Prietene, e timpul să ne gândim deja la două borne foarte importante, Amazon Prime Day și Black Friday.

Din cauza coronavirusului, Amazon Prime Day 2020 va avea loc undeva în august sau septembrie, rămâne să fii atent la ultimele informații pentru a afla data exactă. Prime Day este a doua cea mai mare zi de cumpărături a anului, după Black Friday în ciuda faptului că este exclusiv pentru cumpărătorii Amazon Prime.

Aceasta nu a fost niciodată o problemă – oricine poate profita de această zi specială de vânzare de pe Amazon. În 2020, Black Friday este programat în ziua de după Ziua Recunoștinței, care este 27 noiembrie. Omologul său, Cyber ​​Monday, este programat luni la scurt timp ulterior pe 30 noiembrie. Bine, la noi, Cyber Monday este mai puțin popular.

 

 

Știu că pare o oportunitate de a da un boom, că totul pare mult mai ușor, în realitate, tu trebuie să fii la fel de calculat și informat ca de obicei. Mereu, deși am fost adeptul cuvintelor motivaționale, am spus că trebuie să nu te precipiți, să gândești la rece, pentru a lua cele mai inspirate decizii. Gândește-te că e o concurență uriașă, de asta trebuie să scoți în evidență calitatea și originalitatea.

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2020

Acum, vom discuta despre câteva aspect general valabile în perioada Amazon Prime Day și Black Friday:

 

*Pregătește-te din timp

Pentru a nu-ți stoarce creierii în ultimele zile, fii atletul ăla care își dozează energia pe parcursul maratonului. Începe de pe acum să îți construiești tactica pentru acele perioade și devino ceva mai vizibil, informează-ți clienții din timp, apropie-te de ei mai mult, luând în considerare și faptul că trebuie să ai prețuri competitive.

 

*Ia lupa și studiază

Fă o cercetare și vezi care sunt produsele populare înainte de Black Friday și Prime Day și, în funcție de rezultate, cu siguranță vei ști ce vei avea de făcut

 

*Fă-ți stoc din timp

După ce ai estimat cam cât ar vinde produsul tău, ai nevoie  de un stoc sufficient.

 

 

*Cere ajutorul celor apropiați

Nu e nicio rușine să îi rogi pe cei apropiați să te ajute, deci nu ezita să faci acest lucru. E posibil ca în perioada de vârf să fii copleșit din cauza volumului de vânzări și atunci chiar nu ai încotro.

 

*Verifică-ți politica de returnare

Nu trata cu superficialitate acest aspect. Crescând volumul, e foarte posibil să crească numărul returnărilor și al rambursărilor, neapărat asigură-te că respecți regulile.  Dacă intenționezi să îți extinzi politicile care reglementează returnările și rambursările, asigură-te că ai tăi clienți sunt  informați. Nu există nicio scuză pentru a nu face acest lucru, având în vedere nenumăratele moduri în care poți comunica cu clienții.

 

*Fii creativ cu promoțiile tale

Aici mi-a plăcut întotdeauna să fac o pauză, să te las pe tine, cel care citește, să înceapă să se gândească la diferite moduri de a ieși în evidență. Desigur, poți oferi transport gratuit sau mici cadouri, dar aici rămâne mereu ca tu să ai ultimul cuvânt.

 

 

Înainte de a-ți ura succes, îți voi lăsa un citat ce îi aparține priceputului om de afaceri, Zig Zaglar: “La fiecare vânzare pe care o pierzi din cauză că ești prea entuziast, vei pierde o sută pentru că nu ești destul de entuziast.”

 

Succes!

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2020