Cei care nu cumpără de pe Amazon sunt poate cei mai dorinți clienți.

Da, ai citit bine. Dacă îi poți mulțumi pe cei care cumpără doar de la concurență, atunci ai atins apogeul în materie de vânzări. Fiind numărul 1 în comerțul online, automat există și oameni care, din diverse motive, nu doresc să cumpere de pe platforma amazoniană.

Repet,  trebuie să fii extrem de atent la detalii și la informațiile pe care le primești.

De ce unii consumatori nu cumpără de pe Amazon?

Principalul motiv al unora care aleg să nu frecventeze Amazon este lipsa unui cont Prime.

Cu alte cuvinte, aproximativ 30% sunt blocați într-un ciclu de „nu cumpăr de pe Amazon pentru că nu am cont Prime, dar nu primesc un cont Prime pentru că nu cumpăr de pe Amazon”. Altă statistică interesantă, un sfert dintre acești consumatori au spus că nu cumpără de pe Amazon, pentru că ar prefera să facă mai des, cumpărături dintr-un magazin fizic. O parte semnificativă (aproximativ 25%) au spus că nu comandă niciodată de pe site-uri.

 

 

La un studiu efectuat pentru a aflat mai multe despre cumpărătorii non-Amazon, marea lor majoritate preferă cumpărăturile online, ei apreciază faptul că le vine coletul la ușă, deci nu trebuie să se deplaseze și  evită locurile publice.

Pentru 17%, cumpărăturile online înseamnă, de asemenea, accesul la mai multe opțiuni de produse, liniștea pe care o poți avea stand în pat sau pe fotoliu și alegerea celui mai bun produs.

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2020

Ce caută cumpărătorii non-Amazon?

Aproximaticv 70% dintre ei caută prețul cel mai mic, bineînțeles, totul venind la pachet cu o calitate ridicată.

 

Ce îi interesează?

Evaluările, recenziile, caracteristicile, transportul mai rapid.

 

Îi interesează pe cumpărătorii non-Amazon brand-ul?

Da, iar cele mai căutate produse de marcă sunt cele din categoria:

30%  electrocasnice

25% -grocery

23%-„consumabile pentru animale de companie”

21%- îmbrăcăminte și produse din categoria sănătate și frumusețe

 

Interesant e că și cei care nu cumpără online sunt de părere, într-o proporție covârșitoare, că viitorul este e-commerce.

Treaba ta este să vezi de ce nu au ales acești oameni să cumpere de pe Amazon și ce i-a făcut să aleagă o altă platformă. Nu spun că e o rețetă a succesului sau că îi vei atrage datorită unor tehnici speciale, nu, dar cunoscând anumite lucruri despre cei care nu cumpără de pe Amazon, îți vei înțelege mai bine clienții fideli și chiar vei putea veni în întâmpinarea lor cu anumite elemente surpriză.

Ar fi ideal să stai de vorbă cu un om care nu dorește să cumpere de pe Amazon și, chiar dacă nu ai cum să-l convingi, măcar să vezi ce nevoi are și astfel să aplici asta în afacerea ta.

Să fim onești, cei care nu cumpără de pe platforma lui Jeff Bezos nu sunt diferiți în vreun fel de cei care o fac, pur și simplu au o altă opțiune.

O altă statistică ne arată pe ce au cheltuit banii cei care sunt peronajele principale în acest text.

Aceste categorii de produse și-au menținut sau au extins popularitatea în timpul celei mai recente tulburări financiare:

 

„Grocery” – 49% dintre consumatori au declarat că cheltuielile lor cu aceste produse online au rămas aceleași în toată pandemia COVID-19

„Sănătate și frumusețe” – 48% au menținut nivelul cheltuielilor

„Îmbrăcăminte” – 36% au menținut nivelul cheltuielilor

„Produse de birou” – 33% au menținut nivelul cheltuielilor

„Materiale de curățare” – 34% au declarat că au crescut cheltuielile online pentru consumabilele de curățare

 

Fii același om dornic de a evolua și a face din brand-ul tău ceva de calitate și, cu toate piesele de puzzle puse cap la cap, vei reuși să ai rezultatele pe care le-ai anticipat.

 

 

Succes!

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2020