De la început vă spun că sunt convins că omul va folosi tehnologia în favoarea sa și că orice scenario apocalptic este doar o chestie care trebuie să rămână pentru Hollywood.

Avem nevoie să progresăm odată cu aceste salturi tehnologice și să tindem către un parteneriat între inteligența artificială și oameni.

Am să vă prezint acum un articol legat de ce am scris mai sus.

Dacă ești un băutor de ceai, probabil că aștepți cu nerăbdare ceașca ta de mușețel la sfârșitul unei zile lungi. Dacă rămâi fără pliculețe de ceai, probabil că te bazezi pe Amazon Prime pentru a-ți umple aprovizionarea. Iar când doza ta fără cofeină ajunge la ușa ta din față, probabil că ai câțiva roboți (precum și câțiva oameni) de care să-i mulțumești.

 

Dacă îți vin în minte viziunile lui Rosie din „The Jetsons” când te gândești la roboți, gândește-te din nou. Roboții înrolați în centrele de realizare ale Amazon nu sunt umanoizi care se rostogolesc făcând glume cu voci monotone. Mai degrabă, acestea sunt brațe robotizate și unități de antrenare mici, concepute pentru a-i ajuta pe asociați, pentru a conduce timpi de expediere mai rapidi, pentru a maximiza stocul și pentru a menține costurile la un preț pe care clientul dorește să-l vadă.

 

 

Nu sunt oameni vs roboți, ci oameni + roboți

 

Amazon oferă o privire asupra viitorului în multe dintre centrele sale de livrare, unde oamenii și roboții lucrează armonios pentru a livra pachete clienților la timp.

 

Amazon gestionează 175 de centre de livrare în întreaga lume. În 26 dintre ele, roboții și oamenii lucrează împreună pentru a alege, sorta, transporta și depozita pachetele. Deși automatizarea robotică adevărată a preluat anumite sarcini, cum ar fi transportul de stocuri și transportul paleților prin clădiri, asta e un lucru bun, pentru că face viața asociaților mai ușoară prin îndeplinirea sarcinilor mai puțin dorite și mai obositoare.

 

Centrele de livrare Amazon sunt locuri aglomerate, cu pachete și oameni care se mișcă în mod constant. În centrele echipate cu robotică, angajații ridică și merg mai puțin. Roboții ridică articole grele pentru a le pregăti pentru expediere sau depozitare. Angajații care ajută la alegerea comenzii clienților pot identifica cu ușurință articolele, în loc să le caute pe rafturi.

 

Produsele vin acum direct la angajați. Este grozav să păstrezi angajații concentrați asupra sarcinilor în care este nevoie de o rațiune înaltă. De exemplu, oamenii pot privi un palet de sirop de arțar și pot înțelege cum să-l despacheteze cel mai bine. Roboții nu sunt capabili să detecteze cu ușurință ce fel de lichid se află într-un recipient sau dacă este vărsat în ambalajul său. Oamenii pot înțelege cu ușurință ce despachetează și apoi pot găsi o modalitate de a-l despacheta în siguranță, fără a provoca daune.

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2021

Mai multe tipuri de roboți sunt în prezent „angajați” la centrele de livrare Amazon. Un tip de braț robotizat, robo-stow, ridică paleți de stocuri la diferite niveluri în centrele de livrare sau îi plasează pe unități de acționare pentru a fi transportați la următoarea destinație. Unitatea de antrenare în sine este un robot care transportă pachete în jurul instalațiilor. În prezent, Amazon are 100.000 de unități de propulsie în locații de pe tot globul, precum și șase robo-stows și 30 de paletizatoare.

 

Amazon a început să folosească robotica după achiziția în 2012 a Kiva Systems din Boston, redenumită de atunci Amazon Robotics. La acea vreme, era a doua cea mai mare achiziție a Amazon și un semnal puternic al intenției companiei de a deschide calea în crearea de medii colaborative, automate, cu oameni și roboți.

 

 

De la achiziție, echipe de robotiști și ingineri au lucrat îndeaproape cu asociații pentru a încorpora noi tehnologii pentru a eficientiza procesele, a îmbunătăți siguranța și a crește eficiența. Echipele tehnice lucrează cu asociații pentru a crea și dezvolta această nouă frontieră a tehnologiei.

 

 

Roboții măresc eficiența și siguranța la centrele de livrare. Ei fac posibilă stocarea cu până la 40% mai mult inventar, ceea ce înseamnă un mare plus. Ca atare, robotica aduce o contribuție semnificativă în eforturile Amazon de a oferi o experiență mai inteligentă, mai rapidă și mai consistentă pentru clienți.

 

Un alt beneficiu pentru roboți? Crearea locurilor de muncă. De la introducerea lor în 2012, Amazon a adăugat peste 300.000 de locuri de muncă cu normă întreagă la nivel global, inclusiv poziții în IT și în deservirea și întreținerea roboților.

 

Succes!

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2021