Cu toții am auzit de Geneză, de puterea cuvântului din care toate s-au creat.

Sigur că nu va fi un text cu tentă biblică, dar trebuie să fii de acord cu mine, puterea cuvântului este uriașă în absolut orice situație.

Suntem ființe inteligente și de asta, în fiecare conversație ne folosim cu atenție cuvintele.

Așa trebuie procedat și în cazurile în care vinzi ceva pe Amazon.

De asemenea, e important să rămâi la curent cu cele mai noi tehnici de optimizare ale cuvintelor cheie. Da, poți spune că Amazon, făcându-și update constant, evoluează, se comportă ca un organism.

Trage cu ochiul și estimează care sunt cele mai folosite cuvinte cheie, notează-le undeva, dar sincer, mă bazez și pe intuiția ta, am încredere că vei veni cu noi cuvinte care să astupe golurile.

Un loc ideal pentru a găsi pepite scrise este pe paginile Best Sellers sau Movers & Shakers, o zonă unde există produse de top și unde vei înțelege ce cuvinte cheie folosesc vânzătorii foarte importanți.

 

 

Ca punct de plecare, folosește aceste cuvinte speciale la începutul titlurilor de produse. Potențialii cumpărători caută și sunt preocupați de brand, de sufletul mărcii, de elementul distinctiv.  În plus, pentru a nuanța produsul, vino cu elementele specifice, cu detalii care fac diferența cum ar fi: tipul produsului, dimensiunea, culoarea etc.

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2019

Dacă vrei să treci la next level, investește într-un instrument SEO  sau dacă nu ești dispus nici măcar să verifici dacă buzunarele sunt cusute, investește mult timp și neuroni, pentru a face research-ul necesar în procesul evolutiv. Sigur, sunt și instrumente SEO gratuite, dar dacă ar fi să îți dau un sfat, DA, investește în SEO și vei vedea rezultatele.

 

 

Cuvinte cheie în locuri cheie.

E o definiție bună, care reflectă planul pe care trebuie să îl concepi. Nu e suficient să pui cuvintele cheie în titlu, distribuie-le și în descriere, în propoziții scurte, care subliniază caracteristicile produsului. Nu le înșirui fără noimă, nu încerca un conglomerat, nu funcționează astfel. Când citești cu atenție, vei observa dacă te zgârie pe creier ceea ce ai scris și sunt convins că vei modifica imediat, până la urmă e importantă calitatea.

 

 

Folosește instrumentele de cercetare a cuvintelor cheie Amazon pentru a intra în miezul afacerii și a da un plus de valoare mecanismului de funcționare. Există câteva aplicații și extensii extrem de utile:  Soovle, AMZScout, AMZTracker, Google Keywords, Sonar, SellerApp Keyword Research, KeywordTool.io, Scientific Seller, MerchantWords.

O simbioză între cunoștințele acumulate datorită research-ului și extensiile de mai sus, te urcă la bordul unui vehicul mult mai eficient, totodată, ajutându-te să investești timp și bani în alte domenii.

 

Știu, am abuzat de câteva cuvinte: investiție, răbdare, research. Totuși, ele vor fi prezente și în viitoarele articole, pentru că e imperios necesar să dau dovadă de transparență. Nu îmi permit să te iau pe ocolite, în definitiv, Amazon e un concept care integrează oameni onești, cu mintea deschisă.

 

 

Îmi place ca finalul să te pună pe gânduri, să te inspire, așa că voi încheia acest articol cu un citat din Alexander Graham Bell:

 “Înainte de orice, pregătirea este cheia succesului.”

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2019