Cu siguranță folosești emoji-urile atunci când ai o conversație amicală și te bucuri când reacția interlocutorului este la fel, creându-se un joc interesant, inedit.

Desigur, probabil îți e teamă să le folosești în mail-urile oficiale, pentru că în domenul business-ului, ai tendința de a fi mai rigid și crezi că ștacheta va coborî destul de mult.

În realitate lucrurile nu stau așa, limbajul acesta nou a intrat în ADN-ul tuturor utilizatorilor de internet și ar fi benefic să mergi cu valul.

Cunoaște-ți foarte bine clienții și apoi vezi cum integrezi în discuție emoji-urile, pentru că da, e posibil ca un client care e mai sobru să nu aprecieze (poate la începutul discuțiilor) punctul amical către care se îndreaptă dialogul.

 

 

Încă o dată e de apreciat modul în care funcționează universul Amazon, un univers cu reguli bine puse la punct, care îți permite libertatea de a interacționa plăcut, de a lucra de acasă și nu cu un program fix, plus plăcerea de a căuta și găsi tot timpul soluții, iar nivelul presiunii, dacă știi să gestionezi bine totul, ți-l stabilești tu.

Am trecut alături de tine prin multe subiecte ce au legătura cu Amazon și mă bucur să știu că ai luat informațiile utile din ceea ce am scris.

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2019

Revenind la subiect, alege cu inteligență emoji-urile și potrivește-le cu subiectul, discuția și nivelul de relaționare.

 

 

Am să mă folosesc de Wikipedia pentru a-ți da câteva informații legate de emoji:

“Emoji (din lb. japoneză 絵文字  , pronunțat [emodʑi]) sunt ideograme și fețe zâmbitoare folosite în mesajele electronice și pe paginile web. Emoji sunt folosite la fel ca emoticoanele și există în diferite genuri, inclusiv expresii faciale, obiecte comune, locuri, tipuri de vreme și animale. Pictograma inițială, cuvântul emoji vine de la japoneză e (絵, “imagine”) + moji (文字, “caracter”).

Emoji au devenit din ce în ce mai populare la nivel mondial de la includerea lor internațională în iPhone-ul Apple în 2011, urmată de adoptarea similară în Android și alte sisteme de operare mobile.În 2015, Oxford Dictionaries a numit un emoji-ul Cuvântul anului.”

Iată că există câteva tipare pe care trebuie să le urmezi când vine vorba de emoji  și unul dintre ele este emoția. În spatele fiecărui simbol se află o poveste și asta stârnește imaginația interlocutorului și uneori îi limpezește conținutul textului pe care l-ai trimis. Există aproximativ 200 de emoji disponibili pentru a comunica emoția. În general, emoji pozitivi și colorați vor fi mai eficienți la captarea atenției.

 

 

Alege-ți emoji-urile în funcție de produsul tău și de cum îți construiești povestea din spatele produsului.

E foarte important cum îmbini totul și cum găsești echilibrul necesar ca feedback-ul să fie pozitiv.

Generația aceasta de copii va fi mult mai bine pregătită din punctul de vedere al schimbărilor, având tot timpul capacitatea de a se adapta următorului salt tehnologic, dar asta nu înseamnă că noi, ăștia mai trecuți prin viață, nu putem să  le urmăm exemplul.

 

Citatul de azi sună așa:

“Oricare se oprește din a învăța este bătrân. Nu contează dacă ai 20 sau 80 de ani. Oricare continuă să învețe, rămâne tânăr. Cel mai bun lucru în viața pe care poți să-l faci este să îți menții mintea mereu tânără.” – Henry Ford.

 

 

Succes!
Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2019