Cum alegi pentru ce produse să faci publicitate?
Iată o tehnică pe care 95% dintre vânzătorii Amazon nu o folosesc.
Uneori, vânzătorii se uită la produse similare atunci când se întreabă pe cine să mizeze. Să folosim ca exemplu produsul “perne pentru gât”. Poți avea profit cu produse legate de acest articol. Aproape tot ce este similar cu pernele pentru gât.
Un lucru pe care vânzătorii inteligenți îl fac este că verifică secțiunea „Cumpărate frecvent împreună” a listărilor și se orientează imediat. Conform secțiunii „Frequently Bought Together” acestei perne pentru gât i se poate alătura în coșul de cumpărături o mască de dormit.
Totul este conectat! „Frequently Bought Together” le permite vânzătorilor o perspectivă asupra a ceea ce se cumpără pe Amazon în raport cu ceea ce se vinde. „Frequently Bought Together” este calculat din analiza datelor Amazon despre cărucioarele de cumpărături într-o singură experiență de plată.
„Frequently Bought Together” este compus din două sau trei articole, în care ultimele produse sunt complementare produsului principal, sunt adăugate în coșul de cumpărături și verificate simultan.
Are sens, deoarece Amazon vrea să obțină cărucioare de cumpărături pline și să vândă mai multe lucruri simultan. Prin urmare, este logic că doresc să le arate clienților că există această posibilitate de a asocia produsele între ele.
De ani de zile, vânzătorii au verificat întotdeauna categoria „Frequently Bought Together” pentru a obține idei despre ce să vizeze pentru anunțurile țintă sponsorizate.
Diferențierea strategiei tale de majoritatea vânzătorilor Amazon
De ce a apărut o mască de dormit în cele cumpărate frecvent împreună? Dacă ești într-un avion și ai o pernă pentru gât, este logic că folosești și o mască de dormit.

Un alt produs asociat, care poate fi util sunt șosetele compresive. La un moment dat, în ultima lună, a fost afișat ca „Frequently Bought Together”. Are sens ca cineva să cumpere șosete și o pernă? Ei bine, șosetele de compresive sunt ceea ce oamenii folosesc în avioane pentru a ajuta la circulația sângelui.
Un alt produs este un încărcător portabil. Aceasta este o categorie complet diferită, dar are sens ca cineva care călătorește să-și dorească o baterie portabilă? Desigur! Vedeți? Toate aceste produsele pot fi legate între ele, chiar dacă, la prima vedere, par diferite și nu se poate vedea legătura.
Această tehnică este o modalitate excelentă de a obține idei despre cum să realizezi anunțuri grafice sponsorizate sau de direcționare sponsorizată și de a obține idei despre posibile extensii ale liniilor de produse.
Iată, dacă reușești să prinzi ideea și să vezi firul de legătură, sunt convins că poți face lejer profit. E vorba de nevoile pe care le au clienții și pe care tu îi poți ajuta să fie mulțumiți. „Frequently Bought Together” este chiar o idee ingeniasă de a face ceva extraordinar din afacerea ta pe Amazon.
Las la final un citat ca o cireașă de pe tort: „Dacă ești neglijent în gândire, afacerea ta va fi neglijentă. Dacă tu ești dezorganizat, afacerea ta va fi dezorganizată. Dacă tu ești lacom și angajații tăi vor fi lacomi, dându-ți mai puțin și întotdeauna cerând mai mult.” – Michael Gerber
Succes!


