Listingul tau a fost blocat la primirea de noi review-uri?

 

Ofera-i un „restart” in 3 pasi simpli!

 

Unii vanzatori pe Amazon au avut parte de stergerea review-urilor si blocarea postarii altora noi, urmare deciziei Amazon de a contracara manipularea recenziilor de catre unii vanzatori.

Acest tip de blocare apare atunci cand cumparatorii incearca sa-si lase comentariile (reviews) – acestia vad urmatorul mesaj: „Sorry, we are unable to accept your review of this product” (Ne cerem scuze, nu putem accepta review-ul tau pentru acest produs), lucru care evidentiaza ca listarea este blocata pentru acceptarea de noi recenzii.

Dar trebuie sa stii ca poti rezolva aceasta problema in 3 pasi simpli fara a plati nimanui niciun ban!

 

 

Pasul 1: Sterge listing blocat

 

Gaseste codul SKU blocat in sectiunea „Manage FBA Inventory”.

Sterge listingul conform cu acest cod SKU din sectiunea „Manage Inventory”.

 

 

Pasul 2: Creeaza un nou listing

 

Creeaza un nou FBM listing, care este acelasi cu cel blocat, cu acelasi SKU si cu un nou UPC. Un nou ASIN va fi creat ulterior acestui pas.

Creati un „CASE” la Seller Central pentru a combina aceste 2 inregistrari/listinguri duplicate. Cere echipei de asistenta pentru vanzatori sa te ajute sa elimini vechiul ASIN si sa-l pastrezi doar pe cel nou.

 

 

Pasul 3: Transfera-ti inventarul  FBA de la listingul vechi la cel nou

 

Modifica noul ASIN de la FBM la FBA.

Sistemul de inventar FBA al Amazon va detecta acelasi SKU și va crede ca aceasta este vechea listare, asa ca iti va afisa inventarul FBA in cadrul acestui SKU.

Acum poti vedea inventarul disponibil sub noul ASIN în pagina ta de vanzator (sellercentral), dar nu si in pagina de listare, deoarece acest SKU special din „Manage Inventory” (Gestionati inventarul) si cel din „Manage Inventory FBA” (Gestionati inventarul FBA) sunt asociate in prezent cu 2 ASIN-uri diferite.

Acum ii poti contacta pe membrii echipei Amazon FBA, spunandu-le că angajatul tau a făcut o greșeală (sau orice motiv la care te poti gândi …) și cere-i să schimbe vechiul ASIN în pagina “Manage Inventory FBA” cu noul ASIN.

Chiar daca cineva din staff-ul Amazon iti spune ca nu poate efectua aceasta schimbare, atunci trebuie sa ceri ajutorul altui angajat al Amazon. De obicei aceasta problema poate fi rezolvata intr-o zi, daca gasesti omul potrivit sa te ajute rapid.

Daca ai urmat acesti pasi inseamna ca ai reusit sa iti rezolvi problema!

Acum ai un listing nou cu un ASIN nou, ceea ce inseamna ca postarea recenziilor nu mai este blocata si acestea pot fi postate de catre cumparatorii tai. Ai de asemenea si inventarul FBA transferat listing-ului nou deoarece codul SKU este tot cel dinainte.