Trăim în vremurile în care imaginea este foarte importantă în orice business.

Acest articol va fi menit să te ajute să integrezi visual marketing-ul în activitatea ta. Gândește-te ce sume uriașe primesc vedetele pentru o postare pe Instagram, de exemplu. Probabil că oamenii nu mai stau să citească și le place să aibă feedback atunci când privesc o poză în care este prezentat produsul.

Vestea bună e că nu trebuie să fii expert, designer, pentru a crea imagini cu un impact puternic. Gândește-te la concept și sunt convins că poți scoate în evidență caracteristicile produsului atunci când îți asculți instinctele.

Cu siguranță ai și o latură artistică (mai mult sau mai puțin dezvoltată) și e bine să o scoți la suprafață. Ai să vezi că nu vei regreta, vei fi uimit de progresele pe care le vei face.

 

 

Ca punct de plecare, e bine să scrii pe o foaie principalele caracteristici ale brand-ului tău. De aici devine simplu, creezi tu conceptul vizual adecvat.

Găsește un instrument grafic pe măsura pretențiilor tale sau caută imagini gratuite cu drepturi de autor, care să scoată în evidență afacerea ta.

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2019

Când începi să fii serios în ale visual marketing-ului trebuie să gândești în perspectivă și să nu te bazezi doar pe social media, există și variantele pentru pliante, cărți poștale, afișe sau alte idei de acest gen.

 

 

Poți crea grafică pentru orice!

Aici vorbim la modul general, asta e și ideea, tu să iei de aici esențialul și să-l aplici în business-ul tău.

Am sesizat că e o latură neglijată sau hai să nu îi spunem neglijată, să îi spunem folosită doar de specialiști și asta nu e ok în contextul zilelor noastre.  N-ar trebui gândit așa, există șabloane premade care pot fi achizițonate și refolosite, schimbând doar conținutul.

 

 

Găsește inspirație de la alții

Uite, citind acest blog, poate te inspiri și îți vei face și tu un blog. Cu siguranță vei avea nevoie de visual marketing. Dacă devii pasionat de grafică, experimentează, vezi până unde poți ajunge datorită curiozității și a perseverenței.

Ca orice alt lucru nou pe care îl înveți, încearcă să te inspiri de la oameni cu adevărat valoroși, cercetează-le istoricul, apoi devino elevul de altă dată. E o simbioză între creativitatea pe care ai dobândit-o de la părinți și regulile noi care trebuie asimilate pentru ca procesul evolutiv să decurgă firesc.

 

 

“Logica te duce de la A a Z; imaginația te duce oriunde.” Albert Einstein

Probabil ești genul de persoană care s-a axat toată viața pe cifre și statistici, iar acum are puțin trac când vine vorba de visual marketing și de partea care implică folosirea imaginației. Să îți spun un secret, cei mai iscusiți designeri au avut tangență cu un domeniu în care se foloseau calcule matematice (acolo imaginație!). Dacă vrei, tot acest concept va fi pentru tine un bonus, pentru că vei simți o eliberare a sufletului, arta în sine având efect curativ (poate sunt printre voi câțiva artiști și pot confirma acest aspect).

Sper că ți-am dat curajul necesar și că te-am orientat bine,  în definitiv, trebuie să-ți cunoști toate laturile brand-ului, să îl ajuți să crească după chipul și asemănarea ta.

 

Succes!

 

 

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2019