Modulul 1
CĂUTAREA PRODUSULUI

Îți vom arăta cum să îți găsești produsul potrivit pentru vânzarea pe Amazon. Criteriile noastre de căutare a produsului asigură vânzări profitabile și sunt setate in funcție de buget.

Modulul 2
ÎMBUNĂTĂȚIREA PRODUSULUI

Produsul tău nu va avea doar o calitate foarte bună, ci te vom învăța cum să te
diferențiezi față de concurenți, prin preluarea a ce este mai bun de la ei și dezvoltarea altor aspecte. Vei fi creativ cu propriul produs!

Modulul 3
BRANDING

Vei vinde un produs unic în lume, pentru că are brandul tău, însoțit de un logo sugestiv. Vei crește un brand personalizat de la zero – identitate și nume.

Modulul 4
CONTACTAREA FURNIZORILOR

Îți vom prezenta schema întregului proces de achiziții, verificarea de calitate a produselor, transport până la depozitul Amazon. Vei avea la dispoziție template-uri de mailuri, modele de contracte și recomandări.

Modulul 5
FISCALITATE

Îți vom explica tot ce ai nevoie din punct de vedere fiscal – de ce trebuie să ai o firmă; tipuri de firme (comparativ RO, SUA, UE, paadis fiscal); ce documente sunt necesare; care sunt taxele și procedurile, etc.

Modulul 6
PRIMA COMANDĂ DE PRODUSE

Vei afla cum să comanzi produse fără a avea riscuri privind plata, calitatea lor sau
termenele de livrare, garanțiile furnizate de platforma alibaba.com și alte aspecte care îți securizează afacerea cu producătorii.

Modulul 7
LISTAREA PRODUSULUI

Îți vom prezenta caracteristicile listării perfecte – cum să faci pozele și descrierea
produsului, astfel încât vizitatorii de pe pagina produsului tău să devină clienți; cum să faci un titlu sugestiv folosind cele mai bune cuvinte-cheie.

Modulul 8
LANSAREA PRODUSULUI

Vei cunoaște în amănunt tot ce ai nevoie despre vînzarea produsului tău și despre
optimizarea vânzării, prin publicitate pe Amazon sau externă. Calendarul măsurilor pe care le vei lua îți va aduce vânzări profitabile.

ÎNSCRIE-TE ÎN PROGRAM

* Ești la doar un click de noul tău viitor

BENEFICIILE CURSULUI AMZ ACADEMY
Recenziile cursanților noștri spun totul despre curs, mai mult față de ce am putea spune noi, trainerii.
Toate serviciile, soft-urile, etc. sunt oferite cursanților cu discount-uri care depășesc cu mult valoarea cursului.
Teoria este completată cu practică. Întrebările tale primesc răspuns imediat și în amănunțime.
Cursul acoperă absolut tot ce ai nevoie: cumpărare, vânzare produs, brand, firmă, contabilitate, fotografie de produs, etc.
Noi, cei 3 traineri te ajutăm permanent, inclusiv după terminarea cursului.
Comunitatea AMZ Academy are oameni de succes, care devin prieteni.
MODULUL 1
CĂUTAREA PRODUSULUI

1. Criterii esențiale de identificare a nișelor profitabile;
2. Metoda manuală de căutare produse și exemple de selecție produse;
3. Toolurile și softurile de care ai nevoie în căutarea produsului;
4. Ghidul produselor profitabile în funcție de bugetul tău;
5. Tipul de business potrivit ție – produse și categorii de produse de evitat;
6. Interpretarea datelor și lista de verificare pentru identificarea celor mai profitabile produse;
7. Aplicații automate de căutare a produselor;
8. Restricțiile categoriilor și produsele ce au nevoie de aprobări speciale;
9. Verificarea taxelor Amazon și a eventualelor brevete pentru produsul tău;
10. Determinarea trendului si a sezonalitatii produsului tau;
11. Template comparare si filtrare produse alese.

MODULUL 2
ÎMBUNĂTĂȚIREA PRODUSULUI

1. Spionarea concurenței și modalitățile de îmbunătățire a produsului tău;
2. Răspunsuri la întrebările despre produsul tău;
3. Ieși în evidență – crearea unui set irezistibil de produse;
4. Diferențierea produsului tău de restul nișei;
5. Stabilirea prețului de vânzare și estimarea profitului.

