Practic, acest articol este despre cum să începi o afecere de care să se ocupe o singură persoană (TU).

Dacă ne gândim puțin, Amazon cam cu această idee a reușit să cucerească lumea, cu ideea că un singur om poate începe o afacere profitabilă investind o anumită sumă și un anumit timp necesar acumulării informațiilor.

Mulți vânzători își încep cariera în domeniul comerțului electronic cu scopul specific de a lucra singuri, pentru ei înșiși. Acest lucru are câteva avantaje evidente, iar controlul complet asupra afacerii tale poate avea cu siguranță rezultate.

Pe de altă parte, peste o treime (38%) dintre vânzători au ales unul sau mai mulți parteneri de afaceri pentru a-i ajuta să își gestioneze afacerea Amazon.

Oricum ar fi, antreprenorii au o opțiune convenabilă de afaceri cu Fulfillment by Amazon (FBA). Cu acest model, vânzătorii pot expedia inventarul direct de la furnizorul lor către un depozit Amazon. La achiziționarea unui articol, Amazon se ocupă de ambalare și livrare către client. Două treimi din toți vânzătorii terți Amazon utilizează FBA, valorificând capacitatea masivă și capacitatea de îndeplinire a Amazon.

 

 

Există câteva diferențe cheie între vânzarea solo și cea alături de un partener de afaceri în ceea ce privește proiecțiile de performanță, finanțele și stilul de lucru.

Conform statisticii, echipele sunt mult mai susceptibile decât vânzătorii solo să realizeze vânzări pe toată durata vieții de peste 10 milioane de dolari.

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2020

În mod previzibil, echipele depășesc, de asemenea, vânzătorii solo în ceea ce privește profitul. Pe măsură ce profiturile pe viață depășesc  100.000 de dolari, echipele se îndreaptă spre o marjă considerabilă. La fel de adevărat e că FBA este absolut un mod viabil de a câștiga bani pentru ambele grupuri. Echipele și vânzătorii solo sunt aproape la fel de probabil să se bazeze pe profiturile Amazon ca singura lor sursă de venit.

Deși vorbim despre o afacere de tipul one-man show, cum am denumit-o, trebuie să spunem lucrurilor pe nume și să prezentăm și avantajele pe care le aduce munca în echipă. Proverbul românesc, “Unde-s doi puterea crește!” reflectă o realitate, altfel poți duce un proiect la capăt când colaborezi cu persoanele potrivite.

 

 

Gestionarea unei companii Amazon necesită angajament și gestionarea timpului. Acest lucru poate deveni copleșitor dacă, la fel ca 54% dintre toți vânzătorii, aveți și job-uri cu normă întreagă sau parțială în afara FBA.

Clar, solo poți face multe lucruri, deși un partener de nădejde ar putea însemna capital suplimentar, totuși, dacă aloci timpul necesar, poți ajunge departe, important e să fii perseverent.

Probabil, cea mai înțeleaptă decizie o poți lua după ce găsești nișa potrivită pentru un proiect de afacere ce se pliază pe posibilitatea ca o singură persoană să reușească performanțe notabile.

Ar trebui să abordezi vânzarea pe Amazon așa cum ai face orice altă slujbă: cu încredere, disciplină și disponibilitatea de a cere ajutor atunci când ai nevoie.

Succesul pe Amazon nu se va produce printr-o minune, știm asta, totuși, vânzătorii solo tind să se dezvolte mai rapid decât cei care lucrează în echipă. O mare majoritate (82%) dintre toți vânzătorii solo lansează prima listă de produse în termen de 6 luni de la începerea activității lor, iar 37% o fac în doar 6 săptămâni sau mai puțin.

Ar trebui să te aștepți să petreci ceva timp construindu-ți afacerea înainte de a vedea că munca dă roade. Aproximativ 22% dintre vânzătorii solo devin profitabili în termen de 3 luni de la start, dar pentru încă 44%, poate dura între trei luni și un an. Doar aproximativ 2% dintre vânzătorii solo așteaptă mai mult de doi ani pentru a vedea profiturile.

E imperios necesar să îți construiești un program de lucru pentru a evita epuizarea. Dar, nu uita că vânzarea nu trebuie să fie un angajament uriaș din punct de vedere al timpului alocat. Aproximativ jumătate (49%) dintre vânzătorii solo au petrecut 20 de ore sau mai puțin în fiecare săptămână gestionându-și afacerile Amazon, ceea ce e o nimica toată în raport cu un program pe care îl ai la un job normal (nu mai vorbim de orele suplimentare).

Cât de repede reușești depinde de o mulțime de variabile, factori precum tipul de produs pe care alegi să îl vinzi, listarea, vizibilitatea și clasamentul cuvintelor cheie joacă fiecare un rol la fel de important.

În încheiere, vă las să vă gândiți la cele spuse de Robert Kiyosaki: “„Astăzi” e cuvântul învingătorilor și „mâine” al rataților. “

 

Succes!

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2020