Numele companiei tale trebuie să definească personalitatea, spiritul tău și al planurilor pe care le ai.

Dacă nu dai doi bani pe alegerea numelui, clienții nu vor da doi bani pe produsele tale. Seriozitatea face parte din acest joc.

Fă-ți o listă cu posibile nume și vezi care dintre ele are un impact mai mare. După câteva zile, ia-te dupa feeling, dar mergi puțin mai departe.

Gândește-te la afacerea ta ca la copilul tău (așa cum am tot menționat) și ia o decizie insiprată. Vezi alții prin ce procese creative au trecut pentru a ajunge la rezultatul dorit, nu copia, inspiră-te și dă-ți șansa de a fi original.

 

 

Probail consideri că asta e partea cea mai ușoară, de asta eu te contrazic, nu este și nici nu trebuie. Numele companiei te reprezintă și va deveni parte din viitorul tău, iar numele tău va fi asociat automat cu brand-ul. Capisci?! 🙂

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2019

După ce ți-ai creat lista cu nume, cere păreri avizate și nu numai. Nu doar businessmanii trebuie să rezoneze, nu uita că vinzi prin AMAZON oamenilor de rând, așa include în acest brainstormig și persoanele cărora te adresezi prin domeniul tău de activitate.

 

 

Gândește-te  că primul lucru pe care și-l vor aminti despre tine e NUMELE.  Desigur, există câteva aplicații pe care le poți căuta și care îți pot fi de mare ajutor. Personal, mizez pe o îmbinare între aplicații, cercetat piața, cuvinte-cheie legate de domeniul tău și inspirația de moment. Îți faci o listă, după cum am spus și începi să sapi în tine până când ai sentimentul că ai găsit fix ce trebuie.

După ce ai găsit varianta finală, trebuie să vezi dacă numele este ușor de reținut. Dacă tu ai rezonat cu INCOMPREHENSIBILITATE SRL/ SA, eh, ești deștept dar nu te ajută la construirea fundației propriei afaceri.

Ai nevoie ca NUMELE să fie de rezonanță internațională, să poate fi pronunțat ușor și de mare parte din străini, să aibă o muzicalitate ok în limba engleză.

 

 

Ia în considerare și aspectul numelui, modul în care el ar arăta pe un logo, online și pe hârtie. E o muncă numai bună de a scoate la suprafață partea creativă. Te poți juca la început și să creezi demo-uri cu logo, să îți dai seama cum s-ar vedea toată această îmbinare de elemente. Sigur, cromatic iarăși e important să te impui. Caută studii legate de semnificația culorilor, de modul lor de a atrage atenția, documentează-te și îmbină de exemplu culoarea ta preferată, cu o culoare care ar scoate în evidență numele logo-ului, asta, bineînțeles, dacă se și potrivesc împreună.

Nu încerca FUCSIA cu ORANJ, că nu te văd bine…  Oricum, sunt site-uri de unde poți crea un logo gratuit, succes!

 

Raportează-ți brand-ul la publicul țintă și vei avea cel mai clar feedback. Vezi cum percep întregul concept persoanele care interacționează cu domeniul tău de activitate.

Iarăși, o idee faină ar fi să ai conversații individuale cu potențialii clienți sau să faci câteva sondaje online.

 

Cred că te-am îndrumat puțin dacă ești la început și ai nevoie de un NUME. De aici, tu vei ști cum să-ți connstruiești filosofia companiei, dinspre interior spre exterior și invers. Sunt convins că vei alege corect, după ce ai trecut prin filtrul minții toate posibilitățile. Nu uita că alegerea trebuie să fie a ta, pentru că tot ce vei construi te va caracteriza și amprenta ta trebuie să iasă prin toți porii logo-ului.

 

Succes!

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2019