cuvintelor cheie care nu atrag traficul. Vânzătorii sunt atât de prinși în modul în care se gândesc la produsul lor, putând fi miopi cu privire la ce cuvinte cheie generează de fapt vânzări.

Trebuie să vezi cum descriu alte persoane produsul tău. Review-urile produselor sunt pline de cuvinte cheie potențiale, dacă depui efortul de a le examina. Curăță cuvintele cheie din lista ta care nu funcționează și înlocuiește-le cu cuvinte cheie mai puternice. Când faci cercetare de cuvinte cheie, nu este suficient să te uiți doar la produsul tău. Folosește și cercetarea competitorilor pentru a afla ce aduce vânzări. Cu ajutorul instrumentelor de căutare de cuvinte cheie, poți stabili informațiile despre vânzări și cuvintele cheie cu performanțe superioare pentru a îți îmbunătăți propria strategie.

 

Add comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *