“Omul cât trăiește învață” e un vechi proverb cu care ne identificăm.

Și, ca o completare, “I’m still learning”, Michelangelo, 87 de ani, ne relevă faptul că nu avem cum să fim perfecți, dar perseverența ne poate ajuta să fim printre cei mai buni.

Aș spune că acest text se adresează începătorilor, dar nu vreau să mă hazardez, probabil și celor mai experimentați li se întâmplă să mai calce strâmb.

Intru în subiect, prezentându-ți cele 10 greșeli (nu, nu sunt Moise) la care ești expus:

 

 

  1. Încalci regulile

Răule, ai văzut multe filme cu duri și tatuați și gata, crezi că dacă fentezi sistemul ești miez. Nu merge pe Amazon! Asigură-te că nu încalci TERMENII ȘI CONDIȚIILE, altfel te alegi și cu contul închis. Fii fair și nu încerca să te strecori pe unde nimeni nu poate, această mentalitate nu îți va aduce niciun beneficiu. Amazon e o afacere de miliarde de dolari, condusă de cel mai bogat om din lume, pentru care lucrează oameni extrem de inteligenți, drept urmare…

 

  1. Te doare-n “bașcheți” de competiție

În momentul în care vii cu un produs, trebuie să faci mici cercetări, nu e deloc recomandat să te arunci în cap când e apa mică. Fii atent la recenzii, la numărul de concurenți și nu arunca banii aiurea, doar pentru că îți place ideea de a fi antreprenor. De asta AMAZON ACADEMY este mediul propice din care vei fi învățat cum să evoluezi firesc.

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2019

3.Nu reușești să-ți găsești furnizorul potrivit

Verifică-i istoricul performanțelor, fii Sherlock Holmes și vezi cum stă treaba în ceea ce îl privește.

 

  1. Nu clona un produs

Încearcă să aduci originalitate și calitate. Nu veni cu un produs-copie și apoi, prezentându-l ca fiind original, să te aștepți să ai succes. Algoritmul Amazon e bine pus la punct, dacă ai un produs care e deja pe piață, măcar adu-i îmbunătățiri, în funcție de nevoile de pe piață.

 

  1. Numărul comenzilor te depășește

Alege cantitatea potrivită pentru stoc, conform vânărilor efective ale unui produs. Odată ce ai simțit vânzările, folosește un instrument de inventar și cu planul stabilit, nu va fi nevoie să ai un exces de stoc. Repet, important e să nu pierzi bani, ci să îi investești cu cap.

 

 

  1. Nu folosești Pay-Per Click Amazon (PPC)

Sistemul de publicitate încorporat al Amazon care da, are și un cost asociat cu acesta, un cost mic, care te va ajuta foarte mult, pentru că îți va garanta că produsul tău este plasat în fața mai multor clienți.

 

  1. Planul de recenzie

Am tot discutat despre recenzii și despre importanța lor. Recenzii pozitive într-un timp cât mai scurt, ăsta e țelul, bineînțeles, respectând regulile.

 

  1. Folosești date inexacte despre vânzări

Folosește-te de ceea ce îți oferă Amazon, documentează-te și nu încerca să te dai deștept crezând că poți estima mai bine decât instrumentele pe care ți le pune în brațe această platformă extraordinară.

 

  1. Folosești “scurtături”

Și prin scurtături mă refer la faptul că nu iei în calcul sfaturile de pe platforma Amazon și folosești terți, crezând că un lucru

puțin mai ieftin, este la fel de bun. Nu! 100% îți spun să ai încredere în Amazon și să nu te păcălești singur. Nu te grăbi și fii în pas

cu modificările, tool-urile și informațiile pe care ți le furnizează această companie uriașă.

 

  1. Proasta optimizării a listării

Peste tot e valabil, fă-ți curat în business. Totul trebuie să fie impecabil, de la fotografii la descriere. Dacă nu ești sigur pe tine, apelează la un profesionist. Consultă Jungle Scout Market pentru detalii.

 

 

Acum , după ce am prezentat aceste 10 greșeli fundamentale, e momentul să îți spun că nu e un capăt de țară dacă ai comis-o, important e să înveți ceva din aceste experiențe și să devii din ce în ce mai implicat și mai bun.

Succes!

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2019