Sincer, abia aștept să nu mai fiu nevoit să leg fiecare articol de COVID-19, dar nu am încotro, suntem cu toții afectați.

Ce faci? Ce a făcut întotdeauna un supraviețuitor, un luptător, s-a adaptat și a evoluat.

E clar că avem în față schimbări majore atât din punct de vedere al ofertelor, cât și al cererilor de produse de pe Amazon, aceste modificări afectând consumatorii și vânzătorii terți ai platformei.

Faptul că unii lucrează de acasă influențează situația econimică în lume și nu într-un mod bun neapărat ( mă refer în general, nu la tine).

 

 

Certitudinea e că Amazon acordă prioritate mărfurilor esențiale și ajută în special SUA în acest moment de criză. Cuvântul cheie în aceste luni ar trebui să fie solidaritate și speranță, indiferent de cât de greu ne va fi, vom trece cu bine. De asemenea, Amazon a anunțat că va îngheța livrările FBA neesențiale de la vânzătorii terți. În plus, așa cum am menționat mai sus, a început să acorde prioritate bunurilor esențiale asupra celor neesențiale.
Amazon consideră esențiale următoarele categorii de produse:
– cele pentru bebeluși
– cele legate de sănătate și produse gospodărești
– cele de frumusețe și îngrijire personală (inclusiv aparate de îngrijire personală)
– cele de băcănie
– cele industriale și științifice
– accesoriile pentru animale

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2019

Dacă produsele unui vânzător sunt în afara categoriilor respective, nu vor putea trimite expedieri către centrele de îndeplinire ale Amazonului și nici nu vor crea o comandă de reîncărcare a inventarului.
Bineînțeles, aceste modificări sunt temporare.

 

 

În prezent, nu există restricții pentru comercianții care își îndeplinesc propriile produse (FBM). Prin urmare, este încă posibil pentru vânzătorii care vând în prezent prin FBA să facă vânzări și să își expună mărfurile către clienți

Amazon gândește în perspectivă și știe exact cum să se echilibreze. S-a luat hotărârea de a renunța la taxele de stocare pe termen lung pentru 15 aprilie pentru stocurile stocate în SUA și Europa.
Întreruperea rambursărilor și a dobânzilor până la 30 aprilie pentru vânzătorii cu împrumuturi directe de la Amazon Lending.
Renunțarea la taxele din aprilie pentru cei care utilizează Managementul contului vânzătorului sau programul Launchpad. ”
Pe 1 aprilie, Amazon i-a informat pe vânzători că începe prioritizarea furnizării de materiale medicale cheie către spitale și organizații guvernamentale.
Criza cauzată de coronavirus a afectat mai întâi China, acum afectează SUA, dar și mare parte din Europa. Din păcate, fiecare țară va simți efectele și e important ca fiecare să ia măsurile necesare pentru a trece de această situație.
Analistul Edward J. Kelly de la Wells Fargo Securities a explicat că multe articole populare se vor vinde încă de la mijlocul lunii aprilie.
O altă măsură ar fi că Amazon și-a extins durata pentru returnări. În mod normal, cumpărătorii Amazon au la dispoziție doar 30 de zile pentru a returna cumpărăturile. Cu toate acestea, din cauza întârzierilor, Amazon le oferă cumpărătorilor posibilitatea să returneze cumpărăturile până la 31 mai (la cele efectuate între 1 martie și 30 aprilie).

În ciuda faptului că Prime Day este adesea cea mai mare zi de vânzări pentru majoritatea vânzătorilor, ziua de tranzacții din acest an se va întâmpla cândva în august mai degrabă (deși ar putea fi reprogramată), de obicei fiind programată în iulie.
Mici sfaturi în această perioadă:
-redu sau întrerupe temporar cheltuielile publicitare pe Amazon
-concentrează-te asupra mărcii tale
-fii la curent cu schimbările de pe Amazon
-dacă ai capacitatea, vinde produse esențiale în perioada asta

O informație utilă este cea legată de transmiterea virusului prin pachete. New England Journal of Medicine a publicat un raport în care afirma că coronavirusul SAR-CoV-2 poate supraviețui pe carton până la 24 de ore și pe plastic și oțel inoxidabil până la 72 de ore.
Acestea fiind spuse, transportatorii din SUA iau măsuri suplimentare:
Serviciul poștal al SUA care citează Organizația Mondială a Sănătății a declarat că există un risc foarte mic pentru transmiterea coronavirusului prin pachete. În plus, ei monitorizează constant situația.
UPS a crescut monitorizarea angajaților săi pentru îmbolnăvirea și respectarea tuturor mandatelor guvernamentale.
FedEx ia, de asemenea, măsuri de precauție suplimentare pentru a se asigura că livrările lor sunt sigure în timpul crizei.
De asemenea, DHL a lansat un comunicat de presă de 2 pagini care explică măsurile pe care le-au luat pentru a asigura livrările sigure.

 

Prietene, vom trece și peste asta și totul va fi bine. Rămâi acasă, gândește-te la ce plan trebuie să-ți faci și lucrează zilnic la moralul tău.

Succes!

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2019