Prietene, trebuie să îți faci timp și să vezi tendințele și strategiile de vânzare de pe Amazon.

Fiecare are o nișă, un drum pe care a ales să meargă și probabil cei mai de succes amazonieni nu au ales neapărat cu sufletul, ci au în spate o muncă de cercetare și s-au axat pe vânzarea unor produse care să le aducă profit.

Vin în ajutorul tău cu o listă de categorii pe care le poți vinde pe AMAZON, desigur, mă bazez pe dorința ta de a investi timp și răbdare în acest proiect.

 

Ce categorii poți vinde pe Amazon:

Electrocasnice

Aplicații și jocuri

Arte, meșteșuguri și cusut

Piese și accesorii auto

Bebelus

Frumusețe și îngrijire personală

Cărți

CD-uri și vinil

Telefoane mobile și accesorii

Îmbrăcăminte, încălțăminte și bijuterii

Articole de colecție și arte frumoase

calculatoare

Electronică

Grădină și exterior

Alimente alimentare și gastronomie

lucrat manual

Sănătate, gospodărie și îngrijire pentru copii

Casă și bucătărie

Industriale și științifice

Aprinde

Echipamente pentru bagaje și călătorii

Filme și TV

Instrumente muzicale

Produse de birou

Accesorii pentru animale

Frumusețe premium

Sport și aer liber

Instrumente și îmbunătățiri la domiciliu

Jucării și jocuri

Jocuri video

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2020

Dacă vei căuta un produs prea nișat, care nu e foarte popular, vei avea probleme. De asta e bine să te uiți pe statistici și să iei de acolo informațiile necesare.

În conformitate cu Raportul vânzătorului Amazon din Jungle Scout, 2020, acestea sunt categoriile de top, inclusiv procentul de vânzători care au produse listate în ele.

Top 10 categorii:

Casă și bucătărie 45%

Sport și aer liber 23%

Jucării și jocuri 22%

Sănătate, gospodărie și îngrijire pentru copii 21%

Frumusețe și îngrijire personală 21%

Bucătărie și mese 20%

Îmbrăcăminte, încălțăminte și bijuterii 19%

 

Paturi 18%

Grădină și în aer liber 16%

Instrumente și îmbunătățiri la domiciliu 16%

Produse de birou 16%

Accesorii pentru animale de companie 15%

Electronice 13%

Alimente alimentare și gastronomie 12%

Arte, meserii și cusut 12%

Cărți 12%

Industriale și științifice 10%

Piese și accesorii auto 7%

Telefon mobil și accesorii 7%

Aparatele de 5%

Computere 4%

Echipamente pentru bagaje și călătorii 4%

Instrumente muzicale 3%

Aplicații și jocuri 3%

Handmade 2%

Articole de colecție și arte fine 2%

CD-uri și vinil 2%

 

ATENȚIE! Nu te arunca și investi acolo unde piața este suprasaturată, pentru că nu vei avea nicio șansă.

 

Gândește-te la profitabilitate!

 

Categorii de produse                                                      Marja medie de profit

1 Produse lucrate de mână (Handmade)                                26%

2 Computere                                                                                     24%

3 Aparatele                                                                                         24%

4 Instrumente muzicale                                                                                 22%

5 Arte, meserii și cusut                                                                   21%

6 Piese și accesorii auto                                                                                 21%

7 Sănătate, gospodărie și îngrijire pentru copii                     20%

8 Îmbrăcăminte, încălțăminte și bijuterii                                20%

9 Electronică                                                                                      20%

10 Paturi                                                                                              20%

11 Produse de birou                                                                        20%

12 CD-uri și vinil                                                                                20%

13 Bagaje și echipamente de călătorie                                    19%

14 Cărți                                                                                                19%

15 Bucătărie și Restaurant                                                            19%

16 Industriale și științifice                                                             19%

17 Consumabile pentru animale de companie                      19%

18 Frumusețe și îngrijire personală                                           19%

19 Telefon mobil și accesorii                                                        19%

20 Obiecte de colecție și arte fine                                             19%

21 Sport și aer liber                                                                         19%

22 Casă și bucătărie                                                                         19%

23 Alimentație și alimente gastronomice                               18%

24 Grădină și exterior                                                                     17%

25 Aplicații și jocuri                                                                         17%

 

Unele categorii pot fi mai profitabile decât altele, dar fiecare categorie are sub-categorii profitabile.

 

 

Categoriile mai puțin populare pot fi mai profitabile decât categoriile populare; de exemplu, casă și bucătărie vs. arte, meșteșuguri și cusut. Doar 2% dintre vânzători au 51% -100% profit net în casă și bucătărie, în timp ce 10% dintre vânzători au 51% -100% profit net în arte, meserii și cusut.

Ideea este că, totuși, trebuie să găsești oportunitatea potrivită, care să aibă o cerere ridicată, cu concurență scăzută.

 

Vânzătorii Amazon din aproape fiecare categorie au vânzări medii lunare în intervalul 1.000-25.000 $.

Unele categorii se remarcă ca având vânzări lunare vizibil mai mici (sub 1.000 USD): cărți, handmade și aplicații și jocuri.

 

Și alții văd vânzări lunare mult mai mari (50.000 USD +): instrumente muzicale, obiecte de colecție și arte frumoase, aparate și calculatoare.

 

Probabil cea mai interesantă și profitabilă nișă este cea de Home& Kitchen, pentru că toată lumea are nevoie de lucruri de uz casnic, toată lumea are nevoie de produse pentru bucătărie. Potrivit Jungle Scout’s State of the Amazon Seller Report, 92% dintre persoanele care vând în casă și bucătărie și-au creat propriile produse cu etichetă privată, făcând mult mai dificilă lansarea produselor din această categorie.

 

 

Pe partea asta de obiecte e mai ușor față de produsele alimentare sau suplimentele unde chiar nu ai voie să prezinți vreun punct slab, fiind vorba de multă documentare, de corpurile și sănătatea omenilor.

 

Ai nevoie de îndrumare, e foarte multă informative, de asta unul dintre ponturi este să îți diferențiezi produsul de concurență. Dacă e un produs bun, care vinde, dar popular, atunci va conta amprenta ta, va conta modul în care reușești să ieși în evidență prin calitate și originalitate.

 

O mână de ajutor pentru a vedea oportunitatea de a crea și vinde produse este Google Trends, pe care, dacă-l explorezi, vei avea cu siguranță de câștigat.

 

Comportamentele vânzătorilor se schimbă și, din păcate, evenimentele din ultimul timp au dus la situații ieșite din comun (sperăm că nu vor mai exista astfel de perioade).

Rentabilitatea ta depinde de modul în care îți gestionezi afacerea după ce ai găsit produsul potrivit. Asigură-te că știi cum să: efectuezi o cercetare adecvată a produselor, să furnizezi produse de calitate, să negociezi prețurile,  să inițiezi campanii PPC profitabile, să creezi o listare optimizată și mulți astfel de pași fără de care nu poți ajunge în punctul pe care ți-l dorești.

 

Succes!

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2020