Anul 2021 a început cu noi provocări și speranțe. Amazon, așa cum știm deja, se adaptează excelent oricărei situații și asta e, bineînțeles, în avantajul tău.

Vânzătorii Amazon de succes nu funcționează pe baza unor intuiții cu privire la ce produse îi vor atrage pe cumpărătorii online; se bazează pe instrumente puternice pentru a ghida deciziile bazate pe date cu privire la ce să vândă, unde să își achiziționeze produsele și cum să le comercializeze.

De fapt, peste o treime din vânzătorii Amazon spun că a avea instrumentele și informațiile potrivite este esențial pentru a deveni profitabil în comerțul electronic.

Jungle Scout și AMZScout sunt două exemple de software Amazon. Ambele platforme oferă caracteristici utile și asistență, dar ce preferă vânzătorii, în general, dintre aceastea? Mai precis, vrem să știm ce platformă oferă date mai precise și o experiență mai bună a utilizatorului, la cel mai bun preț.

Precizia datelor: Jungle Scout sau AMZScout

Pentru a deservi cel mai bine vânzătorii, instrumente precum Jungle Scout și AMZScout trebuie să utilizeze date exacte atunci când oferă informații despre rentabilitate. În caz contrar, vânzătorii riscă să lanseze produse care nu se vor vinde, risipind astfel investițiile lor valoroase – atât în ​​abonamentul software, cât și în inventarul lor nevândut.

 

 

Jungle Scout este de departe, datorită personalului și a concentrării acestuia pe fiecare decizie pe care o ia un vânzător, cea mai bună soluție în ceea ce privește acuratețea datelor.

Statistica arată că Jungle Scout are cele mai exacte date, cu peste 60% față de cele ale AMZScout.

Din estimări, Jungle Scout este extrem de căutat și pentru că are o rată de precizie de 84%, un procent mai mult decât satisfăcător.

De cealaltă parte, AMZ Scout are o rată de precizie de 56%, ceea ce nu e rău, dar, se poate vedea avantajul.

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2020

În baza de date a produsului Jungle Scout, utilizatorii pot aplica o varietate de filtre pentru a vizualiza produsele potențiale dintr-o anumită categorie, metodă de îndeplinire, preț sau alte criterii. Pe măsură ce utilizatorul parcurge rezultatele căutării, instrumentul afișează prețul net al produselor, taxele Amazon, recenzii și alte valori de luare a deciziilor. Această funcție indică, de asemenea, tendințele sezoniere ale vânzărilor unui produs, astfel încât utilizatorii să se poată asigura că investesc într-un produs care se vinde bine pe tot parcursul anului, nu sezonier. Din baza de date a produselor, utilizatorii pot trimite idei de produs către Product Tracker pentru a le monitoriza performanța în timp. În acest fel, vânzătorii pot distinge oportunitățile de produse viabile de cele care se dezlănțuie.

 

 

Baza de date a produselor AMZScout are caracteristici și filtre aproape identice disponibile. Utilizatorii pot selecta categoriile de produse dorite, cuvintele cheie, gama de prețuri și alte valori. Ca și în cazul Jungle Scout, utilizatorii pot trimite potențiale idei de produse în Product Tracker pentru a vedea performanța vânzărilor în timp.

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2020

Acum, ca o informație interesantă, AMZScout fost lansat în 2017 cu dorința de a ajuta vânzătorii să lanseze și să dezvolte o afacere Amazon durabilă. CEO-ul său, Paul Ryskov are o experiență în vânzări și marketing digital, cu o pasiune pentru creștere în companiile IT din faza incipientă. AMZScout este o companie multinațională cu angajați la distanță în întreaga lume, la fel ca și Jungle Scout. Valorile lor de bază includ creșterea, munca în echipă, angajamentul față de calitatea instrumentelor noastre și valoarea clienților. Similar cu Jungle Scout, AMZScout găzduiește în mod regulat seminarii web către un public live despre dezvoltarea afacerii tale  Amazon.

 

 

Vânzătorii Amazon se pot aștepta la un sprijin consistent de la Jungle Scout, fie de la echipa de asistență pentru clienți, fie de la resursele sale online abundente. Echipa de asistență pentru clienți de la Jungle Scout, revizuită de top, include vânzători de experți Amazon și este disponibilă 24 de ore, 7 zile din 7, pentru a răspunde la orice întrebări legate de vânzător, de la actualizări de software până la politicile Amazon.

Utilizatorii au acces la Academie, o bibliotecă extinsă de materiale de instruire care îi duc pe vânzători prin fiecare pas al lansării și întreținerii unei afaceri Amazon. În cadrul Academiei, vânzătorii pot găsi videoclipuri informative și alt conținut educațional pentru a profita la maximum de instrumentele Jungle Scout și pentru a naviga în alte provocări legate de Amazon.

 

AMZScout oferă un curs gratuit de 7 lecții pentru a vă învăța noțiunile de bază despre vânzarea pe Amazon. De asemenea, au un masterclass Amazon Seller mai extins, care este inclus cu un abonament lunar. Este predat de mai mulți experți în comerțul electronic și acoperă sfaturi importante despre găsirea de produse profitabile, aprovizionare și marketing. Așa cum am menționat anterior, acestea oferă, de asemenea, seminarii web regulate pe diferite subiecte de vânzare Amazon. Deși nu putem vorbi despre calitatea întregului conținut al acestora, orice resursă care oferă sfaturi despre conducerea unei companii Amazon este un mare plus.

 

Ce e cert, atât Jungle Scout, cât și AMZScout oferă utilizatorilor săi avantaje dincolo de soluțiile software și materialele de asistență.

Decizia e a ta, doar tu îți poți da seama care dintre cele două motoare uriașe se mulează pe afacerea ta.

 

Succes!