În acest an, Amazon Prime Day va avea loc în iulie
, în luna în care Amazon a organizat Prime Day în fiecare an, din 2015 până în 2019 (în 2020 a fost în octombrie, iar anul trecut a avut loc în iunie). Deși Amazon nu a anunțat încă datele oficiale, anticipăm că marele eveniment va avea loc după mijlocul lunii iulie.
Cu problemele în desfășurare ale lanțului de aprovizionare și inflația în creștere, un eveniment Prime Day ar putea însemna schimbări majore atât pentru consumatori, cât și pentru companii.
Motive pentru care Prime Day 2022 va fi diferit:
În ultimii doi ani, consumatorii și-au redus cheltuielile generale și au trecut în mare parte de la cumpărăturile în magazine (fizic) la cumpărăturile online. Amazon a rămas principala destinație de cumpărături din SUA și nu numai, pe tot parcursul pandemiei.
Iată care sunt factorii majori care ar putea face ca Prime Day 2022 să se desfășoare diferit față de Prime Days din trecut.
- Consumatorii își reduc cheltuielile
În cel mai recent sondaj al nostru asupra a 950 de consumatori din SUA, mulți și-au exprimat îngrijorarea cu privire la inflație, care a urcat la 75% în ultimul an. Ca răspuns la creșterea prețurilor la produsele esențiale, cum ar fi combustibilul și alimentele, consumatorii au anticipat că vor cheltui mai puțini bani la începutul anului 2022 și ar putea continua pe această cale în cursul anului, încercând să-și respecte bugetele gospodăriei sau să economisească pentru achiziții mai mari.
38% dintre consumatori își reduc cheltuielile totale
72% dintre consumatori spun că inflația în creștere le afectează cheltuielile pentru bunuri de larg consum
70% dintre consumatori fac mai puține achiziții neesențiale în 2022
52% dintre consumatori economisesc pentru o achiziție mare, cum ar fi o casă nouă sau o vacanță
- Consumatorii sunt mai serioși în ceea ce privește economisirea banilor
Mulți au suferit o presiune financiară semnificativă în ultimii doi ani și și-au schimbat obiceiurile de cheltuieli pentru a se adapta la fluctuațiile veniturilor, pierderea locurilor de muncă și incertitudinea economică cauzată de COVID-19. Acest lucru ar putea face ofertele Prime Day și mai atractive decât au fost în trecut.
53% dintre consumatori sunt obligați să cumpere un produs atunci când primesc o ofertă, un cupon sau un cod de reducere
47% dintre consumatori vor achiziționa doar produse care sunt la reducere
47% dintre consumatori vor cumpăra doar de la mărcile lor preferate datorită accesibilității

- Consumatorii plănuiesc să cheltuiască mai mult pentru casele lor și pentru îngrijire personală
Conform sondajului nostru, îmbunătățirea locuinței și economia personalului sunt înfloritoare în 2022. În timp ce unii consumatori s-au întors la viața lor dinaintea pandemiei, 60% dintre consumatori încă plănuiesc să petreacă mai mult timp acasă în 2022.
Deși doar pentru că consumatorii plănuiesc să petreacă mai mult timp acasă, nu înseamnă că nu vor cumpăra nimic:
50% dintre consumatori sunt dispuși să cheltuiască mai mulți bani pe lucrurile necesare pentru casele lor, acum, mai mult decât înainte de 2020
62% dintre consumatori s-au concentrat pe produse de îngrijire personală și de wellness
61% dintre consumatori au un interes mai mare de a găti acasă decât de a mânca la restaurant
45% dintre consumatori au un interes mai mare pentru designul interior și decorarea casei
Ce pot face vânzătorii Amazon pentru a se pregăti pentru Prime Day 2022
Vânzători: pentru a culege pe deplin recompensele Amazon Prime Day, este important să luați măsuri acum pentru a-ți pregăti afacerea pentru potențiala creștere a vânzărilor.
- Trimite livrările de inventar FBA la timp
Amazon a lansat termenele limită pentru inventarul Prime Day FBA pentru 2022. Pentru a evita epuizarea stocurilor atunci când apare evenimentul, vânzătorii FBA ar trebui să se asigure că orice inventar nou ajunge la centre până pe 20 iunie.
- Oferă clienților mai multe moduri de a economisi
Pentru a-i atrage pe clienți să-ți cumpere produsele în Prime Day, Amazon îți sugerează să creezi oferte, reduceri și promoții pe listările tale.
- Optimizează-ți înregistrările
De asemenea, vânzătorii ar trebui să se concentreze pe optimizarea listării înainte de Prime Day. Deși prețurile reduse sunt importante pentru cumpărătorii din ziua de azi, lista de produse trebuie să fie cât mai atractivă pentru a obține aceste conversii.
- Îmbunătățește-ți strategia de marketing
Asigură-te că ai tăi clienți îți găsesc înregistrările în Prime Day, sporind vizibilitatea mărcii tale, pe și în afara Amazon. Începe acum, așa că, până când Prime Day va ieși la lumină, îți poți atrage audiența cu oferte incredibile.
- Modul în care te pregătești poate depinde și de modelul tău de afacere Amazon
Eticheta privată
Când vine vorba de produse cu etichetă privată, cel mai important aspect de Prime Day este inventarul . Mai ai timp să-ți faci stoc, astfel încât să poți satisface cererea suplimentară în Prime Day, dar va trebui să te miști destul de repede pentru a face față termenului limită din acest an (20 iunie pentru vânzătorii de pe piața din SUA).
Pentru a accelera procesul de introducere a stocurilor tale în centrele de livrare ale Amazon, îți recomandăm să cauți un furnizor mai aproape de SUA decât China, mai ales că noile restricții din China pot cauza probleme majore ale lanțului de aprovizionare. Poți găsi producători de înaltă calitate din toată lumea folosind baza de date a furnizorilor Jungle Scout.
Arbitraj
Deoarece Prime Day încurajează traficul de mare volum, este o oportunitate excelentă pentru vânzătorii de arbitraj de a oferi produse care în mod normal nu se vând bine.
Sper că acest articol te va impulsiona.
Succes!


