Cum să îți alegi un produs de care ești pasionat și să îl expui pe Amazon

Lista celor 5 pasi simpli

 

Bun, să spunem că ai deja în minte produsul pe care vrei să îl vinzi pe Amazon. Ești pasionat de acel produs, sau chiar mai bine, de o nișă întreagă, și ești hotărât să începi cu asta, fără să te mai gândești la riscuri sau la alte elemente care te-ar putea face să renunți la el. Este un început grozav, dar mai ai câțiva pași de străbătut până la listarea produsului tău pe Amazon, tocmai de aceea noi suntem aici să te ajutăm.

Aici vom vorbi despre cum să îți alegi o categorie de care este pasionat pentru că mai apoi să găsești produsul ideal pentru a-l vinde pe Amazon. Iată cei 5 pași simpli pe care trebuie să-i urmezi în drumul tău spre succes:

 Pasul 1: Descoperă lucrurile care îți plac, pe care le știi, care te pasionează

În primul rând, ar trebuie să te gândești la tine că persoană. Cine ești tu? Ce îți place să faci? Ce știi să faci? Care sunt lucrurile la care te poți gândi sau despre care ai putea vorbi ore întregi? Descoperind aceste informații, vei vedea ce te pasionează cel mai mult, în ce domeniu ești cel mai bun. Găsind răspunsurile la aceste întrebări, vei putea găsi, în cele din urmă, și răspunsul la întrebarea „Ce produs ar trebui să vând pe Amazon?”. Încearcă să te gândești la câteva lucruri care îți plac, nu doar la unul singur, pentru că apoi îți va fi și mai ușor să selectezi categoria favorită.

Pasul 2: Gândește-te la ce ai putea vinde pe Amazon bazându-te pe sfera ta de interese

Acum că ai găsit categoriile care îți suscită interesul și care te pasionează, gândește-te care ar putea fi produsele care se încadrează în acea categorie. Iată câteva trucuri care să te ajute să descoperi produsele respective:

  • Gândește-te la lucrurile pe care tu le folosești zilnic, dar care se încadrează în acea categorie. De exemplu, dacă îți plac animalele și ai deja unul sau mai multe, descoperă ce produse folosești pentru îngrijirea lor zilnică, jucării, boluri pentru mâncare, etc.
  • Folosește platformele puse la dispoziție, specifice Amazon-ului, pentru a identifica produse bazate pe categoriile alese, una dintre aceste platforme este Jungle Scout.
  • În timp ce îți folosești produsele din rutină zilnică, oprește-te puțin și imaginează-ți ce îmbunătățiri ai putea aduce acelui produs, cum ți-ar plăcea ție să fie/arate și ce alte specificații l-ar putea optimiza. Poți, astfel, să descoperi produsul ideal și în acest mod vei avea acum între 20-40 de idei diferite despre care poți face research.

 

Pasul 3: Folosește „uneltele” potrivite

Amazon îți pune la dispoziție o gamă variată de tool-uri care te pot ajută în întregul proces  de dezvoltare a afacerii tale pe această platformă. Aplicația Jungle Scout este utilă pentru că îți arată cum produse similare se comportă pe Amazon. Dar oricât de mult ai iubi un produs, trebuie intotdeuna să privești cu atenție toate valorile pe care acesta le dispune că să îți dai seamă dacă este profitabil sau nu. Când îți dorești să ai un anumit produs pe Amazon, care ție îți place foarte mult, este ușor să ignori semnele că acela nu ar fi un produs cu un viitor strălucit, dar nu trebuie să scapi din vedere aceste detalii care pot face diferența.

Pasul 4: Urmărește review-urile clienților 

În acest punct ar trebuie să ai deja doar câteva variante și să vezi clar produsul „câștigător”. Folosește-te de imaginație din nou pentru a putea vizualiza eventualele îmbunătățiri pe care le-ai putea aduce tu produsului. Descoperă, de asemenea, și ce spun cumpărătorii despre produs pentru a vedea ce le place și ce nu, ca mai apoi tu să poți evita eventualele greșeli. Cel mai simplu mod de a află aceste lucruri este să urmărești review-urile consumatorilor asupra produselor pe care ți-ai dori să le expui și tu. În acest fel, poți aduce îmbunătățiri semnificative produsului tău pentru a crea un produs de calitate, ce va avea succes.

Pasul 5: Planificați metode de extindere a produsului principal

De acum, trebuie să te gândești cum să îți faci un brand de succes, având mai multe produse pe aceeași nișă. Cum spunea cineva: „Daca ai de gând să vinzi un spărgător de nuci, atunci asigură-te că vinzi și nucile”. Odată ce ți-ai ales produsul principal, trebuie să te asiguri că supplier-ul ales poate face mai multe produse din această nișă, ca să nu fii nevoit apoi să discuți cu diferiți supplieri pentru produse diferite care pot fi luate dintr-un singur loc. Un brand puternic este creat din mai multe produse puternice și diversificate.

Acestea fiind spuse, sperăm că vei urmă pașii de mai sus și vei găsi produsul care te va duce în topul vânzărilor pe Amazon. AMZ Academy te poate ajută cu întregul proces de integrare pe Amazon, deci nu ezita să ne contactezi!