MODULUL 3
BRANDING

1. Cum îți creezi un brand de la zero;
2. Cum verifici disponibilitatea numelui unui brand;
3. Creare identitate vizuală – recomandări și contacte;
4. Unde și cum îți creezi un domeniu – recomandări hosting.

MODULUL 4
CONTACTAREA FURNIZORILOR

1. Introducere în cultura de afaceri din China;
2. Creare cont, termeni comuni și acronime proces achiziții Alibaba;
3. Modalități de căutare furnizori și criterii de alegere a acestora;
4. Modalități de contactare furnizori – Chat Now, Contact supplier, RFQ Automat;
5. Template-uri cerere de oferta furnizor, fișa tehnică, tabel comparativ furnizori;
6. Colectare mostre pentru verificare calitate produse – procedură și recomandări colectare centralizată;
7. Eficientizare comunicare cu furnizorii;
8. Actualizare tabel comparativ furnizori – studiu de caz;
9. Tehnici de negociere cu furnizorii – exemple și strategii;
10. Creare cont Amazon – documentație și recomandări;
11. Schema întregului proces de achiziții, de la furnizor până la depozitul Amazon.

MODULUL 5
FISCALITATE

1. Unde îți faci firmă – avantaje și dezavantaje;
2. Ce taxe sunt de plată;
3. Documente necesare pentru contabilitate – raportare Amazon;
4. Recomandări de bănci virtuale, înființare firmă, contabilitate specializată Amazon.

MODULUL 6
PRIMA COMANDĂ DE PRODUSE

1. Certificatul FDA – cum verificăm valabilitatea și autenticitatea certificatului, recomandări;
2. Ce sunt codurile UPC sau EAN – de ce avem nevoie de ele și de unde le cumpărăm;
3. Cum generăm codul FNSKU – prima listare sumară în contul de seller Amazon;
4. Reguli de etichetare și ambalare Amazon;
5. Design ambalaj și materiale promovare – recomandare companii;
6. Plata furnizorului prin Alibaba Trade Assurance – avantaje și dezavantaje;
7. Model contract de achiziție bunuri – template testat și validat;
8. Inspecția calității produselor în China și USA – recomandări, proceduri, rapoarte;
9. Transport pe avion vs. transport maritim – avantaje și dezavantaje;
10. Transport cu freight forwarder vs. furnizor – avantaje și dezavantaje;
11. Recomandări firme de transport.

MODULUL 7
LISTAREA PRODUSULUI

1. Caracteristicile listării perfecte;
2. Cum găsești frazele folosite de clienții tăi în căutare și cum alegi cele mai importante keywords;
3. Cum se creează practic listarea în Amazon;
4. Tot ce trebuie să știi despre poze și de ce sunt cel mai important aspect al listării tale;
5. Elementele principale ale unei listari – titlu, bullet points, descriere și backend;
6. Ce nu trebuie să faci când creezi listarea;
7. Tool-uri și site-uri utile folosite în procesul de listare.

MODULUL 8
LANSAREA PRODUSULUI

1. Calendar lansare – acțiuni în primele 30 de zile după ce produsul este activ pe Amazon;
2. Verificarea indexării listarii tale și ajustările necesare;
3. Selecția keyword-urilor pentru marketing și crearea campaniilor PPC (Pay Per Click);
4. Cum să optimizezi campaniile PPC – ghid practice, care îți arată pas cu pas cum să găsești cuvintele profitabile;
5. Care este diferența dintre targetare automată și manuală – care este cea mai potrivită metodă pentru categoria din care face parte produsul ales de tine;
6. Cum optimizezi conversia pe produsul tău;
7. Recomandări obținere reviews și Politică Amazon (T.O.S.) referitoare la reviews;
8. Recomandări platforme pentru mailuri follow up – template-uri email pentru a putea obține reviews pentru produsul tău;
9. Promoții Amazon – cum le setezi și pe care le folosești optim;
10. Metode combinate de lansare – site-uri de reduceri;
11. Cum să crești profitul folosind cupoanele de reducere – promoții de tip percentage off;
12. Platforme care conectează brandurile de produse cu bloggerii (influencers);
13. Cum să creezi conținut video pentru produsul tău;
14. Optimizarea costurilor de marketing.

ÎNSCRIE-TE ÎN PROGRAM
ListareaProdusului