Conform studiilor, subiectul mail-ului oferă 85% din impact.

Practic, ce e scris în subiect îi va determina pe oameni să deschidă mesajul sau să îl ignore.

Nu contează cât de bun este conținutul, câtă pasiune ai pus și cât de bine l-ai gândit, nimeni nu îți va citi niciodată mail-ul dacă subiectul nu stârnește interes. Te sfătuiesc prietenește să acorzi o mare importanță acestui aspect.

Deja ți-am spus regula cuvintelor cheie, care sunt un “must”, plus regula unui conținut care să susțină subiectul.
Probabil ai citit atâtea știri care te-au făcut să dai click pentru că subiectul era incitant și apoi să descoperi de fapt că subiectul e despre nimic, pur și simplu nu aveau respectivii ziariști despre ce să scrie și te-au prins în năvod. Ei și-au luat banii, tu ai rămas cu un gust amar și ți-ai jurat că nu vei mai intra. Să fim serioși, vei mai intra. De ce? Curiozitatea e mare. Cam asta și cu mail-urile sau cu subiectele pe care le abordezi, dar, atenție aici, important e să nu procedezi chiar la fel. Vreau să te axezi pe sinceritate, nu pe joculețe care să-i facă pe unii să citească și apoi să îi pierzi pe drum. Dacă ai observat titlurile mele, uneori sunt flamboaiante, alteori, cum e și cel de mai sus, nu sunt ieșite din comun. Pentru că pun preț pe sinceritate, nu pe un “big-bang” fals, care să dezamăgească.
Ideea e să atragi clienți, nu să devii jurnalist de scandal.

 

 

M-am gândit să iau dintr-un articol “cele mai bune subiecte de mail-uri”… m-am răzgândit. E mult mai plăcut și onest să îți arăt drumul de la depărtate și să te las pe tine să te aventurezi. Ai să găsești articole care îți vor spune cum și ce să scrii, nu mă voi duce în acea direcție, sunt fascinat de unicitatea fiecăruia, asta îmi doresc să văd.
Da, ca “hint-uri”, scrie “cuvinte atrăgătoare”, cum ar fi: succes, cuvinte cheie, bani, venit, 3 pași ca să obții ceea ce ți-ai propus, top 10…, recenzie etc.

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2019

Un alt motiv pentru care nu te duc eu pe drumul pe care ți l-am arătat, e că n-ar fi “fair”, nu îți cunosc produsul și nu îmi permit să dau sfaturi. Asta nu înseamnă că tot ce am scris nu te va ajuta. Ba da, foarte mult, ți-am deschis “chakrele”, te-am făcut curios să sapi adânc în tine și să găsești sursele de inspirație. Nu-ți face probleme, sunt acolo, au fost mereu, doar că viața, prin monotonia ei, ți-a astupat foamea de a fi creativ și original. O să spui că e doar un subiect de mail, eu spun că e un pas important în dezvoltarea afacerii tale și nu uita acest lucru. Tratează totul cu seriozitate și pune pasiune în ceea ce faci, asta am să scriu în fiecare articol dacă e cazul.

 

 

Devino și mai curios, testează subiectele de mail și conținuturile, întreabă, preocupă-te până îți vei găsi vocea care să transmită ceea ce vrei cu adevărat să spui.

Succes!

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2019