Îți voi vorbi despre cum să te folosești de Facebook Messenger pentru a clasifica produsele Amazon și pentru a aduna recenzii pozitive.

Iată că ai la îndemână un tool pe care îl poți folosi cu ușurință, un tool pe care îl cunoști chiar dacă abia ai început să deschizi ochii în lumea Amazon.

Chatbot-urile Facebook Messenger sunt viitorul când vine vorba de canale de marketing și ar fi util să-mi urmezi sfatul.

De fapt, acest instrument acoperă un gol, majoritatea mărcilor Amazon nu au o linie directă de comunicare cu clienții, iar asta îngreunează întreg procesul, dar folosind Messenger, oferi un răspuns imediat, ceea ce mărește doza de încredere și implicit calitatea serviciul oferit.

Dacă facem o comparație cu e-mail-urile, Messenger-ul este de cinci ori mai avantajos și pentru că e-mail-ul este utilizat mai degrabă în situații în care este necesar un răspuns formal. În plus, gândește-te câte mail-uri necitite ai și câte ignori, apoi compară cu mesajele pe care le primești pe platforma lui Mark Zuckerberg.

Că tot l-am adus în discuție pe Mark, el declara că Facebook va îmbina Messenger-ul cu platforma de messagerie directă a Instagram-lui, precum și cu Whatsapp, drept urmare, cine nu se va gândi la această strategie și nu o va folosi pentru afacerea sa, va pierde.

 

 

Trimite newsellers, promoții, mesaje de mulțumire, actualizări, evenimente etc.,  practic, folosește Messenger-ul în același mod în care ai folosit e-mail-ul, din punct de vedere al strategiei de marketing.

La fel ca pe mail, există o doză de scepticism, o „spaimă de spam”, care se  vindecă doar dacă trimiți informații valoroase, concrete.

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2019

O idee excelentă pentru afacerea ta de pe Amazon ar fi să îți faci o listă de abonați Messenger, care va facilita lansarea viitoarelor produse și le va cere clienților tăi să lase recenzii. Feedback-ul acesta primit instant va stimula afacerea ta, mai ales dacă vei primi recenzii pozitive, care, să nu uităm, vor veni datorită reacției tale rapide la întrebările sau la problemelor lor.

 

 

Desigur, am discutat anterior, poți îndruma persoanele de pe Messenger să lase o recenzie, dar încearcă să nu devii insistent, fii de plastilină, mulează-te pe tipologia interlocutorului și, foarte important, trimite-i pagina de pornire Amazon.com.

 

 

Un hint, utilizarea codurilor de reducere este cea mai bună modalitate de a stimula conversiile mari.

ATENȚIE! Dacă rămâi fără stoc, costurile publicitare vor fi irosite. Nu vei putea profita de creșterea traficului organic care rezultă din această strategie, în concluzie, gândește-te bine cum pui totul în practică.

Indiferent de instrumente, marketing-ul se rezumă până la urmă la valoare și asta trebuie să faci tu. Lista pe care ai creat-o, schimbul de mesaje, apropierea de client, toate aceste lucruri trebuie consolidate, totodată, vor veni clienți noi care trebuie abordați în același mod.

 

Pentru că îmi place să folosesc citate, azi a venit rândul lui Mark Zuckerberg, cofondator Facebook (glumind puțin, e omul care a reușit să ne găsească prietenii din perioada grădiniței):

“Muncim din greu sa realizam un serviciu pe care oricine, de oriunde, sa-l poata folosi, indiferent daca este o persoana, o companie, un presedinte sau o organizatie care lupta pentru schimbare.”

 

 

Închei prin a îți recomanda o carte :

Efectul Facebook (Din culisele retelei de socializare care uneste lumea) – de David Kirkpatrick

 

Succes!

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2019