Prietene, anul 2020 s-a încheiat și, putem spune cu toții, așteptăm 2021 cu speranța că lucrurile vor reveni la normal.

Desigur, nu a fost un an prost pentru amazonieni, din punct de vedere al afacerii lor, deoarece cumpărăturile online au crescut, dat fiind faptul că, mare parte din timp, lumea a stat în case. Ești privilegiat și ai luat decizia bună când te-ai hotărât să faci pasul către Amazon.

*În continuare, dacă nu ești hotărât și vrei să devii amazonian, ai la dispoziție cursurile AMZ Academy, care sper că te vor convinge.

 

Câteva predicții și sfaturi pentru 2021:

 

*Înregistrarea mărcii pe Amazon oferă beneficii enorme. Înregistrarea mărcii tale comerciale în Amazon’s Brand Registry te protejează de piraterii și falsificatori, și oferă funcții suplimentare de vânzare, funcții avansate de publicitate, plus multe altele.

Unul dintre cele mai mari avantaje ale Brand Registry este capacitatea de a crea descrieri de conținut A +. De asemenea, cunoscut sub numele de conținut de marcă îmbunătățit, conținutul A + permite vânzătorilor să adauge imagini, șabloane unice și destinații de plasare text în descrierile listărilor lor.

Conținutul A + este conceput pentru a atrage atenția unui potențial client și a crește conversiile, gradul de cunoaștere a mărcii și vânzările generale.

 

*Mărcile mari, bine-cunoscute, precum Nike și Adidas sunt protejate de “vânzătorii de pălării negre” și falsificatorii de pe Amazon, așa că de ce mărcile mai mici nu ar putea beneficia de protecție similară? În prezent, Brand Registry poate proteja mărcile mai mici – dar numai într-o anumită măsură. În 2021, multe voci spun că Amazon va permite proprietarilor de mărci să-și securizeze listele, permițând doar vânzătorilor autorizați să își listeze produsele.

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2020

*În timp ce vânzătorii de marcă înregistrați pot adăuga deja videoclipuri la lista lor de produse, experții consideră că Amazon va extinde funcțiile video pentru a include clipuri în conținut A + și alte opțiuni foarte utile de publicitate video.

 

* Amazon îmbunătățește și extinde în mod constant funcțiile de publicitate în beneficiul vânzătorilor. Unele completări relativ noi includ Amazon Attribution, Amazon Live și anunțurile grafice sponsorizate. Ca și în cazul înregistrării videoclipurilor, trebuie să fiți înregistrat pe Amazon pentru a utiliza aceste funcții.

 

 

* Ajutor oferit pentru întreprinderile mici și mijlocii

COVID-19 a afectat mii de întreprinderi mici și mijlocii (IMM-uri) din întreaga lume. Nu a fost niciodată un moment mai bun pentru a sprijini întreprinderile mici și afacerile locale decât acum.

Amazon continuă să investească miliarde de dolari în logistică, instrumente, servicii, programe și oameni pentru a avansa creșterea vânzătorilor pe piață. În prezent, Amazon are o secțiune Shop Local Small Business.

 

* Amazon va intra pe piețele africane

Amazon își extinde în prezent afacerea cu AWS (Amazon Web Services) în Africa, dar încă nu există o piață dedicată din Africa. În prezent, Jumia este cea mai importantă piață africană de comerț electronic și este deseori numită „Amazonul Africii”.

 

* Amazon va aduce  Singls’ Day în S.U.A și de aici…

Singles’ Day poate fi considerat echivalentul Chinei cu Prime Day, deși este mult mai mare – este o sărbătoare neoficială din China și, datorită platformei de comerț electronic Alibaba, deține titlul de cel mai mare eveniment de cumpărături online de pe planetă. Nu știu dacă foarte curând Amazon se va axa și pe Singles’ Day, dar specialiștii sunt de părere că pe termen mediu și lung acest lucru va fi posibil.

Cam aceasta ar fi o listă scurtă cu principalele ținte ale Amazon pentru 2021. Fii încrezător, perseverent și vei avea un an așa cum ți l-ai dorit.

 

Succes!

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2020