YouTube-ul este cu siguranță unul dintre cele mai importante canale de comunicare prin care tu, ca amazonian, poți să le vorbești celor din jur, deschis și sincer despre ceea ce faci.

Înainte de a promova ceva, e ok să te asiguri că ai ce promova și că ești sigur pe ceea ce faci.

Așadar, obiectivul tău este de a-i conduce pe cei mai implicați spectatori direct la noul videoclip, într-un timp cât mai scurt de la publicare.

Acest lucru va crea cel mai mare „vârf” în ceea ce privește spectatorii cu un grad ridicat de implicare și, sperăm, algoritmul va spune „O, acest videoclip păstrează cu adevărat oamenii pe platforma noastră – trebuie să-l vadă tot mai mulți oameni”.

Programarea tuturor în avans îți va permite, de asemenea, să intri imediat în secțiunea de comentarii și să începi să conversezi cu publicul tău, ceea ce duce la creșterea numărului de abonați la canalul tău, pentru că oamenii încep să aibă încredere.

De asemenea, merită menționat – aflați CÂND trebuie să îți programezi videoclipurile pentru o implicare și o vizualizare optimă cu un instrument care te poate ajuta(îl cauți tu, așa e corect).

 

 

Aceasta este, de asemenea, etapa în care îți poți și e indicat să-ți salvezi videoclipurile, încărcându-le în Vimeo și Amazon S3 Glacier. Odată ce fișierele video brute și finale sunt încărcate acolo, le poți șterge din computer.

Există multe altele care intră în această parte a procesului(cum ar fi scrierea titlurilor și descrierilor optime), eventual, poți căuta tutoriale care îți vor fi de mare ajutor.

 

Programează-ți promoții în rețelele de socializare

Obiectivul tău este de a-i determina pe cei mai implicați spectatori să vizioneze noile videoclipuri YouTube cât mai curând posibil după publicare. În concluzie, trebuie să ajungi la cei mai implicați spectatori, acolo trebuie să îți programezi promoțiile. Pentru majoritatea oamenilor, locul ideal va fi social media(Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter etc.).

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2021

Programează-ți promovarea listei de e-mail

Dacă ai creat o listă de e-mail în jurul conținutului tău și al publicului pe care l-ai construit, vor fi interesați și de videoclipurile tale viitoare. Toate merg mână în mână. Programezi o difuzare scurtă a e-mail-ului către abonații tăi și altfel vor sta lucrurile.

 

Pregătește-te pentru a intra în direct

Acum că ai pus totul la punct, este timpul să te pregătești pentru a intra în direct.

 

Încă o dată – obiectivul este de a aduce cea mai mare creștere a spectatorilor angajați în cel mai scurt timp posibil. Postează pe Instagram TV (IGTV). Asta ar fi o altă idee bună.

 

 

Să îți mai zic un secret: Promovarea din gură în gură este în continuare cea mai puternică formă existentă! Așa că, trebuie să fii sociabil și să te împrietenești cu alți youtuberi, pentru a vă ajuta unii pe ceilalți.

Sunt mulți amazonieni din afară și din România care au început să devină vizibili pe această uriașă platformă. Dacă înveți să o utilizezi cum trebuie și înțelegi logica din spatele algoritmilor, efectiv nimeni nu te mai poate opri să ai rezultatele pe care le dorești.

 

Succes!

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2021