De ani de zile, activi╚Ötii de mediu au sus╚Ťinut sustenabilitatea ca o metod─â unic─â

o planetă comună înseamnă responsabilitatea comună pentru protejarea acesteia.

Odat─â cu lansarea celui mai recent Raport IPCC asupra climei la ├«nceputul acestei luni, toat─â lumea, inclusiv oficialii ONU trag un semnal de alarm─â mai puternic ca niciodat─â: schimb─ârile climatice sunt un lucru extreme de serios ╚Öi to╚Ťi avem un rol ├«n a ├«ncerca s─â salv─âm corabia.

Amazon încurajează această necesitate, pentru că nu putem spune că e nișă sau trend.

Unul dintre cele mai importante moduri prin care consumatorii au luat m─âsuri ├«mpotriva schimb─ârilor climatice ├«n ultimii ani este prin puterea de cump─ârare. Mul╚Ťi sunt dispu╚Öi s─â cheltuiasc─â mai mul╚Ťi bani pentru durabilitate, iar 78% spun c─â se a╚Öteapt─â ca m─ârcile s─â ├«╚Öi fac─â partea de treab─â, ├«n ceea ce prive╚Öte protejare a mediului. ├Än momentul de fa╚Ť─â, totu╚Öi, infla╚Ťia ├«i preocup─â foarte mult pe consumatori (un procent uimitor de 72% spun c─â infla╚Ťia a afectat cheltuielile familiei lor). Deci, c├ónd vine vorba de decizia de a face clic pe acel buton de cump─ârare, ce este mai importan─â: partea ecologic─â sau pre╚Ťul sc─âzut?

R─âspunsul este c─â pre╚Ťurile competitive ╚Öi angajamentul fa╚Ť─â de sustenabilitate se num─âr─â printre cele mai bune 5 motive ale consumatorilor pentru a alege s─â cumpere de la o anumit─â marc─â. ├Än plus, pia╚Ťa second hand a g─âsit necesar, pe fondul dorin╚Ťei cump─âr─âtorilor, ca fiind prioritat─â salvarea planetei ╚Öi economisirea banilor.

 

├Än 2019, Amazon a facilitat pentru ca ai s─âi consumatori s─â g─âseasc─â produse ecologice cu programul Climate Pledge Friendly, care stimuleaz─â v├ónz─âtorii s─â ofere articole ecologice, oferind 31 de insigne care pot fi ad─âugate produselor eligibile. Se acord─â insigne pentru practicile durabile, inclusiv produc╚Ťia responsabil─â, neutralitatea carbonului, eficien╚Ťa energetic─â, designul compact ╚Öi multe altele..

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2022

Chiar dacă reduc cheltuielile externe în alte domenii, 62% dintre consumatori încă spun că au un interes mai mare pentru îngrijire de sine decât înainte de pandemie.

Veniturile pentru produsele de ├«ngrijire a frumuse╚Ťii ecologice au crescut cu 325% ├«n ultimele 90 de zile, iar v├ónz─ârile unitare au crescut cu 317%.

Ecologia face parte din rutinele zilnice de ├«nfrumuse╚Ťare ale multor consumatoare. Veniturile pentru tampoanele demachiante reutilizabile au crescut cu 4.395% ├«n ultimele ╚Öase luni.

Un alt mod ├«n care consumatorii ├«╚Öi ajusteaz─â cheltuielile c─âtre durabilitate este s─â opteze pentru produse de cur─â╚Ťare mai ecologice.

Produsele de buc─ât─ârie reutilizabile ├«nregistreaz─â, de asemenea, o cerere foarte mare: volumul c─âut─ârilor pentru ÔÇ×pungi reutilizabile pentru gust─âriÔÇŁ a crescut cu 321% ├«n ultimele 90 de zile, iar c─âut─ârile pentru ÔÇ×prosoape de h├órtie reutilizabileÔÇŁ au crescut cu 136%.

 

 

Peste o treime dintre consumatori cump─âr─â la m├óna a doua, iar industria de rev├ónzare cre╚Öte acum de 11 ori mai rapid dec├ót comer╚Ťul tradi╚Ťional cu am─ânuntul. Datorit─â programului Amazon Renewed, care din 2017 le-a permis v├ónz─âtorilor s─â listeze articole certificate second hand ╚Öi recondi╚Ťionate, cump─âr─âtorii pot economisi bani ╚Öi pot reduce risipa.

Este esen╚Ťial s─â recunoa╚Ötem impactul pe care schimb─ârile climatice ├«l vor avea ├«n continuare asupra deciziilor de cump─ârare ale consumatorilor: aproape 60% spun c─â au ╚Öanse mai mari s─â cumpere un produs ecologic. Chiar dac─â consumatorii se lupt─â cu preocup─ârile legate de cre╚Öterea costurilor ╚Öi caut─â modalit─â╚Ťi de a economisi bani, pu╚Ťini renun╚Ť─â la angajamentul lor fa╚Ť─â de sustenabilitate.

Pentru un num─âr tot mai mare de consumatori, loialitatea m─ârcii este indisolubil legat─â de responsabilitatea pentru mediu. ├Än acela╚Öi timp, cump─âr─âtorii de ast─âzi se adapteaz─â la costuri mai mari ale bunurilor de larg consum profit├ónd de fiecare oportunitate pentru a economisi bani. F─âc├ónd produsele tale at├ót ecologice, c├ót ╚Öi accesibile, po╚Ťi ajuta clien╚Ťii s─â se conecteze cu marca ta ├«ntr-un mod care s─â stimuleze loialitatea prin alinierea la valorile ╚Öi priorit─â╚Ťile care conteaz─â cel mai mult pentru ei.

 

Succes!

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2022