Facturi Clienti – Lansare Produs

 

Daca te-ai inregistrat in Amazon cu un cont Professional si l-ai creat pe firma, vei avea nevoie pentru partea de contabilitate ca sa printezi facturile pentru a le putea inregistra.

  • Folosim Channel Grabber care este un program de gestiune al mai multor canale de vanzare in acelasi timp: Amazon, Ebay, EKM, Shopify, WooCommerce, BigCommerce, Magento etc.

Ne intereseaza momentan doar partea de emitere facturi, pentru ca plaforma poate sa listeze si etichetele pentru firmele de curierat (cand facem Fulfillment by Merchant), poate sa gestioneze si partea de comunicare catre clienti.

  • Cream contul folosind o adresa de email (14 zile este gratuit) si apoi, conectam contul de Amazon cu Channel Grabber, sunt pasi intuitivi si procesul dureaza maxim 5 minute;
  • Dupa ce contul este activat si comenzile de la client apar integrate in platforma, vom putea sa listam facturile aferente. Pentru aceasta vom selecta fie un order, fie mai multe (daca vrem sa printam pentru saptamana / luna care a trecut, ori alegem All Time si ne va selecta toate comenzile).
  • Filtram la Status: Dispatched si alegem apoi Apply Filters.
  • Alegem sa le bifam fie pe toate, fie doar pentru un anumit numar de Comenzi.
  • Facturile se vor crea intr-un fisier pdf, de unde le vom printa si le vom inmana contabilului nostrum pentru a le inregistra in contabilitate.
  • Atentie, inainte de a printa facturile, trebuie sa verifici ca sa ai introdusa codul de TVA, astfle incat facturile sa fie emise fara TVA. Aceasta se realizeaza de la My Account / VAT Number de unde alegem ca tara RO si inseram codul nostru de TVA, iar la VAT registered bifam sa fie ON (activ). Pe facture verificam sa apara correct codul de TVA si numele firmei noastre.
  • De la Settings se mai poate personaliza cum sa arate factura noastra, alegem Invoice Designer si putem adauga logo, si alte detalii.

 

Pentru orice nelamurire contacteaza-ma la kodro@amzacademy.ro !