Comerțul electronic nu mai este viitorul comerțului

Astăzi, este realitatea vieții oricărui consumator modern. Amazon a devenit un nume cunoscut care pur și simplu nu poate fi ignorat, în special de către orice antreprenor de comerț electronic.

Ce înseamnă asta pentru afacerea ta? Deși este adevărat că Amazon este unul dintre cele mai mari, dacă nu cel mai mare canal de distribuție, este departe de a fi singurul.

De fapt, succesul pe termen lung al mărcii tale depinde de capacitatea de a te extinde pe mai multe canale, astăzi, mai mult ca niciodată.

În timp ce cărți întregi pot fi dedicate importanței îmbrățișării unei strategii multi-channel, cea mai mare parte a acesteia poate fi rezumată în două fațete principale.

 

 

  1. Întâlnirea cu clienții, acolo unde ei se află

 

Una dintre componentele cheie ale oricărei strategii de marketing este să te întâlnești cu clienții acolo unde se află. Acest lucru se datorează faptului că, cu cât o persoană trebuie să sară peste mai multe etape pentru a ajunge la marca ta, cu atât este mai probabil să nu se deranjeze. Acesta este motivul pentru care, în ciuda faptului că Amazon este un gigant din comerțul electronic, există încă mulți concurenți cu milioane și milioane de clienți fideli.

 

 

De asta, o strategie de comerț electronic multi-channel poate face o mare diferență. Aducând linia ta de produse pe o mare varietate de canale, fiecare cu o bază proprie de clienți loiali, poți accesa rețeaua lor existentă și te poți bucura de expunerea suplimentară care vine cu o astfel de abordare.

De la Amazon și Walmart, la Wish și o multitudine de alte piețe, deschiderea și funcționarea magazinului tău necesită puțin mai mult decât un efort de weekend.

Costul mai mic de intrare contează, în ciuda eforturilor depuse și a estimărilor promițătoare, nu există nicio garanție că un canal va produce rezultate optime pentru marca ta. În timp ce abilitățile tale contează foarte mult, există un element incontestabil de noroc implicat.

Așadar, nu numai că o prezență pe mai multe canale îți va expune brandul la noi audiențe care anterior nu erau atinse, ci te va pune, de asemenea, deasupra concurenților care sunt prea inflexibili pentru a se aventura dincolo de teritoriile familiare ale unei singure platforme.

 

În lumina acestor fapte, nu există niciun motiv să te limitezi la un singur canal.

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2022
  1. Scăderea profilului de risc

Știm și suntem conștienți că lumea comerțului electronic este mult mai volubilă. Succesul tău pe o platformă este la cheremul algoritmului acesteia, care este greu de prezis și mai greu de prezis în mod consecvent.

 

Prin extinderea amprentei digitale pe mai multe canale, îți poți reduce profilul de risc și îți poți spori longevitatea mărcii. Vechea zicală de a nu-ți pune toate ouăle într-un singur coș descrie perfect motivația aici.

 

Cheia pentru o expansiune multi-channel de succes

 

În ciuda tuturor avantajelor și promisiunilor unei strategii multi-channel, multe companii nu reușesc să facă saltul și majoritatea se luptă să aibă un impact semnificativ din această strategie.

 

 

Deși nu este ușor să identifici o singură cauză, problema principală este, fără îndoială, complexitatea situației.

Acesta este motivul pentru care adoptarea soluțiilor unificate este cheia extinderii pe multi-channel.

 

Extensia Helium10 Chrome, de exemplu, oferă o soluție puternică de la capăt la capăt, care cuprinde toate domeniile lansării și dezvoltării unei afaceri de comerț electronic de succes. De la studii de piață la optimizări de listări, totul se poate face printr-o singură interfață. Ca să nu mai vorbim că puteți folosi aceeași interfață pentru a vă extinde prezența și la Walmart.

 

În mod similar, Valet Seller îți poate oferi un tablou de bord unificat care poate lega inițiativele a peste 20 de piețe online.

 

Iată, acest articol este despre vânzătorii care au resursele necesare să se aventureze puțin mai mult.

 

Succes!

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2022