Dacă ai ceva experiență în a vinde pe Amazon și rezultatele muncii se văd,

dar vrei să faci încă un pas, mai ales că ai simțit gustul dulce al succesului, te întrebi: care e următoarea mutare? Simplu, poate că partea ta creativă vrea să preia controlul, are nevoie să fie scoasă în lumina reflectoarelor.

Te îndemn să te ocupi la modul profi de imaginile tale care descriu produsele pe care le vinzi, și, de ce nu, să fii vizibil în social media, să le arăți amazonienilor și nu numai, că modul prin care îți câștigi existența este un exemplu de urmat și pentru alții. Spune-ți povestea reală și astfel îți vei crea un nucleu de persoane care vor avea încredere să cumpere fără ezitare de la tine și/sau să-ți urmeze exemplul.

 

 

Cum discutam anterior, e importantă descrierea unui produs, tot ambalajul contează, statistica ne arată că 90% dintre cumpărătorii care caută pe Amazon vor lua o decizie de cumpărare DOAR pe baza imaginilor.

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2019

O altă idee ar fi să combini ce am scris mai sus, adică imaginea ta cu unele produse pe care le vinzi pe Amazon. Așa arăți utilitatea produsului, încrederea e totală, iar oamenii vor cumpăra fiind introduși în povestea ta, fiind ajutați de emoțiile pe care le receptează.

 

 

Acum, încearcă să te uiți o jumătate de oră la publicitatea de la TV și îți vei da seama ce vreau să spun. Ideea e să nu copiezi întru totul, ideea e să fii natural și să scoți în evidență utilitatea produsului.

Totuși, dacă nu ești convins că vrei să fii și fotograf, atunci angajează un fotograf profesionist  și cere-i sfatul, explicându-i  strategia ta și modul în care produsul va trebui să iasă în evidență.

 

Oameni iubesc poveștile!

Să nu uiți asta. Oamenii sunt extrem de interesați de utilitatea produsului în primul rând, dar și de povestea pe care o are și pe asta trebuie să mizezi încă din start. Cu siguranță acest aspect vine din copilărie, de asta se tot afirmă că artiștii ajunși la maturitate rămân copii.

Încearcă, de asemenea, să te inspiri și din câteva cărți de advertising, multe sunt mine de aur care te învață să scoți în evidență produsele, ideile, poveștile.

Subliniez că la fel de serios trebuie să tratezi și descrierea produselor. Ai strica toată munca și pasiunea depusă în imaginea produsului dacă ai trata cu superficialitatea descrierea. Nu trebuie să fie pompoasă, să fii Mircea Cărtărescu al Amazonului, fii simplu și la obiect, dar scrie corect gramatical și subliniază punctele forte.

Știu, acest articol nu vizează orice amazonian,  e vorba de cei mai îndrăzneți, de cei care își doresc foarte mult ca imaginea lor să se asocieze neapărat cu produsele pe care le vând și promovează și, pentru care, curajul de a fi vulnerabil în fața sau în spatele aparatului foto reprezintă o provocare, un pas important către următorul obiectiv.

Pentru final am păstrat următorul citat al lui Carlo Campos: “Dincolo de noile canale de comunicare, de politicile de marketing și de tot felul de alte strategii, conținutul, ideea, sunt mai presus de tehnologie. 

 

Succes!

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2019