Recent, Amazon a anunțat cea mai recentă actualizare majoră, care pune un accent sporit pe publicitate.

Anunțurile grafice sponsorizate sunt afișate acum pe Twitch, adăugând încă o cale pentru a extinde acoperirea publicitară.

În vigoare imediată, toate campaniile pentru publicul din Rețeaua de display sponsorizată sunt eligibile pentru difuzare pe paginile Twitch Browse și Discovery. Aprovizionarea Twitch este activată automat pentru toate campaniile de public din Sponsored Display din SUA, CA, FR, IT, DE, ES și Marea Britanie.

 

Twitch, deținut de Amazon, este un serviciu de streaming live cu o comunitate globală de la conținut care acoperă jocuri, divertisment, muzică, sport și multe altele. În aprilie 2021, Twitch se lăuda cu aproximativ 9,36 milioane de streamere active. În 2020, au existat în jur de 41,5 milioane de utilizatori Twitch numai în Statele Unite, numărul estimând că va crește cu 10 milioane până în 2024.

 

Deoarece utilizatorii Twitch tind să încline către o mulțime mai tânără, ocazia de a vă pune produsul în fața tinerilor demografici foarte apreciați. Pe măsură ce Gen Z crește puterea de cumpărare, capacitatea de a-ți pune produsul în mâinile lor și de a le fideliza brandul reprezintă o oportunitate fenomenală.

 

 

Amazon Advertising afirmă că anunțurile grafice pot apărea în trei spații unice, fiecare cu niveluri diferite de vizibilitate.

 

Comunitatea Amazon Gaming Prime funcționează ca o legătură pentru abonații Amazon Prime pentru a-și conecta contul cu Twitch, cu oferte cum ar fi moneda din joc, servind drept stimulent pentru clienți să le anexeze pe cele două.

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2021

Pe măsură ce PlayStation 5 și XBOX Series X devin mai accesibile după ce producția și livrarea celor două console de generația următoare au fost blocate de COVID-19, s-ar putea aștepta în mod rezonabil noi progrese în Twitch pentru a promova numărul și utilizarea utilizatorilor.

 

Pe lângă faptul că milioanele de clienți implicați care pot fi acum vizați sunt demni de știri, acest lucru evidențiază, de asemenea, accentul crescând pe publicitatea de la Amazon. Deoarece Twitch este o filială a Amazon, adăugarea sa în toată această ecuație este de înțeles.

 

Impactul asupra publicității

În timp ce modificările extrem de mediatizate ale Apple în ceea ce privește publicitatea și protejarea datelor utilizatorilor amenință să scuture industriile, Amazon și filialele sale de anvergură prezintă o oportunitate de a viza clienții într-un mod care poate să nu fie la fel de ușor de realizat în altă parte.

 

 

Pe măsură ce Amazon continuă să crească singur și prin intermediul companiilor de cumpărare precum Twitch, Whole Foods și Goodreads, la fel crește și potențialul de căi de publicitate suplimentare.

 

Dacă ești un vânzător Amazon cu zero sau puțină experiență în publicitate, nu există un moment mai bun decât acum pentru a te familiariza cu întreg sistemul. În anii precedenți, cunoștințele publicitare erau un lux. În curând, va fi probabil o condiție prealabilă pentru achiziționarea clienților.

 

Se vede ciuperca exploziei matketing-ului de după pandemie și asta le dă curaj amazonienilor. E clar că Amazon știe să iși joace bine cărțile și să își respecte oamenii care au încredere în această uriașă platformă.

 

Succes!

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2021