Acest articol, dacă vreți, e ca o completare a articolului anterior.

În momentul în care ești perseverent, când pui preț pe calitatea serviciilor oferite și înțelegi modul în care funcționează Amazon, atunci, după o perioadă de timp începi să îți dai seama că ai acumulat o oarecare experiență.

Partea bună e că Amazon se bazează enorm pe chestia asta și e de fapt marele avantaj al companiei. Aprecierea cumpărătorilor este ceva mitic, am putea spune.

Cumpărătorii trebuie să simtă că au avut parte de o experiență plăcută și inedită după ce au intrat în legătură cu tine, pentru că e un bumerang, toată chestia asta se va întoarce la tine, la modul la care ai preconizat. Că recunoști sau nu, un lucru e cert, fără clienții tăi nu poți merge mai departe, ei sunt alfa și omega.

 

 

Am să insist de câte ori e nevoie, trăim în era TikTok-ului ( nu sunt fan, dar asta nu înseamnă că nu văd trend-ul) și ar trebuie să începi să conștientizezi importanța conținutului video. Da, promovează-te în acest mod, adaugă videoclipuri demonstrative, videoclipuri care să arate cum ai rezolvat problemele care au apărut, modul în care produsul funcționează sau modul în care serviciul pe care îl oferi e mai mult decât util.

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2019

Acum, am pornit de la premisa că ai ceva experiență, deci îți cunoști foarte bine produsul, așa că le poți oferi clienților sfaturile necesare, ba chiar poți adăuga în descriere și acele informații din cutia neagră a companiei tale (desigur, în doze mici). Ideea e să vii cu câteva lucruri care să întărească, așa cum e normal, calitatea produsului/ serviciului tău, fapt ce va stârni curiozitatea.

Ia-ți un carnețel sau deschide un fișier word și scrie toate întrebările pe care le-ai pune dacă ai fi cumpărător (toate!). Apoi, ieși din pielea cumpărătorului și adaugă în conținutul de descriere al produsului toate răspunsurile pe care le-ai găsit.

 

 

După ce ești pregătit cu răspunsurile și îți cunoști foarte bine nivelul la care ai ajuns, poți să mergi mai departe și să începi să înveți lucruri despre alte lucruri care au tangență cu ceea ce faci tu. Bine ar fi, ca, în fiecare zi, să înveți lucruri care să te ajute să devii performant. Asta îți va da o anumită siguranță și te va încuraja să încerci o nouă etapă în dezvoltarea afacerii tale.

După ce ai găsit cheia către cumpărători și ai închegat o anumită legătură cu ei, poți aduna informații utile, ce te-ar putea ajuta să ai fundația unui nou proiect.

Practic, e un schimb reciproc de idei prin care vă educați unul pe celălalt. Desigur, sunt de părere că trebuie să fii mereu cu un pas înaintea interlocutorului și să lași doar puțin garda jos, cât să asimilezi acele informații care îți sunt necesare.

Închei acest articol cu câteva cuvinte ale lui Zig Ziglar, care nu a fost doar autorul a mai multor cărți devenite bestseller, ci și un priceput om de vanzari:  „Statisticile arată că atunci când cumărătorii se plâng, proprietarii de afaceri și managerii ar trebui să se entuziasmeze. Cumpărătorul care se plânge reprezintă o ocazie extraordinară pentru a-ți crește afacerea.”

 

Succes!

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2019