Titlul articolului pare că mă transformă într-un astrolog sau mic Nostradamus.

În realitate vorbim despre modul în care va evolua natural Amazon. Am intrat în noul deceniu și te sfătuiesc să țintești cât mai sus, să îți dorești să fii cel cel mai vândut de pe platformă.

Lucrurile evoluează și e bine să rămâi informat și pregătit de orice schimbare.

Mai jos am să enumăr câteva lucruri la care trebuie să te aștepți anul acesta:

 

*Vânzătorii vor avea acces la mult mai multe date. Te poți aștepta să vezi în SELLER CENTER ACCOUNT- Brand Analytics, Voice of the Client, Brand Health etc. Practic, informația devine și mai bine structurată, tu fiind un răsfățat când vine vorba de cunoaștere a tot ce se întâmplă cu business-ul tău, printre altele, vei avea și o mulțime de date publicate despre analiza coșului, termenii de căutrare și demografie.

 

 

*Noi servicii de brand

Știm cu toții că o mare bătaie de cap sunt vânzătorii necinstiți și Amazon se luptă de mult timp să îi înlăture.  Pe lângă faptul că te protejează cu programul de înregistrare a mărcilor Amazon, în plus, asigură-te că profiți și de aceste două inițiative noi, AMAZON IP ACCELERATOR, care este de fapt o rețea de firme juridice IP, verificate pentru a te ajuta cu înregistarea mărcilor și PROIECT AMAZON ZERO, un proiect ce are ca scop reducerea falsificării pe Amazon, oferindu-ți un “tool cu tool”-uri care elimină înregistrările contrafăcute, fără a mai sta și a îți toci nervii cu birocrația asistenței vânzătorilor.

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2019

*Africa

O nouă zonă ar putea din 2020 pe harta Amazon și anume Africa. Nu este o certitudine, dar sunt semnale și șansele ar fi destul    destul de mari. Cu siguranță e o mișcare îndrăzneață și poate, o strategie foarte bună. Vom vedea…

 

*Marketerii video vor avea un plus

Având în vedere modul în care evoluează lucrurile, e clar că unul dintre principalele instrumente de marketing va fi videoclipul, de asta și platforma îi încurajează pe “micii regizori” să câștige mai mult prin funcții disponibile pentru platforma de marketing video, ca de exemplu posibilitatea de a încărca un videoclip și de a-l plasa în partea de sus a paginilor de produse. Un altul este Amazon Live Creator, care permite brandurilor să transmită conținut live pentru clienții de pe piață, în aplicație și în magazinul vânzătorului. Dacă unii clienți au ratat fluxul live, pot totuși parcurge conținutul înregistrat și îl pot urmări mai târziu.

Mai mult, anunțurile de brand sponsorizate primesc suport video, această caracteristică fiind disponibilă atât pentru vânzătorii Amazon, cât și pentru cei care nu aparțin Amazon.

 

 

*Singles Day

Sincer, nu auzisem de Singles Day, dar m-am documentat și mi-am dat seama că e o strategie de marketing superbă. E ziua oamenilor singuri și e un adevărat boom în China, Alibaba exploatând dej acest  “zăcământ” și înregistrând vânzări record. Se sărbătorește pe 11 Noiembrie și da, există posibilitatea ca acesta să fie un nou pas pentru Amazon, mai ales că vorbim de o certitudine în ceea ce privește profiturile uriașe.

 

Finalul i-l las lui Tony Hsieh, CEO Zappos:  ”Urmărește viziunea, nu banii. Astfel vei face banii să te urmărească.”

 

Succes!

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2019