Azi intru în filozofia Amazon și îți răspund la o întrebare care poate te macină: “sunt un chiriaș pe Amazon?”

Poate crezi că Amazon controlează totul și tu doar mergi pe urmele lăsate, ceea ce îți știrbește din personalitate. NIMIC MAI FALS! Marca ta poate apărea pe Amazon cu aceeași unicitate ca oriunde altundeva pe web.

De fapt, Amazon încurajează originalitatea, puterea unei povești și susține toate aceste lucruri, doar că tu trebuie să înțelegi ceea ce faci și ceea ce platforma oferă.

 

 

Pentru a avea succes, brand-urile moderne trebuie să fie active atât online cât și offline. E o muncă la fel de importantă atât în mediul real, cât și în cel virtual, de fapt, realitatea virtuală e doar o cameră de oaspeți și totul trebuie gestionat de acolo.

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2019

Există patru caracteristici care vor face cea mai mare diferență în dezvoltarea capitalului brandului dvs. pe Amazon:

 

1.Magazinele Amazon

Magazinele Amazon sunt practic mini-site-uri web care locuiesc în pântecul Amazon-ului.

 

  1. Imagini cu detalii despre produs

Știm bine că nimeni nu are timp de pierdut în zilele noastre, așa că, pentru a atrage atenția, e nevoie să fii atent la primul lucru care atrage atenția. Deși imaginea principală a paginii de detaliu trebuie să arate produsul pe un fundal alb simplu, în imaginile adiacente se pot folosi orice elemente grafice, atât timp cât comunică valoarea și caracteristicile produsului. Nu uita ce te rog mereu: PUNE SUFLET!

 

  1. Videoclipurile

Suntem în toiul unui big-bang virtual, odată cu explozia de popularitate a TikTok-ului. E, asta influențează, fii atent la orice trend, la orice mișcare din online și vei vedea că există lucruri de care te poți lega pentru ca afacerea ta să prospere. Acum, toată lumea e atrasă de conținutul video, în concluzie, folosește-te de asta.

 

 

  1. Scrie corect, fii scurt și la obiect

Probabil ai tot auzit de cuvinte-cheie (cred că am tocit tastatura cu asta), de conținutul de calitate. Nu trebuie să fii scriitor, dar e necesar să nu faci greșeli gramaticale, să pui produsul într-o lumină bună și să adaugi un pic de originalitate. Dacă nu ești priceput la asta, poate ar trebui să ceri ajutorul cuiva.

 

Iată patru elemente esențiale pe care le-am tot expus, dar fără de care nu poți ține frâiele afacerii tale pe Amazon.

Revenind la titlu, ești proprietar, doar că trebuie să fii responsabil pentru că nu locuiești singur în bloc, trebuie să te adaptezi și să respecți regulile, reguli care te ajută și pe tine să nu instaurezi haosul propriului univers. Dacă tot am dat o nuanță aparte acestui articol, mergem pe aceeași linie și pentru că românii au simțul proprietății dezvoltat, Amazon e locul perfect pentru a te integra.

Nu știu cât succes au citatele cu care închei articolele, dar e greu să mă dezvăț de acest obicei, plus că îmi place să-mi notez anumite lucruri într-o agendă și să o deschid când sunt mai puțin inspirat.

Azi, încheiem așa: „După cum ai observat, oamenii nu vor să le vinzi. Ceea ce își doresc oamenii sunt știri și informații despre lucrurile de care sunt interesați” – Larry Weber (căutați voi pe Google despre el) .

Succes!

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2019