Atât Jungle Scout, cât și Viral Launch sunt platforme bine cunoscute, bazate pe date, concepute pentru a ajuta companiile să crească și să vândă pe Amazon. Dar ce preferă vânzătorii?

Vânzătorii Amazon mizează adesea pe un favorit pe baza unor criterii precum acuratețea datelor, asistența pentru vânzători, calitatea și amploarea caracteristicilor. Vor să folosească instrumentele care îi vor ajuta cel mai bine să prezică și să obțină succesul, să țină pasul cu piața în continuă schimbare a Amazonului și să rezolve eventualele probleme care pot apărea pe parcurs.

Jungle Scout

Vânzătorii Amazon știu valoarea datelor exacte atunci când iau decizii de afaceri. De fapt, peste o treime dintre vânzători menționează că instrumentele și informațiile necesare sunt vitale pentru succesul pe Amazon.

Jungle Scout este o platformă all-in-one de gestionare a afacerii Amazon. Are cea mai lungă istorie de agregare și analiză a datelor în rândul concurenților săi, iar exactitatea datelor se află în centrul operațiunilor sale. Dezvoltatorii Jungle Scout lucrează pentru a se asigura că fiecare decizie pe care o ia un vânzător este informată de comportamentul pieței Amazon în timp real și este ghidată de informațiile de top ale industriei.

 

 

Jungle Scout continuă să se îmbunătățească, ceea ce contează, deoarece antreprenorii își pun propriile fonduri în joc.

Instrumentele Jungle Scout permit vânzătorilor să caute produse după cuvinte cheie, să își sincronizeze operațiunile cu Seller Central și să urmărească livrările de inventar, în timp ce, prin Viral Lunch nu aceste posibilități.

 

Jungle Scout oferă, de asemenea, utilizatorilor o gamă largă de materiale de educație și instruire (Viral Lunch nu include ghiduri video, cursuri sau studii de caz nelimitate).

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2020

Viral Launch

 

Utilizatorii pot selecta dintr-o gamă de filtre pentru a rafina o căutare de produse în funcție de costul investiției inițiale, modelul de vânzări, modificarea prețului și modificarea revizuirii.

 

În cadrul rezultatelor căutării, lansarea virală va afișa clasamentul celor mai bine vândute produse, vânzările lunare, veniturile și alte valori. Utilizatorii au și opțiunea de a deschide un anumit produs în instrumentul Market Intelligence pentru a vizualiza tendințele pieței, sezonalitatea și scorul ideii de produs.

Experiența utilizatorului între Jungle Scout și Viral Launch se reduce la preferințele personale. Ambele oferă filtre de căutare, informații despre performanța istorică a vânzărilor și o estimare a viabilității unui produs dat pe Amazon.

 

Viral Launch are episoade de podcast săptămânale: lansarea virală are propriul podcast Amazon vânzător numit Follow the Data.

 

 

Atât Jungle Scout, cât și Viral Launch găzduiesc comunități de vânzători exclusivi pe Facebook. Comunitățile de vânzători virtuali sunt locuri excelente pentru antreprenorii începători și cu experiență de a învăța unul de la celălalt.

 

Deși sunt niște mici plusuri la Jungle Scout, ideea principală e că ambele platforme sunt utile pentru orice amazonian și contează doar ce crezi tu că i se potrivește afacerii tale, și cu cum crezi că se mulează pe filozofia ta de antreprenor.

 

Merge, în final, un citat care e menit să ne aducă echilibrul:

”Cea mai periculoasă otravă este sentimentul reușitei. Antidotul este ca în fiecare seară să te gândești la ce vei putea face mai bine mâine.” – Ingvar Kamprad, fondator IKEA

 

Succes!

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2020