Știm foarte bine că avem datoria să fim tot timpul atenți la trenduri.

E important să fii conștient de ce se întâmplă în jur și să folosești acest lucru în favoarea ta.

După cum știe majoritatea lumii, Squid Game a fost lansat de Netflix pe 17 septembrie 2021. La nici măcar la o lună de la lansare, este numărul 1 urmărit pe Netflix. În plus, este cea mai vizionată emisiune TV a platformei de streaming din istoria sa. Ceea ce a fost odinioară un cuvânt cheie de care nu a auzit nimeni înainte de acum o lună este acum unul dintre cele mai căutate cuvinte cheie de pe Amazon.

 

Expresiile cu cuvinte cheie „Squid Game” domină costumele de Halloween și costumele în general. Este în tendință să fie ținuta de Halloween a anului. Similar cu costumul Harley Quinn din 2016 cu Suicide Squad. Este fascinant să vezi cât de repede apar tendințele și expresiile cuvintelor cheie. Acest lucru confirmă din nou că este vital pentru vânzătorii Amazon să fie la curent cu tendințele. Dacă ești capabil să te  implici din timp, poți câștiga mii de dolari rapid și eficient, fără prea multă concurență.

 

Squid Game – dincolo de Netflix

Pe lângă costumele care au devenit o căutare în tendințe pe Amazon, Vans a înregistrat o creștere de 7.800% a vânzărilor de încălțăminte. Sunt pantofii prezenți în cadrul emisiunii TV, cu o creștere a vânzărilor pe tot globul. Netflix, Vans și cei care vând costume sport sunt pe val să câștige bani mulți în 2021.

 

 

Tendința continuă.

Potrivit instrumentelor de cercetare a cuvintelor cheie, Squid Game Costume are peste 500.000 de căutări începând din octombrie. În septembrie, a avut doar aproximativ 50.000 de căutări. Cei care au sesizat tendința  la începutul anului au fost primii care au făcut profit uriaș. Încă nu este prea târziu. Datele arată că volumul căutărilor va continua cel mai probabil să crească până la data de 31 octombrie. După Halloween, cel mai probabil volumul căutărilor va scădea.

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2021

Ce urmează după Squid Game?

Pe măsură ce apar filme ca Eternals de la Marvel, noile episoade din serialul Netflix, Bridgerton sau filmul Spiderman: No Way Home este important să reții că acestea vor deschide căi pentru mai multe oportunități de vânzare. Încearcă să te implici din timp, înainte ca totul să explodeze.

 

 

Cu o cercetare a datelor de acum 4 ani, lansarea virală oferă utilizatorilor lor cea mai mare bibliotecă de cuvinte cheie Amazon. Instrumentul Keyword Manager este cel mai popular printre utilizatori. Mai ales pentru capacitatea sa de a compara și contrasta rapid cuvinte cheie specifice și de modul în care se compară cu altele similare. Utilizatorii pot optimiza cel mai bun SEO pentru produsele lor pentru a ajunge pe primul loc pe Amazon.

 

La finalul articolului, îți las un citat care cu siguranță te va pune pe gânduri:

“Pentru cei mai mulți dintre noi, marele pericol nu este că țintim prea sus și nu reușim, ci că țintim prea jos și reușim” – Michelangelo Buonarroti.

 

Succes!

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2021