Unii dintre cei mai cunoscuți și apreciați amazonieni au câteva lucruri în comun în ceea ce privește reușita lor de a-și promova produsele prin intermediul e-mail-ului.

Desigur, toată această promovare este strâns legată de alte modalități în care trebuie să fii vizibil, mă refer la Facebook, Whatsapp, blog etc.

Ca target, poți atinge aproximativ 1000 de abonați, într-un timp extrem de scurt. Dar, nu te gândi la cifre neapărat, ci la cum să reușești să evoluezi.

Poți face câteva schimbări importante, cum ar fi, așa cum am mai spus și în alte articole, să oferi câteva cadouri, mici surprize care să atragă și să te apropie de cei cărora dorești să le vinzi.

În momentul în care ai reușit să îți faci o “echipă” de câțiva cumpărători și ai reușit să îi mulțumești, atunci ei, la rândul lor, te vor recomanda și asta e extreme de important.

După ce ai ajuns la un “next level” e important să investești și în anunțuri plătite. Nu sunt ipocrit, probabil asta este una dintre principalele calități ale amazonienilor, faptul că se axează și pe sinceritate.

Totuși, nu te avânta cu investițiile, întâi fii sigur care este publicul ideal, publicul țintă, ca apoi, după ce ai analizat și ai o privire de ansamblu, să poți investi cu cap. Dacă vrei, e cam ce se întâmplă în fotbal, când un antrenor bun își studiază propria echipă și apoi o manageriază.

 

Iată câteva aspecte de care trebuie să ții cont:

 

Bugetul! Te rog ai grijă la modul în care investești și nu te avânta până nu ai clare cifrele bugetului.

 

Participă la Podcast-uri! Cred că cel mai “la modă” mod de a te expune și cel mai eficient în 2020 este podcast-ul. Nu e nevoie să vă explic despre ce e vorba, suntem cu toții la curent.

 

Învață, învață și iar învață! Poate cel mai important îndemn e să pui mâna pe cursuri și cărți de marketing. Nu ai cum să dai greș dacă ești pregătit.

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2020

Adaptabilitate și perseverență! Practic, trebuie să mergi după clientul tău ideal și să îi faci profilul psihologic, să vezi pe ce rețele de socializare stă, ce îi place etc. De ce perseverență? Pentru că trebuie să postezi constant și să vii mereu cu lucruri interesante, care să capteze atenția.

 

 

Creează conținut! Ai blog, atunci, dacă postezi constant și ți-ai creat o marcă înregistrată, atunci lista ta de mail va crește cu siguranță.

 

Vinde și stârnește interesul oamenilor!  Construirea unei liste de e-mail este interesantă. Dar construirea unei liste de e-mail pline de cumpărători? Cel mai simplu (și cel mai rapid) mod de a completa lista de cumpărători este de a face ca alte persoane să vândă pentru tine. Un program de afiliere bine condus va atrage parteneri cu liste mari, iar atunci când se va întâmpla, toată lumea va avea de câștigat.

Cât despre a stârni interesul, dacă ești bun în a îi motiva pe ceilalți, ia în considerare să-ți găzduiești propria provocare de trei sau cinci zile, apoi invită-ți urmăritorii să participe. Energia unei provocări bine conduse este contagioasă, iar dacă “injectezi” cu entuziasm participanții, poți crește rapid audiența și lista de e-mailuri.

 

Și, închei cu un citat drag mie:” Nu te duce acolo unde calea te poate duce, du-te în schimb acolo unde nu este nici o potecă și lasă o urmă” – Ralph Waldo Emerson

 

Succes!

Ghidul începătorului
De ce și cum să construiești o afacere profitabilă pe Amazon în 2020