Dacă produsele tale nu sunt găsite rapid de către cumpărători, nu contează cât de convingătoare este oferta ta, cât de bune sunt imaginile produsului tău și cât de creativ este listingul.

 

După cum majoritatea vânzătorilor de pe Amazon știu deja, optimizarea conținutului produselor este o strategie intenționată care poate avea un impact direct asupra poziției de căutare organică a produselor.

 

 

Optimizează titlurile folosind cuvinte cheie

 

Cuvintele cheie sunt o componentă vitală a oricărui titlu, dar unii vânzători de pe Amazon nu au timp sau nu știu cum să optimizeze un titlu.

Dacă tu îl optimizezi și îl creezi așa cum trebuie, folosind cuvinetele cheie potrivite, vei avea un mare avantaj în fața celorlalți competitori. Produsele cu informații clare și detaliate au o probabilitate mai mare de a câștiga o rată de click mai mare și de a converti vizualizările în vânzări. Creșterea vânzărilor va duce în cele din urmă la o mai bună clasare, aceasta însemnând că produsul tău va apărea în prima pagina de căutare, pe anumite cuvinte cheie, cât mai sus posibil, până la a fi primul produs de pe prima pagină.

 

 

Ce trebuie să includă titlurile produselor

 

Amazon a implementat un maxim de caractere pentru toate categoriile.

 

În limitele acestor maxime, tu ar trebui să:

 

  • Capitalizezi prima literă a fiecărui cuvânt
  • Menționezi dimensiunile produsului, dacă acestea sunt relevante pentru vânzările tale
  • Exprimi toate numerele în cifre și nu în cuvinte
  • Evidențiezi culoarea produsului, dacă acesta se vinde în mai multe culori

 

 

Cum să optimizezi descrierile produselor Amazon

 

Pagina cu detalii despre produs Amazon, sub denumirea „Caracteristicile produselor cheie”, este situată sub fila „Descrieri”. Ne referim la “Bullet Points” aici.

 

Aceste Bullet Points sunt foarte bune pentru a crește vânzările pe Amazon. Cu cât sunt mai descriptive, cu atât vei vinde mai mult pe Amazon. Cumpăratorii de pe Amazon se bazează destul de mult pe Bullet Points pentru a se informa despre produs.

 

 

 

Cele mai bune practici pentru caracteristicile cheie ale produselor:

 

  • Evidențiază primele cinci caracteristici pe care dorești să le ia în seamă clienții tai (cum ar fi dimensiunile, informațiile privind garanția sau adecvarea la vârstă etc.).
  • Începe fiecare Bullet Point cu o majusculă
  • Scrie propoziții de maxim 100 de caractere
  • Scrie toate numerele ca cifre
  • Nu scrie declarații vagi; fii cât mai specific în ceea ce privește caracteristicile și atributele produsului
  • Nu introduce informații specifice companiei; această secțiune este doar pentru caracteristicile produsului
  • Nu include informații promoționale, despre expediere sau despre companie și nu menționa prețul (politica Amazon interzice acest lucru).

 

 

Descrierea produsului

 

Fiecare pagină a produsului ar trebui să descrie principalele caracteristici ale produsului, cum ar fi dimensiunea, stilul și pentru ce poate fi utilizat produsul. Amazon îi încurajează pe vânzători să includă dimensiuni exacte, instrucțiuni de folosire clare și informații privind garanția și să folosească gramatică corectă, punctuație și propoziții complete.

 

Nu include niciunul dintre următoarele tipuri de informații:

 

  • Numele vânzătorului
  • Adresa de email
  • Website URL
  • Informații specifice companiei
  • Detalii despre un alt produs pe care îl vindeți

 

Este foarte important ca descrierea să fie organizată în așa fel încât să poată fi citită ușor. Pentru asta trebuie să o aranjezi bine în pagină, folosind subtitluri bolduite, eventuale întrebari la care să oferi și răspunsuri. Descrierea trebuie să înceapă cu un “catch phrase” pentru a atrage atenția citititorului și să continue cu informații utile referitoare la produs. Arată-i  cititorului că are nevoie de acest produs! Demonstrează-i că merită să îl cumpere, pentru că este un produs care îi satisface diferite nevoi.

 

 

Add comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *