Dacă produsele tale nu sunt găsite rapid de către cumpărători, nu contează cât de convingătoare este oferta ta, cât de bune sunt imaginile produsului tău și cât de creativ este listingul.

 

Dup─â cum majoritatea v├ónz─âtorilor de pe Amazon ╚Ötiu deja, optimizarea con╚Ťinutului produselor este o strategie inten╚Ťionat─â care poate avea un impact direct asupra pozi╚Ťiei de c─âutare organic─â a produselor.

 

 

Optimizeaz─â titlurile folosind cuvinte cheie

 

Cuvintele cheie sunt o componentă vitală a oricărui titlu, dar unii vânzători de pe Amazon nu au timp sau nu știu cum să optimizeze un titlu.

Dac─â tu ├«l optimizezi ╚Öi ├«l creezi a╚Öa cum trebuie, folosind cuvinetele cheie potrivite, vei avea un mare avantaj ├«n fa╚Ťa celorlal╚Ťi competitori. Produsele cu informa╚Ťii clare ╚Öi detaliate au o probabilitate mai mare de a c├ó╚Ötiga o rat─â de click mai mare ╚Öi de a converti vizualiz─ârile ├«n v├ónz─âri. Cre╚Öterea v├ónz─ârilor va duce ├«n cele din urm─â la o mai bun─â clasare, aceasta ├«nsemn├ónd c─â produsul t─âu va ap─ârea ├«n prima pagina de c─âutare, pe anumite cuvinte cheie, c├ót mai sus posibil, p├ón─â la a fi primul produs de pe prima pagin─â.

 

 

Ce trebuie s─â includ─â titlurile produselor

 

Amazon a implementat un maxim de caractere pentru toate categoriile.

 

În limitele acestor maxime, tu ar trebui să:

 

  • Capitalizezi prima liter─â a fiec─ârui cuv├ónt
  • Men╚Ťionezi dimensiunile produsului, dac─â acestea sunt relevante pentru v├ónz─ârile tale
  • Exprimi toate numerele ├«n cifre ╚Öi nu ├«n cuvinte
  • Eviden╚Ťiezi culoarea produsului, dac─â acesta se vinde ├«n mai multe culori

 

 

Cum s─â optimizezi descrierile produselor Amazon

 

Pagina cu detalii despre produs Amazon, sub denumirea „Caracteristicile produselor cheie”, este situat─â sub fila „Descrieri”. Ne referim la ÔÇťBullet PointsÔÇŁ aici.

 

Aceste Bullet Points sunt foarte bune pentru a crește vânzările pe Amazon. Cu cât sunt mai descriptive, cu atât vei vinde mai mult pe Amazon. Cumpăratorii de pe Amazon se bazează destul de mult pe Bullet Points pentru a se informa despre produs.

 

 

 

Cele mai bune practici pentru caracteristicile cheie ale produselor:

 

  • Eviden╚Ťiaz─â primele cinci caracteristici pe care dore╚Öti s─â le ia ├«n seam─â clien╚Ťii tai (cum ar fi dimensiunile, informa╚Ťiile privind garan╚Ťia sau adecvarea la v├órst─â etc.).
  • ├Äncepe fiecare Bullet Point cu o majuscul─â
  • Scrie propozi╚Ťii de maxim 100 de caractere
  • Scrie toate numerele ca cifre
  • Nu scrie declara╚Ťii vagi; fii c├ót mai specific ├«n ceea ce prive╚Öte caracteristicile ╚Öi atributele produsului
  • Nu introduce informa╚Ťii specifice companiei; aceast─â sec╚Ťiune este doar pentru caracteristicile produsului
  • Nu include informa╚Ťii promo╚Ťionale, despre expediere sau despre companie ╚Öi nu men╚Ťiona pre╚Ťul (politica Amazon interzice acest lucru).

 

 

Descrierea produsului

 

Fiecare pagin─â a produsului ar trebui s─â descrie principalele caracteristici ale produsului, cum ar fi dimensiunea, stilul ╚Öi pentru ce poate fi utilizat produsul. Amazon ├«i ├«ncurajeaz─â pe v├ónz─âtori s─â includ─â dimensiuni exacte, instruc╚Ťiuni de folosire clare ╚Öi informa╚Ťii privind garan╚Ťia ╚Öi s─â foloseasc─â gramatic─â corect─â, punctua╚Ťie ╚Öi propozi╚Ťii complete.

 

Nu include niciunul dintre urm─âtoarele tipuri de informa╚Ťii:

 

  • Numele v├ónz─âtorului
  • Adresa de email
  • Website URL
  • Informa╚Ťii specifice companiei
  • Detalii despre un alt produs pe care ├«l vinde╚Ťi

 

Este foarte important ca descrierea s─â fie organizat─â ├«n a╚Öa fel ├«nc├ót s─â poat─â fi citit─â u╚Öor. Pentru asta trebuie s─â o aranjezi bine ├«n pagin─â, folosind subtitluri bolduite, eventuale ├«ntrebari la care s─â oferi ╚Öi r─âspunsuri. Descrierea trebuie s─â ├«nceap─â cu un ÔÇťcatch phraseÔÇŁ pentru a atrage aten╚Ťia citititorului ╚Öi s─â continue cu informa╚Ťii utile referitoare la produs. Arat─â-i┬á cititorului c─â are nevoie de acest produs! Demonstreaz─â-i c─â merit─â s─â ├«l cumpere, pentru c─â este un produs care ├«i satisface diferite nevoi.

 

 

Add comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *